Facebook i sprzedaż - infografika

Facebook i sprzedaż - infografika

Brief.pl / Wiedza

Shopify, czyli serwis umożliwiający założenie własnego sklepu online zbadał jaki wpływ na sprzedaż ma ruch z poszczególnych serwisów społecznościowych. Facebook uzyskał najlepsze wyniki w niemal wszystkich kategoriach.

-

Shopify przebadało 37 mln odwiedzin sklepów online założonych poprzez ich stronę. Odwiedziny pochodziły z 12 serwisów społecznościowych i wygerenrowały 529 tys. zamówień.

Aż 63 proc. ruchu pochodziło z Facebooka i aż 85 proc. wszystkich zamówień. Jedynym polem, na którym ustąpił Facebook była średnia wartość zakupu. Serwis z Menlo Park wyprzedził w tej kategorii mało znany w Polsce serwis Polyvore, Instagram (który i tak należy do Marka Zuckerberga) oraz Pinterest.

Pozostałe wyniki badania przedstawia poniższa infografika:

Sprzedaż w social media infografika

Źródło: postplanner.com

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.