Facebook i sprzedaż - infografika

Facebook i sprzedaż - infografika

Brief.pl / Wiedza

Shopify, czyli serwis umożliwiający założenie własnego sklepu online zbadał jaki wpływ na sprzedaż ma ruch z poszczególnych serwisów społecznościowych. Facebook uzyskał najlepsze wyniki w niemal wszystkich kategoriach.

-

Shopify przebadało 37 mln odwiedzin sklepów online założonych poprzez ich stronę. Odwiedziny pochodziły z 12 serwisów społecznościowych i wygerenrowały 529 tys. zamówień.

Aż 63 proc. ruchu pochodziło z Facebooka i aż 85 proc. wszystkich zamówień. Jedynym polem, na którym ustąpił Facebook była średnia wartość zakupu. Serwis z Menlo Park wyprzedził w tej kategorii mało znany w Polsce serwis Polyvore, Instagram (który i tak należy do Marka Zuckerberga) oraz Pinterest.

Pozostałe wyniki badania przedstawia poniższa infografika:

Sprzedaż w social media infografika

Źródło: postplanner.com

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.