Gemius zbada Belgię i Luksemburg

Gemius zbada Belgię i Luksemburg

Brief.pl / Aktualności

Gemius został oficjalnym dostawcą badań internetu w Belgii i Luksemburgu. To kolejny międzynarodowy sukces polskiej firmy, która w ubiegłym roku weszła na rynek kazachski, a także po raz kolejny została wybrana jako dostawca badań internetu w Danii, Turcji i na Węgrzech. Gemius działa już w 36 krajach.

-

Centrum voor Informatie over de Media (CIM), belgijska organizacja branżowa, która od 43 lat dba o rozwój rynku internetowego w Belgii i Luksemburgu, wybrała firmę Gemius jako oficjalnego dostawcę badań rynku internetowego. To oznacza, że badania realizowane przez polskiego dostawcę będą oficjalnym źródłem informacji o ruchu na stronach www dla wydawców, reklamodawców, agencji reklamowych i domów mediowych w tych krajach. Kontrakt został podpisany na dwa lata i obowiązuje od 1 kwietnia 2014 roku.

– CIM zdecydował się na nasze usługi zarówno ze względu na reputację, jaką się cieszymy na rynku, jak i rozwiązania, które dostarczamy, dopasowane do konkretnego klienta i specyfiki lokalnego rynku. Nasza marka to gwarancja właściwej metodologii i dobrej infrastruktury – tak kolejny sukces firmy Gemius komentuje Piotr Ejdys, prezes firmy.

Od kwietnia br. Gemius działa już zatem w 36 krajach w Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce Północnej (region MENA), a w 17 z nich posiada oddziały. W zeszłym roku firma weszła z badaniami internetu na rynek kazachski, po raz kolejny także wygrała przetarg w Danii, Turcji i na Węgrzech.

W tym roku Gemius obchodzi 15 urodziny. Od 1999 roku zajmuje się pomiarem ruchu w sieci. Obecnie dostarcza klientom rekomendacji biznesowych oraz narzędzi badawczych, które są podstawą działań marketingowych i sprzedażowych dla blisko dwóch tysięcy firm z branży motoryzacyjnej, finansowej, farmaceutycznej, telekomunikacyjnej, handlowej, FMCG i IT, a także największych agencji i sieci reklamowych, domów mediowych oraz wydawców i reklamodawców na całym świecie. Prowadzone przez firmę badania realizowane są zgodnie z zasadami międzynarodowego kodeksu ICC/ESOMAR.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.