Jak rękodzielniczą pasję przekuć na dochodowy biznes?

Jak rękodzielniczą pasję przekuć na dochodowy biznes?

Brief.pl / Patronaty

Jak zarobić na tworzeniu niekonwencjonalnych produktów? Jak połączyć pasję z biznesem? Gdzie szukać wsparcia? Jak pozyskać środki? Jak dystrybuować ręcznie robione dzieła? Jak dotrzeć do potencjalnych klientów?

-

Między innymi na te tematy dyskutować będą praktycy biznesu i przedstawiciele organizacji wspierających młodych przedsiębiorców, którzy spotkają się na Konferencji "Do It Yourself - Biznes z pasją".Wydarzenie, organizowane przez cztery pasjonatki pragnące zrealizować swój pomysł na biznes, jest częścią programu III edycji Szkoły Liderek - studium przedsiębiorczości dla kobiet i startuje już 6 kwietnia w Warszawie.

- W czasach, kiedy konsumenci atakowani są z każdej strony artykułami produkowanymi masowo, wyroby ręczne zyskują na wartości i mają coraz więcej odbiorców - mówi Anna Dorot, jedna z organizatorek przedsięwzięcia.

Klienci poszukują rzeczy unikatowych, wyróżniających ich spośród tłumu usatysfakcjonowanego jednym z tysiąca jednakowych, sieciowych produktów. Dlatego też coraz większą popularnością cieszą się wyroby typu handmade.

Jak zatem przekuć rękodzielniczą pasję w dochodowy biznes?

Konferencję otworzy panel dyskusyjny „Pierwszy krok do biznesu” podczas, którego Mateusz Stępień, Prezes Warszawskiego Inkubatora Rozwoju Biznesu, Konrad Ozdowy i Patric Deba z mustache.pl oraz Monika Czaplicka, działająca w branży Social Media, opowiedzą skąd czerpać środki i gdzie szukać pomocy planując własny biznes.

Nawet, jeśli mamy znakomity produkt, a nie dowie się o nim klient, to będzie on stanowił jedynie ozdobę naszej półki, dlatego w drugiej części konferencji, zatytułowanej „Powiedz o sobie innym”, zostanie poruszony temat prowadzenia działań marketingowych i promowania swoich wyrobów. Rad w tym zakresie będą udzielać Marta Libiszowska-Jóźwiak - etnodizajnerka tworząca pod marką BAGABAGA, Aleksandra Dobrowolska – projektantka nietuzinkowych miejskich toreb spod logoBagasz, Monika Munoz-Wasztyl – właścicielka Lamama, ręcznie szyjąca ubrania dla dzieci oraz Katarzyna Herman-Janiec – inicjatorka projektu TUTKI.

W ostatnim panelu dyskusyjnym „Idź i sprzedawaj” głos zabiorą Julita Wojczakowska – pomysłodawczyni i współzałożycielka Pakamera.pl: pierwszej polskiej platformy zrzeszającej twórców i niezależne marki handmade, Marta Masewicz, twórczyni oryginalnych bransoletek oraz Piotr Zarychta z Golden Dog – szyjący na miarę personalizowane jeansy.

Panele tematyczne będę przeplatać się z inspirującymi opowieściami biznesowymi osób, którym udało się zarobić na własnej pasji. Swoimi historiami podzielą się Malwina i Dorota Grześkiewicz - współtwórczynie Grześkiewicz Design Studio, Zofia Borucińska -pomysłodawczyni i założycielka pierwszej i największej w Polsce galerii rękodzieła Las Rąk Laboratorium Rękodzieł, oraz Aleksandra Matuszyn-Suhz Natalią Boimską-Blum -współtwórczynie M’OYO.

Patronat medialny nad konferencją objęli: Brief, Pierwszy Milion oraz Radio PiN.

Zarejestruj się już dziś! Udział w konferencji jest bezpłatny.

Więcej informacji na diybiznes.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.