Rosja rezygnuje z usług Apple

Rosja rezygnuje z usług Apple

Brief.pl / Aktualności

Rosyjski rząd zdecydował się zrezygnować z usług firmy Apple na rzecz Samsunga. Rosyjska agencja informacyjna ITAR-TASS 26 marca poinformowała o zaprzestaniu korzystania z iPadów na posiedzeniach rządu. Jednocześnie Minister Łączności Nikolai Nikiforov zapewnia, że ta decyzja nie ma związku z jakimikolwiek sankcjami wobec amerykańskiej firmy Apple Inc.

-

Nikolai Nikiforov tłumaczy, że wybór tabletów firmy Samsung był podyktowany kwestiami bezpieczeństwa. Urządzenia te są przystosowane do przetwarzania poufnych danych, co zostało potwierdzone szczegółowymi badaniami. Dodaje również, że zmiany zostały wprowadzone niedawno.

Działania Rosji związane z sytuacją na Ukrainie i Krymie poskutkowały nałożeniem przez zachód sankcji na Moskwę. Rosyjski rząd na czele  z prezydentem Władimirem Putinem zadeklarował  odpłacenie się zachodnim urzędnikom wet za wet.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.