Lego Star Wars: nowa kampania

Lego Star Wars: nowa kampania

Brief.pl / Inspiracje

We wtorek 1-go kwietnia rusza multimedialna, dwumiesięczna kampania reklamowa wspierająca sprzedaż nowych zestawów z serii Lego® Star Wars™, wprowadzonych na rynek z okazji światowych obchodów 15-lecia kolekcji.

-

Ogólnopolska, zintegrowana kampania ATL i BTL dla marki Lego® Star Wars™ potrwa od 1 kwietnia do końca maja. Podzielono ją na dwa etapy. W kwietniu i w maju zostaną przeprowadzone trzytygodniowe kampanie telewizyjne na kanałach ogólnopolskich i dziecięcych. W trzech rotujących spotach 15’ i 30’-sekundowych będą promowane najnowsze zestawy klocków Lego® Star Wars, wprowadzone na rynek w 2014 roku: „Microfighters” – 6 najpopularniejszych statków i pojazdów bojowych w mikroskali, „Great Vehicle” – 4 rozbudowane superpojazdy, w tym znane myśliwce i ostatnia grupa - zestawy klasyczne tj. „Maszyna krocząca AT-AP” i „Statek Droidów”. Działania reklamowe zaplanowano również w internecie z wykorzystaniem takim narzędzi jak, floor ad, różnego rodzaju banery na najczęściej odwiedzanych portalach z grami dla dzieci i w przeglądarce Google oraz spoty pre-roll w serwisie YouTube i na serwisach VOD. Będą to specjalne krótkie mini-filmy z dużą dawką humoru poświęcone sadze "Gwiezdne Wojny". Z okazji 15-lecia marki Lego® Star Wars™ stworzono także specjalny logotyp z minifigurką Dartha Vadera. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.

Ponadto z okazji obchodów 15-lecia Lego® Star Wars™ w kwietniu i w maju odbędą się specjalne eventy w centrach handlowych w różnych miastach w Polsce. Kalendarz wydarzeń dostępny będzie na www.LEGO.pl.

::

Przygoda z Lego

::

- Serdecznie zapraszamy rodziny z dziećmi w wieku od 2 do 12 lat oraz wszystkich fanów „Gwiezdnych Wojen” na wyjątkowe, całodniowe imprezy Lego® Star Wars™. Podczas eventów dzieci będą mogły wspólnie budować z klocków Lego ogromne figury m.in. Dartha Vadera i Yody, zaprojektować i stworzyć własne statki kosmiczne czy brać udział w konkursach i wygrywać atrakcyjne zestawy Lego - mówi Katarzyna Śmietanka, associate marketing manager w Lego Polska.

Aby przybliżyć dzieciom i fanom Lego różnorodność świata Lego® Star Wars™ w ramach akcji BTL w kwietniu pojawi się szereg atrakcji realizowanych z partnerami handlowymi marki. W miejscach sprzedaży będą m.in. wystawione specjalne gabloty z najciekawszymi modelami zbudowanymi z klocków Lego® Star Wars™.

Od kwietnia do czerwca potrwa także intensywna kampania PR skierowana do mediów ogólnopolskich i lokalnych. W jej ramach zostaną także przeprowadzone liczne konkursy z okazji Dnia Dziecka i Dnia Ojca.

Tagi:

Lego Star Wars

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

Brief.pl / Aktualności

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak
E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

W ostatnich latach przeciętne tempo życia wielu Polaków diametralnie się zmieniło. Większość rzeczy robimy w pośpiechu i cierpimy na nieustanny brak czasu. Wraz z rozwojem nowych technologii na popularności zyskały e-zakupy, które pozwalają zaoszczędzić czas. Z badań wynika, że 39 proc. Polaków robi zakupy przez internet w niedzielę z powodu braku czasu w tygodniu. Aż 78 proc. respondentów deklaruje, że nie powinno być żadnych ograniczeń w niedzielnym e-handlu. Rozwiązania z rynku e-commerce odzwierciedlają oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej kupują przez internet. Co ciekawe konsumenci online nie tylko kupują ubrania czy elektronikę, ale również produkty spożywcze. Co na to ustawodawcy? Czy serwery e-sklepów zostaną wyłączone?