Gemius zbada Belgię i Luksemburg

Gemius zbada Belgię i Luksemburg

Brief.pl / Aktualności

Gemius został oficjalnym dostawcą badań internetu w Belgii i Luksemburgu. To kolejny międzynarodowy sukces polskiej firmy, która w ubiegłym roku weszła na rynek kazachski, a także po raz kolejny została wybrana jako dostawca badań internetu w Danii, Turcji i na Węgrzech. Gemius działa już w 36 krajach.

-

Centrum voor Informatie over de Media (CIM), belgijska organizacja branżowa, która od 43 lat dba o rozwój rynku internetowego w Belgii i Luksemburgu, wybrała firmę Gemius jako oficjalnego dostawcę badań rynku internetowego. To oznacza, że badania realizowane przez polskiego dostawcę będą oficjalnym źródłem informacji o ruchu na stronach www dla wydawców, reklamodawców, agencji reklamowych i domów mediowych w tych krajach. Kontrakt został podpisany na dwa lata i obowiązuje od 1 kwietnia 2014 roku.

– CIM zdecydował się na nasze usługi zarówno ze względu na reputację, jaką się cieszymy na rynku, jak i rozwiązania, które dostarczamy, dopasowane do konkretnego klienta i specyfiki lokalnego rynku. Nasza marka to gwarancja właściwej metodologii i dobrej infrastruktury – tak kolejny sukces firmy Gemius komentuje Piotr Ejdys, prezes firmy.

Od kwietnia br. Gemius działa już zatem w 36 krajach w Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce Północnej (region MENA), a w 17 z nich posiada oddziały. W zeszłym roku firma weszła z badaniami internetu na rynek kazachski, po raz kolejny także wygrała przetarg w Danii, Turcji i na Węgrzech.

W tym roku Gemius obchodzi 15 urodziny. Od 1999 roku zajmuje się pomiarem ruchu w sieci. Obecnie dostarcza klientom rekomendacji biznesowych oraz narzędzi badawczych, które są podstawą działań marketingowych i sprzedażowych dla blisko dwóch tysięcy firm z branży motoryzacyjnej, finansowej, farmaceutycznej, telekomunikacyjnej, handlowej, FMCG i IT, a także największych agencji i sieci reklamowych, domów mediowych oraz wydawców i reklamodawców na całym świecie. Prowadzone przez firmę badania realizowane są zgodnie z zasadami międzynarodowego kodeksu ICC/ESOMAR.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.