Facebook dla zakochanych rośnie w siłę

Facebook dla zakochanych rośnie w siłę

Magazyn / Aktualności

Aplikacja mobilna Couple, mająca pomagać osobom w związkach w utrzymywaniu bliskich relacji, w rok po debiucie przekroczyła próg 1 mln użytkowników.

-

Couple, nazywana także "Facebookiem dla zakochanych", dostępna w systemach iOS oraz Android, posiada szereg funkcji mających ułatwić komunikowanie się z osobą, z którą pozostaje się w związku, m.in. ustalanie kalendarza randek i przypomnień o nich czy wysyłanie powiadomień.

Aplikacja popularna jest zwłaszcza wśród osób żyjących w związkach na odległość – w zamiarze ma sprawdzać się lepiej niż standardowy komunikator czy też narzędzie służące wysyłaniu SMS-ów.

W ciągu pierwszych kilku dni od premiery aplikacji, wcześniej znanej pod nazwą Pair i stworzonej przez firmę Tenthbit, jej użytkownicy wysłali ponad milion wiadomości. Zdaniem osób korzystających z usługi, jej największą zaletą jest fakt, iż pozwala zastąpić kilka sieci społecznościowych, tworząc jednocześnie wirtualne miejsce do przechowywania prywatnych materiałów wideo, zdjęć czy wiadomości tekstowych, do których dostęp mają tylko dwie osoby, a nie dalsi czy bliżsi znajomi.

Aplikacja Couple, która dostępna jest w ponad 80. krajach, największą popularnością cieszy się w Stanach Zjednoczonych, a jej zasięg na terenie Europy oraz Azji rośnie.

Źródło: The Next Web

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.