ZenithOptimedia: rekrutacja do Szkoły Mediów

ZenithOptimedia: rekrutacja do Szkoły Mediów

Brief.pl / Aktualności

Rusza 5 edycja Szkoły Mediów ZenithOptimedia – jedynego w branży programu stażowego, który pozwala poznać w teorii i praktyce tajniki planowania kampanii reklamowych. Aplikacje można składać do 21 kwietnia 2014 na stronie www.szkolamediow.pl.

-

Szkoła Mediów skierowana jest do absolwentów oraz studentów 4 i 5 roku znających biegle język angielski, dobrze posługujących się Excelem i mających zdolności analityczne.

Formuła stażu umożliwia poznanie wszystkich aspektów pracy w domu mediowym. Pierwsze dwa tygodnie to intensywne szkolenie, po nim stażyści włączani są w pracę kluczowych działów agencji i pod opieką doświadczonych specjalistów uczestniczą w realizacji samodzielnych zadań oraz w pracy zespołowej nad projektami poszczególnych działów i zespołów klienckich. Po zakończeniu stażu najlepsi mają szansę na zatrudnienie. Z 40 absolwentów poprzednich edycji Szkoły Mediów aż 31 podjęło pracę w ZenithOptimedia Group. Część z nich ma już na swoim koncie awanse i sukcesy w branżowych konkursach.

Rekrutację do Szkoły Mediów wspiera kampania prowadzona m.in. w mediach studenckich i społecznościowych. Za pomysł, planowanie i realizację kampanii odpowiadają absolwenci poprzednich edycji programu stażowego pracujący w ZenithOptimedia Group.

Szczegółowe informacje na temat przebiegu rekrutacji i stażu, formularz aplikacyjny oraz porady i opinie uczestników poprzednich edycji Szkoły Mediów znajdują się na stronie www.szkolamediow.pl.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.