Socializer znika, Lubię To zostaje

Socializer znika, Lubię To zostaje

Brief.pl / Aktualności

W styczniu tego roku grupa Socializer stała się częścią Isobar Poland – agencji należącej do koncernu mediowego Dentsu Aegis Network. Po dwóch miesiącach zostały wydzielone dwie submarki ,,linked by Isobar’’: Hypermedia oraz Lubię to. Socializer i Socialformance zmieniają nazwę na Isobar Poland.

-

Kiedy w styczniu br. doszło do połączenia grupy Socializer (Socializer, Socialfomance, Lubię To) z Isobar Poland, firmy stanęły przed wyzwaniem zintegrowania 350-osobowego zespołu specjalizującego się w usługach: kreacji, strategii, technologii i mediów online oraz social media w zakresie komunikacji, reklamy oraz działań performance’owych.

Od transakcji minęły dwa miesiące, w trakcie których trwała restrukturyzacja agencji Isobar Poland. W jej wyniku wydzielono trzy departamenty: Creative, Technology & Production oraz Social & Media. Ten ostatni powstał w wyniku połączenia spółek grupy Socializer i zespołu mediów w Isobar Poland.

- Wprowadzamy nowe usługi do oferty i otwierają się przed nami perspektywy działań na niezdobytych dotychczas rynkach. Jeszcze wiele pracy nas czeka, ale klienci Isobar i spółek grupy Dentsu Aegis Network coraz odważniej sięgają po możliwości komunikacji i wsparcia sprzedaży, jakie dają kanały social i earned media. - komentuje Łukasz Misiukanis, vice president Isobar Poland, który kieruje departamentem Media & Social.

Procesowi akwizycji towarzyszyło również wydzielenie dwóch submarek: Hypermedia – odpowiadająca za technologię i produkcję oraz Lubię to – agencja social media. Hypermedia, jako technologiczny hub Isobaru, z wieloletnim doświadczeniem w świadczeniu usług na lokalnych i globalnych Klientów, w ciągu ostatnich tygodni zreorganizowała struktury i wprowadziła nowe pozycjonowanie. Agencja Lubię to, której celem jest budowanie kompleksowych relacji z konsumentami w social media i prowadzenie komunikacji z wykorzystaniem wszystkich dostępnych platform, rozbudowała zakres świadczonych usług i odświeżyła identyfikację wizualną.

Lubię to logo nowe

Nowe logo agencji "Lubię To"

 

Właśnie kończy się główny etap konsolidacji i rebrandingu agencji Isobar. Marki Socializer i Socialformance znikają z rynku, a połączone zespoły od teraz funkcjonują pod jedną marką – Isobar, która jest synonimem innowacji w reklamie i zintegrowanych usług komunikacyjnych, świadczonych na globalną skalę.

- Konsolidacja pod wspólną marką Isobar jest odpowiedzią na wszechobecny trend konwergencji mediów, który pociąga za sobą wymóg holistycznego myślenia agencji i integracji działań wokół dużych idei komunikacyjnych. Stworzyliśmy model operacyjny oparty na współpracy w ramach Dentsu Aegis Network, który pozwala nam dostarczać rozwiązania łączące kompetencje kreatywne, technologiczne, mediowe, angażować konsumentów i zbliżać ich do punktu transakcji. - mówi Krzysztof Andrzejczak, President / MD Isobar Poland.

Dziś odbyła się również premiera nowej strony Isobar Poland pod adresem www.isobar.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?