Youtuberzy parodiują spot TVN

Brief.pl / Inspiracje

Vlogerzy zainspirowani najnowszym spotem kanału TVN, stworzyli swoją własną wersję wiosennej ramówki – Net rządzi!. Jest to pierwsza wspólna produkcja, zrobiona przez kilkunastu youtuberów, takich jak Łukasz Jakóbiak, Lekko Stronniczy, Adbuster czy Red Lipstick Monster.

-

Youtuberzy z przymrużeniem oka odwzorowali wygląd i zachowanie gwiazd TVN. Na Krupówkach zamiast jurorów programu X Factor zobaczymy Łukasza Jakóbiaka, Szparagi oraz Martina Stankiewicza. W rolę Ewy Drzyzgi i Magdy Gessler wcielili się Szwagier ze Śmiechawa TV oraz Vlog Mateusz. Gospodarzy programu Bitwa o Dom sparodiowali Ewa z Red Lipstick Monster, Ravgor oraz Wapniak. Sukienkę Anji Rubik przymierzył Marcin z 5 sposobów na. Autostopa, niczym Agnieszka Szulim, Marcin Prokop i Dorota Wellman, łapią Antek ze Śmiechawa TV oraz duet Lekko Stronniczy. Agnieszkę Dygant zagrała Paulina z Mówiąc inaczej, a Leszka Lichotę – Chwytak. Natomiast w rolę ekipy serialu Lekarze wcielili się Adbuster, SciFun i 5 Sposobów Na. Spot kończy wyjątkowa para Cyber Marian i Marianna, którzy wcielili się w role Piotra Adamczyka i Romy Gąsiorowskiej z serialu Sama Słodycz.

Net rządzi!

Parodia spotu wiosennej ramówki TVN jest wspólną produkcją youtuberów z sieci LifeTube. W video gościnnie wystąpili także Śmiechawa, Chwytak i 5 Sposobów Na. „Net rządzi!” pokazuje, że polski Internet rośnie w siłę i kreuje gwiazdy, które są dla wielu równie rozpoznawalne, jak znane twarze telewizji. Cieszymy się, że nasi twórcy chętnie zaangażowali się w ten projekt, ponieważ, jest to jedna z największych produkcji na polskim YouTube, angażująca tak wielu twórców jednocześnie. – wyjaśnia Barbara Sołtysińska, prezes LifeTube, polskiej sieci partnerskiej YouTube.

 

A oto oryginalny spot TVN - który podoba Wam się bardziej?

 

Partnerzy LifeTube, którzy wystąpili w spocie:

20m2 Łukasza

Szparagi

Martin Stankiewicz

VlogMateusz

Red Lipstick Monster

Ravgor

Wapniak

Lekko Stronniczy

Mówiąc Inaczej

Adbuster

SciFun

 

Gościnnie:

Śmiechawa TV

5 sposobów na...

Chwytak

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.