Jak rękodzielniczą pasję przekuć na dochodowy biznes?

Jak rękodzielniczą pasję przekuć na dochodowy biznes?

Brief.pl / Patronaty

Jak zarobić na tworzeniu niekonwencjonalnych produktów? Jak połączyć pasję z biznesem? Gdzie szukać wsparcia? Jak pozyskać środki? Jak dystrybuować ręcznie robione dzieła? Jak dotrzeć do potencjalnych klientów?

-

Między innymi na te tematy dyskutować będą praktycy biznesu i przedstawiciele organizacji wspierających młodych przedsiębiorców, którzy spotkają się na Konferencji "Do It Yourself - Biznes z pasją".Wydarzenie, organizowane przez cztery pasjonatki pragnące zrealizować swój pomysł na biznes, jest częścią programu III edycji Szkoły Liderek - studium przedsiębiorczości dla kobiet i startuje już 6 kwietnia w Warszawie.

- W czasach, kiedy konsumenci atakowani są z każdej strony artykułami produkowanymi masowo, wyroby ręczne zyskują na wartości i mają coraz więcej odbiorców - mówi Anna Dorot, jedna z organizatorek przedsięwzięcia.

Klienci poszukują rzeczy unikatowych, wyróżniających ich spośród tłumu usatysfakcjonowanego jednym z tysiąca jednakowych, sieciowych produktów. Dlatego też coraz większą popularnością cieszą się wyroby typu handmade.

Jak zatem przekuć rękodzielniczą pasję w dochodowy biznes?

Konferencję otworzy panel dyskusyjny „Pierwszy krok do biznesu” podczas, którego Mateusz Stępień, Prezes Warszawskiego Inkubatora Rozwoju Biznesu, Konrad Ozdowy i Patric Deba z mustache.pl oraz Monika Czaplicka, działająca w branży Social Media, opowiedzą skąd czerpać środki i gdzie szukać pomocy planując własny biznes.

Nawet, jeśli mamy znakomity produkt, a nie dowie się o nim klient, to będzie on stanowił jedynie ozdobę naszej półki, dlatego w drugiej części konferencji, zatytułowanej „Powiedz o sobie innym”, zostanie poruszony temat prowadzenia działań marketingowych i promowania swoich wyrobów. Rad w tym zakresie będą udzielać Marta Libiszowska-Jóźwiak - etnodizajnerka tworząca pod marką BAGABAGA, Aleksandra Dobrowolska – projektantka nietuzinkowych miejskich toreb spod logoBagasz, Monika Munoz-Wasztyl – właścicielka Lamama, ręcznie szyjąca ubrania dla dzieci oraz Katarzyna Herman-Janiec – inicjatorka projektu TUTKI.

W ostatnim panelu dyskusyjnym „Idź i sprzedawaj” głos zabiorą Julita Wojczakowska – pomysłodawczyni i współzałożycielka Pakamera.pl: pierwszej polskiej platformy zrzeszającej twórców i niezależne marki handmade, Marta Masewicz, twórczyni oryginalnych bransoletek oraz Piotr Zarychta z Golden Dog – szyjący na miarę personalizowane jeansy.

Panele tematyczne będę przeplatać się z inspirującymi opowieściami biznesowymi osób, którym udało się zarobić na własnej pasji. Swoimi historiami podzielą się Malwina i Dorota Grześkiewicz - współtwórczynie Grześkiewicz Design Studio, Zofia Borucińska -pomysłodawczyni i założycielka pierwszej i największej w Polsce galerii rękodzieła Las Rąk Laboratorium Rękodzieł, oraz Aleksandra Matuszyn-Suhz Natalią Boimską-Blum -współtwórczynie M’OYO.

Patronat medialny nad konferencją objęli: Brief, Pierwszy Milion oraz Radio PiN.

Zarejestruj się już dziś! Udział w konferencji jest bezpłatny.

Więcej informacji na diybiznes.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.