Smartfon 3D od Amazon

Smartfon 3D od Amazon

Brief.pl / Technologie

Możliwe, że oferta smartfonów poszerzy się wkrótce o nowy aparat, który na rynek wprowadzi firma Amazon - czytamy w serwisie The Wall Street Journal. Rozwiązania technologiczne, które miałyby w nim być zastosowane, przywodzą na myśl pomysły rodem z klasycznych filmów science fiction, takich jak: "Star Trek", "Gwiezdne wojny" czy "Raport mniejszości".

-

 Jeśli firma z Seattle wyjdzie poza urządzenia z serii Kindle, tym samym będzie bardziej bezpośrednio konkurować z takimi gigantami jak Google i Apple.

Innowacyjny smartfon od Amazon miałby obsługiwać grafikę 3D, a użytkownik mógłby z niego korzystać bez pomocy specjalnych okularów. W praktyce oznacza to, że obrazy pojawiałyby się w postaci trójwymiarowych i interaktywnych hologramów, unoszących się nad ekranem. Użytkownik mógłby je oglądać z każdej strony i pod różnym kątem. Mało tego - nawigowanie po zawartości aparatu Amazon byłoby możliwe za pomocą wzroku, dzięki technologii śledzącej ruch oka.

Dzięki nowemu rozwiązaniu mobilnemu, Amazon mógłby gromadzić więcej danych na temat swoich klientów. Chodzi tu o dane geolokalizacyjne, wykonywane rozmowy telefoniczne oraz pobierane aplikacje. Smartfony pozwoliłyby Amazon na trafniejsze dopasowywanie rekomendacji zakupowych oraz szersze wykorzystanie płatności mobilnych.

Źródło: The Wall Street Journal

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.