wp - grudzien 2016

Pizzaportal.pl i Fly.pl z blogerami

Pizzaportal.pl i Fly.pl z blogerami

Brief.pl / Inspiracje

W akcji “Pac(k)uj się na wakacje do Grecji” biorą udział blogerzy prowadzący blogi na temat podróży. Za realizację akcji odpowiada dział marketingu PizzaPortal.pl oraz Fly.pl.

-

Aby wziąć udział w konkursie, należy odszukać fragmenty tekstu oznaczne greckimi literami alfabetu, które będą znajdowały się w treści artykułów na powyższych blogach podróżniczych. Fragmenty tekstu należy w odpowiedniej kolejności umieścić na blogu PizzaPortal.pl, w specjalnie stworzonej na potrzeby konkursu aplikacji, a następnie udzielić odpowiedzi na pytanie konkursowe.

Akcja „Pac(k)uj się na wakacje do Grecji“ trwa do 2 kwietnia br i wspierana jest działaniami reklamowymi w online. Za realizację działań odpowiedzialny jest zespół PizzaPortal.pl oraz zespół Fly.pl.

Oto lista blogów, które biorą udział w akcji:

Busem Przez Świat (http://www.busemprzezswiat.pl/),

Gdzie Wyjechać (http://gdziewyjechac.pl/),

Kołem się Toczy (http://kolemsietoczy.pl/),

Paczki w Podróży (http://www.paczkiwpodrozy.pl/),

Peron 4 (http://www.peron4.pl/),

Taste Away (http://www.tasteaway.pl)

 

Więcej informacji o konkursie: www.blog.pizzaportal.pl

Twórcą PizzaPortal.pl jest Lech Kaniuk, który znajduje się w tegorocznym rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie Brief.

Pizzaportal logo

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.