Tarczyński z nową kampanią

Tarczyński z nową kampanią

Brief.pl / Aktualności

Rozpoczęła się kampania reklamowa kabanosów Tarczyński, która będzie realizowana do drugiej połowy maja. Medium wiodącym jest telewizja, wsparciem kampanii będą emisje spotów w kinach, działania w internecie oraz lokowanie produktów w popularnych programach telewizyjnych.

-

W najnowszej kampanii Tarczyński SA marka odpowiada na pytanie „Dlaczego kabanosy Tarczyński zdaniem wielu są najlepsze na świecie?”. Kampania telewizyjna kontynuuje wątek międzynarodowości - dobrze przyjęty w poprzedniej komunikacji. W spotach znowu pojawia się Japończyk i Włoch. W przedstawianych historiach wrócili właśnie z Polski i sugestywny sposób opowiadają o atrybutach kabanosów Tarczyński.

„Zdecydowaliśmy się na kontynuację i dopełnienie historii o kabanosach Tarczyński. Pierwsza komunikacja mówiła: „Nasze kabanosy są zdaniem wielu najlepsze”. Teraz tłumaczymy „Dlaczego są najlepsze”. Skupiamy uwagę na atrybutach produktu, które sprawdziliśmy w badaniach konsumenckich. Stąd w zabawnej historii o Japończyku i Włochu pojawiają się dodatkowo racjonalne argumenty mówiące o naszej wysokiej jakości: „doskonale wysuszony”, „idealnie kruchy” lub „idealnie cienki”, „z najlepszego mięsa”. Dodatkowo nawołujemy do aspektu społecznego konsumpcji, mówiąc: „Dziel się nimi!” - mówi Marek Kmiecik, Wiceprezes i Dyrektor Marketingu Tarczyński SA.

Na potrzeby kampanii przygotowane zostały dwa spoty reklamowe (Japończyk i Włoch). Jeden ze spotów opowiada o grupie kabanosów TARCZYŃSKI EXTRA a drugi o grupie kabanosów TARCZYŃSKI EXCLUSIVE.

Ich emisja prowadzona będzie do drugiej połowy maja w wiodących stacjach telewizyjnych (TVP, POLSAT, TVN) oraz w stacjach tematycznych. Spoty emitowane będą również w kinach w całej Polsce.

Zostanie również uruchomiona nowa strona www.tarczynski.pl oraz nowy profil na Facebooku. Wsparciem działań w sieci będzie kampania w internecie i działania prowadzone w social media i blogosferze.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.