wp - grudzien 2016

Bluerank z European Search Award

Bluerank z European Search Award

Brief.pl / Aktualności

Bluerank jako pierwsza w historii polska agencja SEM zdobyła nagrodę European Search Awards. Agencja okazała się najlepsza w kategorii „Best Local Campaign”. Nagrodzona kampania linków sponsorowanych (Paid Search) prowadzona jest dla MMC Car Poland Sp. z o.o.

-

Nagrody wręczono podczas uroczystej Gali w piątkowy wieczór w Reykjaviku.

European Search Awards to doroczny konkurs organizowany we współpracy z m.in. Search Engine Marketing Professional Organization (SEMPO), a w jury zasiadają światowi eksperci branży SEM. „ESA” ma na celu honorowanie najlepszych kampanii, agencji i praktyk w Europie. Bluerank trzeci raz z rzędu znalazł się wśród finalistów, tym razem w aż dwóch kategoriach (drugą była „Best SEO Campaign”).

- Piątek 28 marca 2014r. to ważna data dla polskiej branży marketingu w wyszukiwarkach, którą podczas finału European Search Awards reprezentował Bluerank. – mówi Maciej Gałecki, prezes Bluerank. - Po raz pierwszy w historii polska agencja zwyciężyła w jednej z kategorii, mimo, że kilka lat z rzędu nominacje otrzymywało już parę rodzimych firm, z naszą włącznie. Ten sukces powinien być kluczem otwierającym zamknięte jak dotąd dla polskich firm drzwi - drzwi do nagród European Search Awards. Życzę tego zarówno naszemu zespołowi, jak i innym polskim agencjom.

::

DICE+ zdobywa iF Design Gold Award

::

Podczas ceremonii w Reykjaviku nagrodę dla Bluerank odebrał Zbigniew Nowicki, managing director. - Jako odpowiedzialny za nasze relacje z klientami było mi wyjątkowo miło reprezentować cały zespół Bluerank i współtwórcę sukcesu tego projektu – firmę MMC Car Poland (wyłącznego dystrybutora aut Mitsubishi w Polsce). Modelowa współpraca z takimi klientami jak MMC Car Poland przynosi jak widać efekty nie tylko biznesowe, ale również prestiżowe dla wizerunku.

W trakcie gali wspaniale było usłyszeć tyle pochwał na temat wysokiego poziomu usług zapewnianych przez znaczących polskich graczy rynku SEM, które mogą jak równy z równym konkurować z agencjami z Europy Zachodniej. Tym razem wracamy z nagrodą, która jest ukoronowaniem całorocznej pracy zespołu Bluerank, którym mam zaszczyt kierować.”

 

Więcej na temat European Search Awards na:

http://www.europeansearchawards.com

Zobacz inne polecane artykuły

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.