Funmedia z biurem w Rocket Space

Funmedia z biurem w Rocket Space

Brief.pl / Aktualności

Od tytułu Startupu Roku do głównej wygranej w międzynarodowym programie akceleracyjnym Ready To Go, organizowanym w Dolinie Krzemowej. Tak w skrócie wyglądała droga wrocławskiej firmy Funmedia do kolejnego sukcesu, jakim jest trzymiesięczny pakiet biurowy w prestiżowym campusie Rocket Space w San Francisco.

-

Od 24 lutego do 16 marca dwóch przedstawicieli firmy Funmedia - Bartłomiej Postek, prezes zarządu, laureat rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie Brief 2014, oraz Paweł Czerwony, new business developer, uczestniczyło w międzynarodowym programie akceleracyjnym "Ready To Go!" w Dolinie Krzemowej. Głównym celem programu organizowanego przez sieć AIP Business Link, była akceleracja polskich spółek technologicznych do wejścia na rynek USA.

Wylot do Stanów Zjednoczonych poprzedził Silicon Valley Open Week w Warszawie, czyli cykl szkoleń, w czasie którego uczestnicy mieli okazję spotkać się m.in. z Chrisem Burry’m, zarządzającym akceleratorem US MAC i nauczyć się budowania skutecznych modeli biznesowych oraz odpowiedniej prezentacji swoich idei.

Funmedia jest twórcą produktów e-learningowych dystrybuowanych na 29 rynkach (m.in. Australia, Niemcy, Kanada). W swoim portfolio posiada kilkanaście e-kursów językowych i specjalistycznych oraz aplikacje mobilne do nauki pięciu języków obcych: Kursy123 i Courses123. Z produktów firmy korzysta już ponad 300 000 użytkowników. Najnowsza aplikacja językowa Lingly jest w trakcie rozwoju i komercjalizacji - nad jej wdrożeniem na rynek pracuje obecnie inny duet z Funmedia w ramach programu akceleracyjnego TURN8 w Dubaju.

W ciągu trzech tygodni pobytu w Kalifornii - początkowo w San Francisco, później w Palo Alto - reprezentanci Funmedia korzystali z mentoringu branżowego, uczestnicząc w licznych spotkaniach z liderami biznesu i ekspertami firm, których marki budują prestiż Doliny Krzemowej.
Zakończeniem programu była sesja pitchingowa i prezentacja przed inwestorami, wśród których był m.in. Manuel Fernandez, współzałożyciel DreamFunded.com. Zespół z Wrocławia pokonał pięć innych spółek IT i tym samym wygrał trzymiesięczny pakiet biurowy w Rocket Space, najbardziej znanym biurze cooworkingowym w Dolinie Krzemowej. To tutaj swoją przygodę z biznesem rozpoczynały firmy, takie jak Spotify, Uber czy Supercell.Pakiet biurowy w Rocket Space zostanie wykorzystany podczas przyszłych wyjazdów do Stanów Zjednoczonych w celu rozwinięcia partnerstw biznesowych. To kolejny krok, który przybliża firmę Funmedia do otwarcia stałego przedstawicielstwa w USA.
 
::
 
Jak Funmedia zamierza wykorzystać pobyt w Dolinie Krzemowej?
 
Rozmawiając z doświadczonymi przedstawicielami branży e-learning w Dolinie Krzemowej zawsze dostawaliśmy feedback, że jakość naszych produktów jest "imponująca" - mówi Bartłomiej Postek, prezes Funmedia.  Teraz przekuwamy tę sieć kontaktów branżowych na konkretne sprzedaże, dzięki którym planujemy otworzyć stałe przedstawicielstwo w SV w drugiej połowie przyszłego roku. Wiedza zdobyta w trakcie pobytu w Stanach pozwoliła nam przemodelować naszą strategię obecności na rynku amerykańskim. Pozostaje trzymać kciuki za powodzenie w finalizacji pierwszych sprzedaży.
 

Co w prezentacji Funmedia spodobało się inwestorom? Na co zwrócili szczególną uwagę?

 
W czasie naszego wystąpienia zaprezentowaliśmy konkretne dane dotyczące rozwoju biznesu - nie samą wizję, a gotowy do wdrożenia plan - mówi Paweł Czerwony, new business developer: Nie posługiwaliśmy się inspirującymi sloganami, ale odwoływaliśmy się do naszych doświadczeń zawodowych i konkretnych faktów dot. rynku produktów e-learningowych. Jurorów przekonał duży potencjał oraz zasoby naszej firmy.
 
 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.