Betegy: sprawdź wyniki meczów na Twitterze

Betegy: sprawdź wyniki meczów na Twitterze

Brief.pl / Technologie

Aplikacja Betegy pozwala sprawdzić na Twitterze wyniki meczów, które... jeszcze się nie odbyły. Trafność prognoz to ponad 50 proc.

-

Betegy to polsko-ukraińska platforma z prognozami piłkarskimi. Firma, wspierana przez inwestorów z Niemiec i Rosji, do niedawna koncentrowała się na rynkach anglojęzycznych, ale w ostatnich dniach uruchomiła również wersje polską i rosyjską. Wejściu na nowe rynki towarzyszy start dwóch funkcji – aplikacji z prognozami na Twitterze oraz wersji mobilej serwisu.

Z myślą o kibicach korzystających z Twittera Betegy przygotowało aplikację, która automatycznie udostępnia podstawowe prognozy meczów bezpośrednio w tym serwisie. Aby poznać wynik zbliżającego się spotkania wystarczy w treści tweeta wpisać nazwy dwóch drużyn i dodać @askbetegy, np.: „Legia Wisła @askbetegy”. Wiadomość, którą otrzymamy w odpowiedzi będzie zawierała prognozy wyniku meczu wraz z informacjami o ich prawdopodobieństwie. Obecnie Betegy udostępnia na Twitterze przewidywania dotyczące meczów Premier League, T-Mobile Ekstraklasy, Bundesligi i Ligi Mistrzów ale w najbliższym czasie zostaną dodane kolejne ligi.

::

Zapytaliśmy aplikację o wyniki trzech meczów, które odbędą się 29 marca 2014 roku. Oto jakie prognozy otrzymaliśmy:

Betegy Arsenal Manchester City

Betegy Legia Lech

Betegy VFB Borusia

::

Betegy uruchomiło również nową wersję serwisu internetowego dostosowaną do urządzeń mobilnych.

- Już ponad 40 proc. użytkowników z Wielkiej Brytanii odwiedza nasz serwis za pośrednictwem smartfonów lub tabletów. W Polsce i Rosji te wyniki są co prawdaniższe, ale bardzo szybko rosną – mówi Alex Kornilov, CEO Betegy i dodaje – Komentowanie online i sprawdzanie statystyk sprzed telewizora to coraz popularniejsze zjawisko wśród kibiców sportowych.

Prognozy udostępniane przez Betegy obejmują szereg zdarzeń – od zwycięzcy meczu lub remisu, przez liczbę strzelonych bramek przez obydwie drużyny, na prognozie dokładnego wyniku kończąc. Szanse wystąpienia każdego zdarzenia przedstawiane są w formie procentowej, a wszystkie prognozy są automatycznie generowane na podstawie danych statystycznych przez specjalnie zaprojektowany algorytm. Betegy generuje prognozy na wszystkie mecze ponad 20 lig i pucharów, a średnia skuteczność wszystkich prognoz wygra/przegra/zremisuje wynosi powyżej 50 proc. i jest tym samym najwyższa na rynku.

Betegy dostarcza prognozy nie tylko klientom indywidulanym, ale także biznesowym. Partnerami firmy są już ESPN oraz wydawnictwo Ringer Axel Springer Polska.

::

O BETEGY

Betegy zostało założone w 2012 roku przez Alexa Kornilova i Vitalyego Yatsunyka, ukraińskich przedsiebiorców internetowych. W spółkę zainwestował niemiecki fundusz venture capital bmp media investors AG.  Firma oferuje klientom indywidualnym i korporacyjnym wysoko sprawdzalne prognozy sportowe generowane przy pomocy samo-uczącego się algorytmu bazującego na danych statystycznych. Rozwojem systemu i produktu zajmuje się międzynarodowy zespół pasjonatów sportu i analiz statystycznych pracujący w dwóch biurach firmy – warszawskim i lwowskim. na jesieni zeszłego roku firma pozyskała nowego prywatnego inwestora z Rosji.

Tagi:

betegy

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.