Brain Workout - spotkanie specjalistów marketingu

Brain Workout - spotkanie specjalistów marketingu

Brief.pl / Patronaty

Już 2 kwietnia w Warszawie będzie miała miejsce pierwsza konferencja w ramach cyklu Brain Workout. Będą na niej obecni managerowie i specjaliści zajmujący się marketingiem internetowym.

-

Na proces tworzenia skutecznych projektów mają wpływ trzy czynniki: wiedza, relacje i networking. Organizatorzy konferencji chcą, aby z tych trzech korzyści składała się każda impreza w ramach Brain Workout. Celem tematycznych spotkań Brain Workout jest więc zapewnienie specjalistom, kadrze zarządzającej i managerom firm możliwości regularnego, cyklicznego podnoszenia umiejętności oraz kompetencji, a także nawiązywania kontaktów i wymiany doświadczeń.

Na pierwszej konferencji 2 kwietnia w Warsaw Conference Center spotka się blisko 100 osób odpowiadających za politykę marketingową firm. Będą mogli oni poszerzać swoje horyzonty w obszarze marketingu internetowego szczególnie w takich tematach jak współpraca z blogosferą, prowadzenia kanału firmowego na Youtube, bezpieczne i skuteczne pozycjonowanie w wyszukiwarkach, mobile marketing, inbound marketing czy rzeczywistość rozszerzona.

Wydarzenie ma charakter zamknięty - wyłącznie na zaproszenia.

Więcej na stronie: brainworkout.pl

Magazyn "Brief" jest patronem Brain Workout

Tagi:

Brainworkout

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.