Tarczyński z nową kampanią

Tarczyński z nową kampanią

Brief.pl / Aktualności

Rozpoczęła się kampania reklamowa kabanosów Tarczyński, która będzie realizowana do drugiej połowy maja. Medium wiodącym jest telewizja, wsparciem kampanii będą emisje spotów w kinach, działania w internecie oraz lokowanie produktów w popularnych programach telewizyjnych.

-

W najnowszej kampanii Tarczyński SA marka odpowiada na pytanie „Dlaczego kabanosy Tarczyński zdaniem wielu są najlepsze na świecie?”. Kampania telewizyjna kontynuuje wątek międzynarodowości - dobrze przyjęty w poprzedniej komunikacji. W spotach znowu pojawia się Japończyk i Włoch. W przedstawianych historiach wrócili właśnie z Polski i sugestywny sposób opowiadają o atrybutach kabanosów Tarczyński.

„Zdecydowaliśmy się na kontynuację i dopełnienie historii o kabanosach Tarczyński. Pierwsza komunikacja mówiła: „Nasze kabanosy są zdaniem wielu najlepsze”. Teraz tłumaczymy „Dlaczego są najlepsze”. Skupiamy uwagę na atrybutach produktu, które sprawdziliśmy w badaniach konsumenckich. Stąd w zabawnej historii o Japończyku i Włochu pojawiają się dodatkowo racjonalne argumenty mówiące o naszej wysokiej jakości: „doskonale wysuszony”, „idealnie kruchy” lub „idealnie cienki”, „z najlepszego mięsa”. Dodatkowo nawołujemy do aspektu społecznego konsumpcji, mówiąc: „Dziel się nimi!” - mówi Marek Kmiecik, Wiceprezes i Dyrektor Marketingu Tarczyński SA.

Na potrzeby kampanii przygotowane zostały dwa spoty reklamowe (Japończyk i Włoch). Jeden ze spotów opowiada o grupie kabanosów TARCZYŃSKI EXTRA a drugi o grupie kabanosów TARCZYŃSKI EXCLUSIVE.

Ich emisja prowadzona będzie do drugiej połowy maja w wiodących stacjach telewizyjnych (TVP, POLSAT, TVN) oraz w stacjach tematycznych. Spoty emitowane będą również w kinach w całej Polsce.

Zostanie również uruchomiona nowa strona www.tarczynski.pl oraz nowy profil na Facebooku. Wsparciem działań w sieci będzie kampania w internecie i działania prowadzone w social media i blogosferze.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.