Legimi: darmowe ebooki

Legimi: darmowe ebooki

Brief.pl / Aktualności

Specjalnie dla Czytelników i Fanów magazynu "Brief" Legimi przygotowało specjalny kod, który na 2 tygodnie daje bezpłatny dostęp do ponad 4 tys. ebooków.

-

Mikołaj Małaczyński i Mateusz Frukacz, założyciele Legimi zostali wyróżnieni w rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie magazynu "Brief".

::

By aktywować kod i uzyskać darmowy dostęp do Legimi na okres 2 tygodni należy:

1. Wpisać go na stronie www.legimi.com/kod

2. Wybrać najdogodniejszy pakiet - z czterech dostępnych - odpowiadający preferencjom czytelniczym - można wybrać możliwość podstawową czyli Legimi 300, dającą dostęp do 1 tytułu. Można także wybrać pakiet szerszy, który umożliwia czytanie wielu książek (nowości i bestsellerów)

3. Dostęp do ebooków w każdym pakiecie w promocji dla Państwa wynosi 2 tygodnie. W każdej chwili można zrezygnować z pakietu. Kod jest ważny do 30 kwietnia (co oznacza, że 30 kwietnia jest ostatnim dniem, w którym można kod aktywować).

 

KOD: Brief2014

::

Dziękujemy serdecznie Legimi i zapraszamy do korzystania z usług serwisu - również po okresie promocyjnym.

Tagi:

Legimi ebook

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.