ZenithOptimedia: rekrutacja do Szkoły Mediów

ZenithOptimedia: rekrutacja do Szkoły Mediów

Brief.pl / Aktualności

Rusza 5 edycja Szkoły Mediów ZenithOptimedia – jedynego w branży programu stażowego, który pozwala poznać w teorii i praktyce tajniki planowania kampanii reklamowych. Aplikacje można składać do 21 kwietnia 2014 na stronie www.szkolamediow.pl.

-

Szkoła Mediów skierowana jest do absolwentów oraz studentów 4 i 5 roku znających biegle język angielski, dobrze posługujących się Excelem i mających zdolności analityczne.

Formuła stażu umożliwia poznanie wszystkich aspektów pracy w domu mediowym. Pierwsze dwa tygodnie to intensywne szkolenie, po nim stażyści włączani są w pracę kluczowych działów agencji i pod opieką doświadczonych specjalistów uczestniczą w realizacji samodzielnych zadań oraz w pracy zespołowej nad projektami poszczególnych działów i zespołów klienckich. Po zakończeniu stażu najlepsi mają szansę na zatrudnienie. Z 40 absolwentów poprzednich edycji Szkoły Mediów aż 31 podjęło pracę w ZenithOptimedia Group. Część z nich ma już na swoim koncie awanse i sukcesy w branżowych konkursach.

Rekrutację do Szkoły Mediów wspiera kampania prowadzona m.in. w mediach studenckich i społecznościowych. Za pomysł, planowanie i realizację kampanii odpowiadają absolwenci poprzednich edycji programu stażowego pracujący w ZenithOptimedia Group.

Szczegółowe informacje na temat przebiegu rekrutacji i stażu, formularz aplikacyjny oraz porady i opinie uczestników poprzednich edycji Szkoły Mediów znajdują się na stronie www.szkolamediow.pl.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.