ZenithOptimedia: rekrutacja do Szkoły Mediów

ZenithOptimedia: rekrutacja do Szkoły Mediów

Brief.pl / Aktualności

Rusza 5 edycja Szkoły Mediów ZenithOptimedia – jedynego w branży programu stażowego, który pozwala poznać w teorii i praktyce tajniki planowania kampanii reklamowych. Aplikacje można składać do 21 kwietnia 2014 na stronie www.szkolamediow.pl.

-

Szkoła Mediów skierowana jest do absolwentów oraz studentów 4 i 5 roku znających biegle język angielski, dobrze posługujących się Excelem i mających zdolności analityczne.

Formuła stażu umożliwia poznanie wszystkich aspektów pracy w domu mediowym. Pierwsze dwa tygodnie to intensywne szkolenie, po nim stażyści włączani są w pracę kluczowych działów agencji i pod opieką doświadczonych specjalistów uczestniczą w realizacji samodzielnych zadań oraz w pracy zespołowej nad projektami poszczególnych działów i zespołów klienckich. Po zakończeniu stażu najlepsi mają szansę na zatrudnienie. Z 40 absolwentów poprzednich edycji Szkoły Mediów aż 31 podjęło pracę w ZenithOptimedia Group. Część z nich ma już na swoim koncie awanse i sukcesy w branżowych konkursach.

Rekrutację do Szkoły Mediów wspiera kampania prowadzona m.in. w mediach studenckich i społecznościowych. Za pomysł, planowanie i realizację kampanii odpowiadają absolwenci poprzednich edycji programu stażowego pracujący w ZenithOptimedia Group.

Szczegółowe informacje na temat przebiegu rekrutacji i stażu, formularz aplikacyjny oraz porady i opinie uczestników poprzednich edycji Szkoły Mediów znajdują się na stronie www.szkolamediow.pl.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.