Brain Workout - spotkanie specjalistów marketingu

Brain Workout - spotkanie specjalistów marketingu

Brief.pl / Patronaty

Już 2 kwietnia w Warszawie będzie miała miejsce pierwsza konferencja w ramach cyklu Brain Workout. Będą na niej obecni managerowie i specjaliści zajmujący się marketingiem internetowym.

-

Na proces tworzenia skutecznych projektów mają wpływ trzy czynniki: wiedza, relacje i networking. Organizatorzy konferencji chcą, aby z tych trzech korzyści składała się każda impreza w ramach Brain Workout. Celem tematycznych spotkań Brain Workout jest więc zapewnienie specjalistom, kadrze zarządzającej i managerom firm możliwości regularnego, cyklicznego podnoszenia umiejętności oraz kompetencji, a także nawiązywania kontaktów i wymiany doświadczeń.

Na pierwszej konferencji 2 kwietnia w Warsaw Conference Center spotka się blisko 100 osób odpowiadających za politykę marketingową firm. Będą mogli oni poszerzać swoje horyzonty w obszarze marketingu internetowego szczególnie w takich tematach jak współpraca z blogosferą, prowadzenia kanału firmowego na Youtube, bezpieczne i skuteczne pozycjonowanie w wyszukiwarkach, mobile marketing, inbound marketing czy rzeczywistość rozszerzona.

Wydarzenie ma charakter zamknięty - wyłącznie na zaproszenia.

Więcej na stronie: brainworkout.pl

Magazyn "Brief" jest patronem Brain Workout

Tagi:

Brainworkout

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.