Betegy: sprawdź wyniki meczów na Twitterze

Betegy: sprawdź wyniki meczów na Twitterze

Brief.pl / Technologie

Aplikacja Betegy pozwala sprawdzić na Twitterze wyniki meczów, które... jeszcze się nie odbyły. Trafność prognoz to ponad 50 proc.

-

Betegy to polsko-ukraińska platforma z prognozami piłkarskimi. Firma, wspierana przez inwestorów z Niemiec i Rosji, do niedawna koncentrowała się na rynkach anglojęzycznych, ale w ostatnich dniach uruchomiła również wersje polską i rosyjską. Wejściu na nowe rynki towarzyszy start dwóch funkcji – aplikacji z prognozami na Twitterze oraz wersji mobilej serwisu.

Z myślą o kibicach korzystających z Twittera Betegy przygotowało aplikację, która automatycznie udostępnia podstawowe prognozy meczów bezpośrednio w tym serwisie. Aby poznać wynik zbliżającego się spotkania wystarczy w treści tweeta wpisać nazwy dwóch drużyn i dodać @askbetegy, np.: „Legia Wisła @askbetegy”. Wiadomość, którą otrzymamy w odpowiedzi będzie zawierała prognozy wyniku meczu wraz z informacjami o ich prawdopodobieństwie. Obecnie Betegy udostępnia na Twitterze przewidywania dotyczące meczów Premier League, T-Mobile Ekstraklasy, Bundesligi i Ligi Mistrzów ale w najbliższym czasie zostaną dodane kolejne ligi.

::

Zapytaliśmy aplikację o wyniki trzech meczów, które odbędą się 29 marca 2014 roku. Oto jakie prognozy otrzymaliśmy:

Betegy Arsenal Manchester City

Betegy Legia Lech

Betegy VFB Borusia

::

Betegy uruchomiło również nową wersję serwisu internetowego dostosowaną do urządzeń mobilnych.

- Już ponad 40 proc. użytkowników z Wielkiej Brytanii odwiedza nasz serwis za pośrednictwem smartfonów lub tabletów. W Polsce i Rosji te wyniki są co prawdaniższe, ale bardzo szybko rosną – mówi Alex Kornilov, CEO Betegy i dodaje – Komentowanie online i sprawdzanie statystyk sprzed telewizora to coraz popularniejsze zjawisko wśród kibiców sportowych.

Prognozy udostępniane przez Betegy obejmują szereg zdarzeń – od zwycięzcy meczu lub remisu, przez liczbę strzelonych bramek przez obydwie drużyny, na prognozie dokładnego wyniku kończąc. Szanse wystąpienia każdego zdarzenia przedstawiane są w formie procentowej, a wszystkie prognozy są automatycznie generowane na podstawie danych statystycznych przez specjalnie zaprojektowany algorytm. Betegy generuje prognozy na wszystkie mecze ponad 20 lig i pucharów, a średnia skuteczność wszystkich prognoz wygra/przegra/zremisuje wynosi powyżej 50 proc. i jest tym samym najwyższa na rynku.

Betegy dostarcza prognozy nie tylko klientom indywidulanym, ale także biznesowym. Partnerami firmy są już ESPN oraz wydawnictwo Ringer Axel Springer Polska.

::

O BETEGY

Betegy zostało założone w 2012 roku przez Alexa Kornilova i Vitalyego Yatsunyka, ukraińskich przedsiebiorców internetowych. W spółkę zainwestował niemiecki fundusz venture capital bmp media investors AG.  Firma oferuje klientom indywidualnym i korporacyjnym wysoko sprawdzalne prognozy sportowe generowane przy pomocy samo-uczącego się algorytmu bazującego na danych statystycznych. Rozwojem systemu i produktu zajmuje się międzynarodowy zespół pasjonatów sportu i analiz statystycznych pracujący w dwóch biurach firmy – warszawskim i lwowskim. na jesieni zeszłego roku firma pozyskała nowego prywatnego inwestora z Rosji.

Tagi:

betegy

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.