Adobe znika z Facebooka i Twittera

Adobe znika z Facebooka i Twittera

Brief.pl / Aktualności

25 marca Adobe Polska zamieściło informację na swoich kontach na Facebooku i Twitterze, zawiadamiającą o likwidacji profili na tych serwisach wraz z końcem bieżącego tygodnia. Wiadomość wywołała falę komentarzy z pytaniami o przyczyny takiej decyzji i przyszłość Adobe na polskim rynku.

-

Przedstawiciele Adobe uspokajają wszystkich zaniepokojonych zniknięciem firmy z Polski, jednocześnie namawiając do śledzenia nowości i aktualizacji na ich międzynarodowych, anglojęzycznych profilach. Infolinia oraz dział obsługi klienta pozostają dostępne dla klientów. Jeśli chodzi o przyczyny takiego działania firma nie udziela jasnej, konkretnej odpowiedzi. - Adobe wprowadziło zmiany w strategii na rynku polskim. Obecność firmy w social mediach powinna objąć te zmiany, dlatego postanowiliśmy zachęcić użytkowników do interakcji z nami poprzez korporacyjne profile w social mediach – informują zawile i lakonicznie. Można zatem jedynie wnioskować, że likwidacja kont na serwisach społecznościowych jest spowodowana reorganizacją w dziale PR. Nie wiadomo jeszcze, czy konto Adobe na serwisie Youtube również zostanie usunięte, ale wszystko na to wskazuje, biorąc pod uwagę, że ostatni raz aktualizowane było w grudniu ubiegłego roku.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.