Tarczyński z nową kampanią

Tarczyński z nową kampanią

Brief.pl / Aktualności

Rozpoczęła się kampania reklamowa kabanosów Tarczyński, która będzie realizowana do drugiej połowy maja. Medium wiodącym jest telewizja, wsparciem kampanii będą emisje spotów w kinach, działania w internecie oraz lokowanie produktów w popularnych programach telewizyjnych.

-

W najnowszej kampanii Tarczyński SA marka odpowiada na pytanie „Dlaczego kabanosy Tarczyński zdaniem wielu są najlepsze na świecie?”. Kampania telewizyjna kontynuuje wątek międzynarodowości - dobrze przyjęty w poprzedniej komunikacji. W spotach znowu pojawia się Japończyk i Włoch. W przedstawianych historiach wrócili właśnie z Polski i sugestywny sposób opowiadają o atrybutach kabanosów Tarczyński.

„Zdecydowaliśmy się na kontynuację i dopełnienie historii o kabanosach Tarczyński. Pierwsza komunikacja mówiła: „Nasze kabanosy są zdaniem wielu najlepsze”. Teraz tłumaczymy „Dlaczego są najlepsze”. Skupiamy uwagę na atrybutach produktu, które sprawdziliśmy w badaniach konsumenckich. Stąd w zabawnej historii o Japończyku i Włochu pojawiają się dodatkowo racjonalne argumenty mówiące o naszej wysokiej jakości: „doskonale wysuszony”, „idealnie kruchy” lub „idealnie cienki”, „z najlepszego mięsa”. Dodatkowo nawołujemy do aspektu społecznego konsumpcji, mówiąc: „Dziel się nimi!” - mówi Marek Kmiecik, Wiceprezes i Dyrektor Marketingu Tarczyński SA.

Na potrzeby kampanii przygotowane zostały dwa spoty reklamowe (Japończyk i Włoch). Jeden ze spotów opowiada o grupie kabanosów TARCZYŃSKI EXTRA a drugi o grupie kabanosów TARCZYŃSKI EXCLUSIVE.

Ich emisja prowadzona będzie do drugiej połowy maja w wiodących stacjach telewizyjnych (TVP, POLSAT, TVN) oraz w stacjach tematycznych. Spoty emitowane będą również w kinach w całej Polsce.

Zostanie również uruchomiona nowa strona www.tarczynski.pl oraz nowy profil na Facebooku. Wsparciem działań w sieci będzie kampania w internecie i działania prowadzone w social media i blogosferze.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.