wp - grudzien 2016

Brain Workout - spotkanie specjalistów marketingu

Brain Workout - spotkanie specjalistów marketingu

Brief.pl / Patronaty

Już 2 kwietnia w Warszawie będzie miała miejsce pierwsza konferencja w ramach cyklu Brain Workout. Będą na niej obecni managerowie i specjaliści zajmujący się marketingiem internetowym.

-

Na proces tworzenia skutecznych projektów mają wpływ trzy czynniki: wiedza, relacje i networking. Organizatorzy konferencji chcą, aby z tych trzech korzyści składała się każda impreza w ramach Brain Workout. Celem tematycznych spotkań Brain Workout jest więc zapewnienie specjalistom, kadrze zarządzającej i managerom firm możliwości regularnego, cyklicznego podnoszenia umiejętności oraz kompetencji, a także nawiązywania kontaktów i wymiany doświadczeń.

Na pierwszej konferencji 2 kwietnia w Warsaw Conference Center spotka się blisko 100 osób odpowiadających za politykę marketingową firm. Będą mogli oni poszerzać swoje horyzonty w obszarze marketingu internetowego szczególnie w takich tematach jak współpraca z blogosferą, prowadzenia kanału firmowego na Youtube, bezpieczne i skuteczne pozycjonowanie w wyszukiwarkach, mobile marketing, inbound marketing czy rzeczywistość rozszerzona.

Wydarzenie ma charakter zamknięty - wyłącznie na zaproszenia.

Więcej na stronie: brainworkout.pl

Magazyn "Brief" jest patronem Brain Workout

Tagi:

Brainworkout

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.