Bluerank z European Search Award

Bluerank z European Search Award

Brief.pl / Aktualności

Bluerank jako pierwsza w historii polska agencja SEM zdobyła nagrodę European Search Awards. Agencja okazała się najlepsza w kategorii „Best Local Campaign”. Nagrodzona kampania linków sponsorowanych (Paid Search) prowadzona jest dla MMC Car Poland Sp. z o.o.

-

Nagrody wręczono podczas uroczystej Gali w piątkowy wieczór w Reykjaviku.

European Search Awards to doroczny konkurs organizowany we współpracy z m.in. Search Engine Marketing Professional Organization (SEMPO), a w jury zasiadają światowi eksperci branży SEM. „ESA” ma na celu honorowanie najlepszych kampanii, agencji i praktyk w Europie. Bluerank trzeci raz z rzędu znalazł się wśród finalistów, tym razem w aż dwóch kategoriach (drugą była „Best SEO Campaign”).

- Piątek 28 marca 2014r. to ważna data dla polskiej branży marketingu w wyszukiwarkach, którą podczas finału European Search Awards reprezentował Bluerank. – mówi Maciej Gałecki, prezes Bluerank. - Po raz pierwszy w historii polska agencja zwyciężyła w jednej z kategorii, mimo, że kilka lat z rzędu nominacje otrzymywało już parę rodzimych firm, z naszą włącznie. Ten sukces powinien być kluczem otwierającym zamknięte jak dotąd dla polskich firm drzwi - drzwi do nagród European Search Awards. Życzę tego zarówno naszemu zespołowi, jak i innym polskim agencjom.

::

DICE+ zdobywa iF Design Gold Award

::

Podczas ceremonii w Reykjaviku nagrodę dla Bluerank odebrał Zbigniew Nowicki, managing director. - Jako odpowiedzialny za nasze relacje z klientami było mi wyjątkowo miło reprezentować cały zespół Bluerank i współtwórcę sukcesu tego projektu – firmę MMC Car Poland (wyłącznego dystrybutora aut Mitsubishi w Polsce). Modelowa współpraca z takimi klientami jak MMC Car Poland przynosi jak widać efekty nie tylko biznesowe, ale również prestiżowe dla wizerunku.

W trakcie gali wspaniale było usłyszeć tyle pochwał na temat wysokiego poziomu usług zapewnianych przez znaczących polskich graczy rynku SEM, które mogą jak równy z równym konkurować z agencjami z Europy Zachodniej. Tym razem wracamy z nagrodą, która jest ukoronowaniem całorocznej pracy zespołu Bluerank, którym mam zaszczyt kierować.”

 

Więcej na temat European Search Awards na:

http://www.europeansearchawards.com

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.