Lego Star Wars: nowa kampania

Lego Star Wars: nowa kampania

Brief.pl / Inspiracje

We wtorek 1-go kwietnia rusza multimedialna, dwumiesięczna kampania reklamowa wspierająca sprzedaż nowych zestawów z serii Lego® Star Wars™, wprowadzonych na rynek z okazji światowych obchodów 15-lecia kolekcji.

-

Ogólnopolska, zintegrowana kampania ATL i BTL dla marki Lego® Star Wars™ potrwa od 1 kwietnia do końca maja. Podzielono ją na dwa etapy. W kwietniu i w maju zostaną przeprowadzone trzytygodniowe kampanie telewizyjne na kanałach ogólnopolskich i dziecięcych. W trzech rotujących spotach 15’ i 30’-sekundowych będą promowane najnowsze zestawy klocków Lego® Star Wars, wprowadzone na rynek w 2014 roku: „Microfighters” – 6 najpopularniejszych statków i pojazdów bojowych w mikroskali, „Great Vehicle” – 4 rozbudowane superpojazdy, w tym znane myśliwce i ostatnia grupa - zestawy klasyczne tj. „Maszyna krocząca AT-AP” i „Statek Droidów”. Działania reklamowe zaplanowano również w internecie z wykorzystaniem takim narzędzi jak, floor ad, różnego rodzaju banery na najczęściej odwiedzanych portalach z grami dla dzieci i w przeglądarce Google oraz spoty pre-roll w serwisie YouTube i na serwisach VOD. Będą to specjalne krótkie mini-filmy z dużą dawką humoru poświęcone sadze "Gwiezdne Wojny". Z okazji 15-lecia marki Lego® Star Wars™ stworzono także specjalny logotyp z minifigurką Dartha Vadera. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.

Ponadto z okazji obchodów 15-lecia Lego® Star Wars™ w kwietniu i w maju odbędą się specjalne eventy w centrach handlowych w różnych miastach w Polsce. Kalendarz wydarzeń dostępny będzie na www.LEGO.pl.

::

Przygoda z Lego

::

- Serdecznie zapraszamy rodziny z dziećmi w wieku od 2 do 12 lat oraz wszystkich fanów „Gwiezdnych Wojen” na wyjątkowe, całodniowe imprezy Lego® Star Wars™. Podczas eventów dzieci będą mogły wspólnie budować z klocków Lego ogromne figury m.in. Dartha Vadera i Yody, zaprojektować i stworzyć własne statki kosmiczne czy brać udział w konkursach i wygrywać atrakcyjne zestawy Lego - mówi Katarzyna Śmietanka, associate marketing manager w Lego Polska.

Aby przybliżyć dzieciom i fanom Lego różnorodność świata Lego® Star Wars™ w ramach akcji BTL w kwietniu pojawi się szereg atrakcji realizowanych z partnerami handlowymi marki. W miejscach sprzedaży będą m.in. wystawione specjalne gabloty z najciekawszymi modelami zbudowanymi z klocków Lego® Star Wars™.

Od kwietnia do czerwca potrwa także intensywna kampania PR skierowana do mediów ogólnopolskich i lokalnych. W jej ramach zostaną także przeprowadzone liczne konkursy z okazji Dnia Dziecka i Dnia Ojca.

Tagi:

Lego Star Wars

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.