Lego Star Wars: nowa kampania

Lego Star Wars: nowa kampania

Brief.pl / Inspiracje

We wtorek 1-go kwietnia rusza multimedialna, dwumiesięczna kampania reklamowa wspierająca sprzedaż nowych zestawów z serii Lego® Star Wars™, wprowadzonych na rynek z okazji światowych obchodów 15-lecia kolekcji.

-

Ogólnopolska, zintegrowana kampania ATL i BTL dla marki Lego® Star Wars™ potrwa od 1 kwietnia do końca maja. Podzielono ją na dwa etapy. W kwietniu i w maju zostaną przeprowadzone trzytygodniowe kampanie telewizyjne na kanałach ogólnopolskich i dziecięcych. W trzech rotujących spotach 15’ i 30’-sekundowych będą promowane najnowsze zestawy klocków Lego® Star Wars, wprowadzone na rynek w 2014 roku: „Microfighters” – 6 najpopularniejszych statków i pojazdów bojowych w mikroskali, „Great Vehicle” – 4 rozbudowane superpojazdy, w tym znane myśliwce i ostatnia grupa - zestawy klasyczne tj. „Maszyna krocząca AT-AP” i „Statek Droidów”. Działania reklamowe zaplanowano również w internecie z wykorzystaniem takim narzędzi jak, floor ad, różnego rodzaju banery na najczęściej odwiedzanych portalach z grami dla dzieci i w przeglądarce Google oraz spoty pre-roll w serwisie YouTube i na serwisach VOD. Będą to specjalne krótkie mini-filmy z dużą dawką humoru poświęcone sadze "Gwiezdne Wojny". Z okazji 15-lecia marki Lego® Star Wars™ stworzono także specjalny logotyp z minifigurką Dartha Vadera. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.

Ponadto z okazji obchodów 15-lecia Lego® Star Wars™ w kwietniu i w maju odbędą się specjalne eventy w centrach handlowych w różnych miastach w Polsce. Kalendarz wydarzeń dostępny będzie na www.LEGO.pl.

::

Przygoda z Lego

::

- Serdecznie zapraszamy rodziny z dziećmi w wieku od 2 do 12 lat oraz wszystkich fanów „Gwiezdnych Wojen” na wyjątkowe, całodniowe imprezy Lego® Star Wars™. Podczas eventów dzieci będą mogły wspólnie budować z klocków Lego ogromne figury m.in. Dartha Vadera i Yody, zaprojektować i stworzyć własne statki kosmiczne czy brać udział w konkursach i wygrywać atrakcyjne zestawy Lego - mówi Katarzyna Śmietanka, associate marketing manager w Lego Polska.

Aby przybliżyć dzieciom i fanom Lego różnorodność świata Lego® Star Wars™ w ramach akcji BTL w kwietniu pojawi się szereg atrakcji realizowanych z partnerami handlowymi marki. W miejscach sprzedaży będą m.in. wystawione specjalne gabloty z najciekawszymi modelami zbudowanymi z klocków Lego® Star Wars™.

Od kwietnia do czerwca potrwa także intensywna kampania PR skierowana do mediów ogólnopolskich i lokalnych. W jej ramach zostaną także przeprowadzone liczne konkursy z okazji Dnia Dziecka i Dnia Ojca.

Tagi:

Lego Star Wars

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.