wp - grudzien 2016

Tarczyński z nową kampanią

Tarczyński z nową kampanią

Brief.pl / Aktualności

Rozpoczęła się kampania reklamowa kabanosów Tarczyński, która będzie realizowana do drugiej połowy maja. Medium wiodącym jest telewizja, wsparciem kampanii będą emisje spotów w kinach, działania w internecie oraz lokowanie produktów w popularnych programach telewizyjnych.

-

W najnowszej kampanii Tarczyński SA marka odpowiada na pytanie „Dlaczego kabanosy Tarczyński zdaniem wielu są najlepsze na świecie?”. Kampania telewizyjna kontynuuje wątek międzynarodowości - dobrze przyjęty w poprzedniej komunikacji. W spotach znowu pojawia się Japończyk i Włoch. W przedstawianych historiach wrócili właśnie z Polski i sugestywny sposób opowiadają o atrybutach kabanosów Tarczyński.

„Zdecydowaliśmy się na kontynuację i dopełnienie historii o kabanosach Tarczyński. Pierwsza komunikacja mówiła: „Nasze kabanosy są zdaniem wielu najlepsze”. Teraz tłumaczymy „Dlaczego są najlepsze”. Skupiamy uwagę na atrybutach produktu, które sprawdziliśmy w badaniach konsumenckich. Stąd w zabawnej historii o Japończyku i Włochu pojawiają się dodatkowo racjonalne argumenty mówiące o naszej wysokiej jakości: „doskonale wysuszony”, „idealnie kruchy” lub „idealnie cienki”, „z najlepszego mięsa”. Dodatkowo nawołujemy do aspektu społecznego konsumpcji, mówiąc: „Dziel się nimi!” - mówi Marek Kmiecik, Wiceprezes i Dyrektor Marketingu Tarczyński SA.

Na potrzeby kampanii przygotowane zostały dwa spoty reklamowe (Japończyk i Włoch). Jeden ze spotów opowiada o grupie kabanosów TARCZYŃSKI EXTRA a drugi o grupie kabanosów TARCZYŃSKI EXCLUSIVE.

Ich emisja prowadzona będzie do drugiej połowy maja w wiodących stacjach telewizyjnych (TVP, POLSAT, TVN) oraz w stacjach tematycznych. Spoty emitowane będą również w kinach w całej Polsce.

Zostanie również uruchomiona nowa strona www.tarczynski.pl oraz nowy profil na Facebooku. Wsparciem działań w sieci będzie kampania w internecie i działania prowadzone w social media i blogosferze.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.