Legimi: darmowe ebooki

Legimi: darmowe ebooki

Brief.pl / Aktualności

Specjalnie dla Czytelników i Fanów magazynu "Brief" Legimi przygotowało specjalny kod, który na 2 tygodnie daje bezpłatny dostęp do ponad 4 tys. ebooków.

-

Mikołaj Małaczyński i Mateusz Frukacz, założyciele Legimi zostali wyróżnieni w rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie magazynu "Brief".

::

By aktywować kod i uzyskać darmowy dostęp do Legimi na okres 2 tygodni należy:

1. Wpisać go na stronie www.legimi.com/kod

2. Wybrać najdogodniejszy pakiet - z czterech dostępnych - odpowiadający preferencjom czytelniczym - można wybrać możliwość podstawową czyli Legimi 300, dającą dostęp do 1 tytułu. Można także wybrać pakiet szerszy, który umożliwia czytanie wielu książek (nowości i bestsellerów)

3. Dostęp do ebooków w każdym pakiecie w promocji dla Państwa wynosi 2 tygodnie. W każdej chwili można zrezygnować z pakietu. Kod jest ważny do 30 kwietnia (co oznacza, że 30 kwietnia jest ostatnim dniem, w którym można kod aktywować).

 

KOD: Brief2014

::

Dziękujemy serdecznie Legimi i zapraszamy do korzystania z usług serwisu - również po okresie promocyjnym.

Tagi:

Legimi ebook

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.