ZenithOptimedia: rekrutacja do Szkoły Mediów

ZenithOptimedia: rekrutacja do Szkoły Mediów

Brief.pl / Aktualności

Rusza 5 edycja Szkoły Mediów ZenithOptimedia – jedynego w branży programu stażowego, który pozwala poznać w teorii i praktyce tajniki planowania kampanii reklamowych. Aplikacje można składać do 21 kwietnia 2014 na stronie www.szkolamediow.pl.

-

Szkoła Mediów skierowana jest do absolwentów oraz studentów 4 i 5 roku znających biegle język angielski, dobrze posługujących się Excelem i mających zdolności analityczne.

Formuła stażu umożliwia poznanie wszystkich aspektów pracy w domu mediowym. Pierwsze dwa tygodnie to intensywne szkolenie, po nim stażyści włączani są w pracę kluczowych działów agencji i pod opieką doświadczonych specjalistów uczestniczą w realizacji samodzielnych zadań oraz w pracy zespołowej nad projektami poszczególnych działów i zespołów klienckich. Po zakończeniu stażu najlepsi mają szansę na zatrudnienie. Z 40 absolwentów poprzednich edycji Szkoły Mediów aż 31 podjęło pracę w ZenithOptimedia Group. Część z nich ma już na swoim koncie awanse i sukcesy w branżowych konkursach.

Rekrutację do Szkoły Mediów wspiera kampania prowadzona m.in. w mediach studenckich i społecznościowych. Za pomysł, planowanie i realizację kampanii odpowiadają absolwenci poprzednich edycji programu stażowego pracujący w ZenithOptimedia Group.

Szczegółowe informacje na temat przebiegu rekrutacji i stażu, formularz aplikacyjny oraz porady i opinie uczestników poprzednich edycji Szkoły Mediów znajdują się na stronie www.szkolamediow.pl.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.