Facebook dla zakochanych rośnie w siłę

Facebook dla zakochanych rośnie w siłę

Magazyn / Aktualności

Aplikacja mobilna Couple, mająca pomagać osobom w związkach w utrzymywaniu bliskich relacji, w rok po debiucie przekroczyła próg 1 mln użytkowników.

-

Couple, nazywana także "Facebookiem dla zakochanych", dostępna w systemach iOS oraz Android, posiada szereg funkcji mających ułatwić komunikowanie się z osobą, z którą pozostaje się w związku, m.in. ustalanie kalendarza randek i przypomnień o nich czy wysyłanie powiadomień.

Aplikacja popularna jest zwłaszcza wśród osób żyjących w związkach na odległość – w zamiarze ma sprawdzać się lepiej niż standardowy komunikator czy też narzędzie służące wysyłaniu SMS-ów.

W ciągu pierwszych kilku dni od premiery aplikacji, wcześniej znanej pod nazwą Pair i stworzonej przez firmę Tenthbit, jej użytkownicy wysłali ponad milion wiadomości. Zdaniem osób korzystających z usługi, jej największą zaletą jest fakt, iż pozwala zastąpić kilka sieci społecznościowych, tworząc jednocześnie wirtualne miejsce do przechowywania prywatnych materiałów wideo, zdjęć czy wiadomości tekstowych, do których dostęp mają tylko dwie osoby, a nie dalsi czy bliżsi znajomi.

Aplikacja Couple, która dostępna jest w ponad 80. krajach, największą popularnością cieszy się w Stanach Zjednoczonych, a jej zasięg na terenie Europy oraz Azji rośnie.

Źródło: The Next Web

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.