wp - grudzien 2016

Lego Star Wars: nowa kampania

Lego Star Wars: nowa kampania

Brief.pl / Inspiracje

We wtorek 1-go kwietnia rusza multimedialna, dwumiesięczna kampania reklamowa wspierająca sprzedaż nowych zestawów z serii Lego® Star Wars™, wprowadzonych na rynek z okazji światowych obchodów 15-lecia kolekcji.

-

Ogólnopolska, zintegrowana kampania ATL i BTL dla marki Lego® Star Wars™ potrwa od 1 kwietnia do końca maja. Podzielono ją na dwa etapy. W kwietniu i w maju zostaną przeprowadzone trzytygodniowe kampanie telewizyjne na kanałach ogólnopolskich i dziecięcych. W trzech rotujących spotach 15’ i 30’-sekundowych będą promowane najnowsze zestawy klocków Lego® Star Wars, wprowadzone na rynek w 2014 roku: „Microfighters” – 6 najpopularniejszych statków i pojazdów bojowych w mikroskali, „Great Vehicle” – 4 rozbudowane superpojazdy, w tym znane myśliwce i ostatnia grupa - zestawy klasyczne tj. „Maszyna krocząca AT-AP” i „Statek Droidów”. Działania reklamowe zaplanowano również w internecie z wykorzystaniem takim narzędzi jak, floor ad, różnego rodzaju banery na najczęściej odwiedzanych portalach z grami dla dzieci i w przeglądarce Google oraz spoty pre-roll w serwisie YouTube i na serwisach VOD. Będą to specjalne krótkie mini-filmy z dużą dawką humoru poświęcone sadze "Gwiezdne Wojny". Z okazji 15-lecia marki Lego® Star Wars™ stworzono także specjalny logotyp z minifigurką Dartha Vadera. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.

Ponadto z okazji obchodów 15-lecia Lego® Star Wars™ w kwietniu i w maju odbędą się specjalne eventy w centrach handlowych w różnych miastach w Polsce. Kalendarz wydarzeń dostępny będzie na www.LEGO.pl.

::

Przygoda z Lego

::

- Serdecznie zapraszamy rodziny z dziećmi w wieku od 2 do 12 lat oraz wszystkich fanów „Gwiezdnych Wojen” na wyjątkowe, całodniowe imprezy Lego® Star Wars™. Podczas eventów dzieci będą mogły wspólnie budować z klocków Lego ogromne figury m.in. Dartha Vadera i Yody, zaprojektować i stworzyć własne statki kosmiczne czy brać udział w konkursach i wygrywać atrakcyjne zestawy Lego - mówi Katarzyna Śmietanka, associate marketing manager w Lego Polska.

Aby przybliżyć dzieciom i fanom Lego różnorodność świata Lego® Star Wars™ w ramach akcji BTL w kwietniu pojawi się szereg atrakcji realizowanych z partnerami handlowymi marki. W miejscach sprzedaży będą m.in. wystawione specjalne gabloty z najciekawszymi modelami zbudowanymi z klocków Lego® Star Wars™.

Od kwietnia do czerwca potrwa także intensywna kampania PR skierowana do mediów ogólnopolskich i lokalnych. W jej ramach zostaną także przeprowadzone liczne konkursy z okazji Dnia Dziecka i Dnia Ojca.

Tagi:

Lego Star Wars

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.