Bluerank z European Search Award

Bluerank z European Search Award

Brief.pl / Aktualności

Bluerank jako pierwsza w historii polska agencja SEM zdobyła nagrodę European Search Awards. Agencja okazała się najlepsza w kategorii „Best Local Campaign”. Nagrodzona kampania linków sponsorowanych (Paid Search) prowadzona jest dla MMC Car Poland Sp. z o.o.

-

Nagrody wręczono podczas uroczystej Gali w piątkowy wieczór w Reykjaviku.

European Search Awards to doroczny konkurs organizowany we współpracy z m.in. Search Engine Marketing Professional Organization (SEMPO), a w jury zasiadają światowi eksperci branży SEM. „ESA” ma na celu honorowanie najlepszych kampanii, agencji i praktyk w Europie. Bluerank trzeci raz z rzędu znalazł się wśród finalistów, tym razem w aż dwóch kategoriach (drugą była „Best SEO Campaign”).

- Piątek 28 marca 2014r. to ważna data dla polskiej branży marketingu w wyszukiwarkach, którą podczas finału European Search Awards reprezentował Bluerank. – mówi Maciej Gałecki, prezes Bluerank. - Po raz pierwszy w historii polska agencja zwyciężyła w jednej z kategorii, mimo, że kilka lat z rzędu nominacje otrzymywało już parę rodzimych firm, z naszą włącznie. Ten sukces powinien być kluczem otwierającym zamknięte jak dotąd dla polskich firm drzwi - drzwi do nagród European Search Awards. Życzę tego zarówno naszemu zespołowi, jak i innym polskim agencjom.

::

DICE+ zdobywa iF Design Gold Award

::

Podczas ceremonii w Reykjaviku nagrodę dla Bluerank odebrał Zbigniew Nowicki, managing director. - Jako odpowiedzialny za nasze relacje z klientami było mi wyjątkowo miło reprezentować cały zespół Bluerank i współtwórcę sukcesu tego projektu – firmę MMC Car Poland (wyłącznego dystrybutora aut Mitsubishi w Polsce). Modelowa współpraca z takimi klientami jak MMC Car Poland przynosi jak widać efekty nie tylko biznesowe, ale również prestiżowe dla wizerunku.

W trakcie gali wspaniale było usłyszeć tyle pochwał na temat wysokiego poziomu usług zapewnianych przez znaczących polskich graczy rynku SEM, które mogą jak równy z równym konkurować z agencjami z Europy Zachodniej. Tym razem wracamy z nagrodą, która jest ukoronowaniem całorocznej pracy zespołu Bluerank, którym mam zaszczyt kierować.”

 

Więcej na temat European Search Awards na:

http://www.europeansearchawards.com

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.