Jak zmienia się marketing?

Brief TV / Wiedza

O zmianach jakie zaszły w ostatnim czasie w pracy działów marketingu i ich znaczeniu dla firm rozmawiamy z Katarzyną Okularczyk, dyrektorem marketingu i komunikacji, IBM Polska i kraje bałtyckie, Wojciechem Pronobisem, prezesem zarządu, Marketing 4 Business, Bartoszem Dobrzyńskim, dyrektorem marketingu i członkiem zarządu, Play oraz Jowitą Michalską, PGE.

-

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.