ZineINC: 1 mln dolarów od inwestorów

ZineINC: 1 mln dolarów od inwestorów

Brief.pl / Aktualności

ZineINC został wsparty przez grupę europejskich inwestorów zrzeszonych w nowopowstałym funduszu inwestycyjnym Jumperism Ltd. kwotą sięgającą 1,1 miliona dolarów. ZineINC, najmłodsza, bo działająca niespełna rok, spółka belgijskiej grupy Advisio, specjalizuje się w autorskich narzędziach do dystrybucji informacji, komunikacji wewnętrznej i analityki biznesowej.

-

Za pomocą platformy ZineINC™ firmy mogą prowadzić całość swojej komunikacji wewnętrznej, a także optymalizować tę komunikację, np. poprzez ograniczenie liczby e-maili czy skrócenie czasu na poszukiwanie informacji. Twórcy ZineINC, obserwując zmiany społeczne w korzystaniu z mediów, ewolucję mediów społecznościowych, udział urządzeń mobilnych w komunikacji, doszli do wniosku, że zmiany te muszą wpłynąć na narzędzia HR, dynamikę i formę komunikacji wewnętrznej w firmach a także związaną z tym analizę biznesową.

ZineINC ma być takim rozwiązaniem, które przenosi codzienne nawyki komunikacyjne pracowników w realia biznesowe, a przez to zwiększy efektywność współpracy. Narzędzia znane z mediów społecznościowych pozwalają firmom budować zaangażowanie pracowników i włączać ich w rozwój organizacji. Platforma zapewnia również pracownikom i managerom możliwość błyskawicznej dystrybucji informacji, przeprowadzenia sond i konsultacji społecznych, e-learningu i testów, a działom HR daje narzędzia do zaawansowanych badań satysfakcji pracowników. Z kolei rozwiązania analityki biznesowej w ramach platformy, w tym śledzenie zdarzeń w czasie rzeczywistym, dedykowane są kadrze zarządzającej.  

Platforma dostępna jest na komputery osobiste PC i Mac oraz aplikacje mobilne w systemach Android i IOS. ZineINC jest dystrybuowany w modelu SaaS (oprogramowanie jako usługa), więc nie wymaga żadnych nakładów na sprzęt czy oprogramowanie po stronie klienta.

::

SalesManago: 5 mln inwestycji od Brzoski

::

60 proc. finansowania spółka planuje przeznaczyć na akwizycje i zakup patentów w obszarze analityki biznesowej i big data. W tej chwili trwają rozmowy z trzema podmiotami, których know-how pozwoli jeszcze dokładniej zbierać i analizować informacje. Decyzja wpisuje się w strategię rozwoju spółki, zmierzającej do osiągnięcia pozycji lidera analityki biznesu w czasie rzeczywistym do końca 2015 roku. Poprzez inwestycje w dalszy rozwój funkcjonalny produktu oraz budowę sieci sprzedaży, ZineINC ma zamiar pozyskać nowych klientów na rynku polskim i na rynkach europejskich, szczególnie z Francji i krajów Beneluksu.

 

- Nowoczesne organizacje będą bardzo intensywnie szukały takich rozwiązań, które zmaksymalizują ich efektywność biznesową i konkurencyjność, przy jednoczesnym ograniczaniu kosztów. Wpisujemy się w bardzo wyraźny trend obserwowany na rynkach europejskich i coraz silniej w Polsce, a już dojrzały na rynku amerykańskim. Produkt ZineINC odpowiada na te potrzeby i dlatego fundusz inwestycyjny Jumperism Ltd. docenił jego innowacyjność. Jestem przekonany, że to zaufanie przełoży się na konkretny wynik biznesowy – mówi Paweł Gniadkowski, prezes zarządu ZineINC.

 

Pomysł na projekt zrodził się w styczniu 2013 r. w ramach Grupy Advisio i był naturalną konsekwencją dotychczasowych projektów grupy specjalizującej się w doradzaniu organizacjom w rozwoju potencjału ludzkiego. W ciągu czterech miesięcy, do kwietnia 2013 r. powstała od podstaw platforma oraz aplikacje klienckie na iOS, Androida i www. Pozyskano także pierwszego dużego klienta, Alior Bank, który w czerwcu 2013 r. ogłosił wdrożenie platformy ZineINC™ dla wszystkich swoich pracowników (ok. 7 000).

 

Więcej informacji na: https://zineinc.com/pl/

Tagi:

ZincINC

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.