Adobe znika z Facebooka i Twittera

Adobe znika z Facebooka i Twittera

Brief.pl / Aktualności

25 marca Adobe Polska zamieściło informację na swoich kontach na Facebooku i Twitterze, zawiadamiającą o likwidacji profili na tych serwisach wraz z końcem bieżącego tygodnia. Wiadomość wywołała falę komentarzy z pytaniami o przyczyny takiej decyzji i przyszłość Adobe na polskim rynku.

-

Przedstawiciele Adobe uspokajają wszystkich zaniepokojonych zniknięciem firmy z Polski, jednocześnie namawiając do śledzenia nowości i aktualizacji na ich międzynarodowych, anglojęzycznych profilach. Infolinia oraz dział obsługi klienta pozostają dostępne dla klientów. Jeśli chodzi o przyczyny takiego działania firma nie udziela jasnej, konkretnej odpowiedzi. - Adobe wprowadziło zmiany w strategii na rynku polskim. Obecność firmy w social mediach powinna objąć te zmiany, dlatego postanowiliśmy zachęcić użytkowników do interakcji z nami poprzez korporacyjne profile w social mediach – informują zawile i lakonicznie. Można zatem jedynie wnioskować, że likwidacja kont na serwisach społecznościowych jest spowodowana reorganizacją w dziale PR. Nie wiadomo jeszcze, czy konto Adobe na serwisie Youtube również zostanie usunięte, ale wszystko na to wskazuje, biorąc pod uwagę, że ostatni raz aktualizowane było w grudniu ubiegłego roku.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.