wp - grudzien 2016

Gemius zbada Belgię i Luksemburg

Gemius zbada Belgię i Luksemburg

Brief.pl / Aktualności

Gemius został oficjalnym dostawcą badań internetu w Belgii i Luksemburgu. To kolejny międzynarodowy sukces polskiej firmy, która w ubiegłym roku weszła na rynek kazachski, a także po raz kolejny została wybrana jako dostawca badań internetu w Danii, Turcji i na Węgrzech. Gemius działa już w 36 krajach.

-

Centrum voor Informatie over de Media (CIM), belgijska organizacja branżowa, która od 43 lat dba o rozwój rynku internetowego w Belgii i Luksemburgu, wybrała firmę Gemius jako oficjalnego dostawcę badań rynku internetowego. To oznacza, że badania realizowane przez polskiego dostawcę będą oficjalnym źródłem informacji o ruchu na stronach www dla wydawców, reklamodawców, agencji reklamowych i domów mediowych w tych krajach. Kontrakt został podpisany na dwa lata i obowiązuje od 1 kwietnia 2014 roku.

– CIM zdecydował się na nasze usługi zarówno ze względu na reputację, jaką się cieszymy na rynku, jak i rozwiązania, które dostarczamy, dopasowane do konkretnego klienta i specyfiki lokalnego rynku. Nasza marka to gwarancja właściwej metodologii i dobrej infrastruktury – tak kolejny sukces firmy Gemius komentuje Piotr Ejdys, prezes firmy.

Od kwietnia br. Gemius działa już zatem w 36 krajach w Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce Północnej (region MENA), a w 17 z nich posiada oddziały. W zeszłym roku firma weszła z badaniami internetu na rynek kazachski, po raz kolejny także wygrała przetarg w Danii, Turcji i na Węgrzech.

W tym roku Gemius obchodzi 15 urodziny. Od 1999 roku zajmuje się pomiarem ruchu w sieci. Obecnie dostarcza klientom rekomendacji biznesowych oraz narzędzi badawczych, które są podstawą działań marketingowych i sprzedażowych dla blisko dwóch tysięcy firm z branży motoryzacyjnej, finansowej, farmaceutycznej, telekomunikacyjnej, handlowej, FMCG i IT, a także największych agencji i sieci reklamowych, domów mediowych oraz wydawców i reklamodawców na całym świecie. Prowadzone przez firmę badania realizowane są zgodnie z zasadami międzynarodowego kodeksu ICC/ESOMAR.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.