Legimi: darmowe ebooki

Legimi: darmowe ebooki

Brief.pl / Aktualności

Specjalnie dla Czytelników i Fanów magazynu "Brief" Legimi przygotowało specjalny kod, który na 2 tygodnie daje bezpłatny dostęp do ponad 4 tys. ebooków.

-

Mikołaj Małaczyński i Mateusz Frukacz, założyciele Legimi zostali wyróżnieni w rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie magazynu "Brief".

::

By aktywować kod i uzyskać darmowy dostęp do Legimi na okres 2 tygodni należy:

1. Wpisać go na stronie www.legimi.com/kod

2. Wybrać najdogodniejszy pakiet - z czterech dostępnych - odpowiadający preferencjom czytelniczym - można wybrać możliwość podstawową czyli Legimi 300, dającą dostęp do 1 tytułu. Można także wybrać pakiet szerszy, który umożliwia czytanie wielu książek (nowości i bestsellerów)

3. Dostęp do ebooków w każdym pakiecie w promocji dla Państwa wynosi 2 tygodnie. W każdej chwili można zrezygnować z pakietu. Kod jest ważny do 30 kwietnia (co oznacza, że 30 kwietnia jest ostatnim dniem, w którym można kod aktywować).

 

KOD: Brief2014

::

Dziękujemy serdecznie Legimi i zapraszamy do korzystania z usług serwisu - również po okresie promocyjnym.

Tagi:

Legimi ebook

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?