Android TV od Google

Android TV od Google

Brief.pl / Technologie

Po wątpliwym sukcesie powstałego w 2010 roku Google TV na rynku ma pojawić się ich nowy produkt nazwany Android TV. Pytanie na ile innowacyjne rozwiązania zastosują w walce z silną konkurencją jaką jest Apple czy Samsung.

-

The Verge poinformowało, że Google wyda własnego set-top-boxa. Ma on być konkurencją dla Apple TV, Kindle TV czy Fire TV od Amazona, który miał swoją premierę w ubiegłym tygodniu. Interfejs, który wypłynął przed oficjalnym potwierdzeniem informacji przez Google, nie jest zaskakujący i przypomina ten znany nam już ze Smart TV. Partnerem Android TV ma stać się firma Philips, a w dłuższej perspektywie wielu innych. Szansą dla osiągnięcia sukcesu przez Android TV jest nieudolność producentów telewizorów w tworzeniu atrakcyjnych platform dla telewizji nowej generacji. Wyjątkiem jest jedynie Samsung.

Dostępna obecnie Google TV również oparta była na systemie Android. Nowy produkt ma być jednak niezwykle prosty w obsłudze, a odnalezienie interesujących nas informacji nie powinno wymagać więcej niż trzech ruchów. Skoncentrowany będzie przede wszystkim na rozrywce. Google nie zrezygnuje także ze sprzedaży Chromecast, urządzenia, które umożliwia oglądanie na każdym telewizorze HD filmów online z tabletów, smartfonów i komputerów. Android TV działać będzie na takiej zasadzie jak oferowane dotychczas platformy telewizyjne. Po podłączeniu niewielkich rozmiarów „pudełka”  do telewizora na ekranie pojawi się interfejs złożony z takich kategorii jak filmy, gry czy aplikacje. Za pomocą pilota z łatwością można będzie poruszać się po oferowanych przez Google materiałach.  Niezwykle prosty  dostęp do treści ma wyróżnić Google spośród konkruencji.

Tagi:

Google Android

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.