LUX MED z agencją OS3

LUX MED z agencją OS3

Brief.pl / Aktualności

Największa sieć medyczna w Polsce Lux Med rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę w mediach społecznościowych. Zwyciężyła agencja OS3. Początek działań zaplanowano na marzec 2014.

-

OS3 w ramach współpracy z Lux Med będzie odpowiadać za obsługę platform społecznościowych, m.in. Facebooka, YouTube w ramach zaplanowanej przez Lux Med strategii. Dodatkowym obszarem działań jest amplifying internetowy oraz kampania e-rzecznika na forach, za które odpowiadać będzie agencja Faster&Better (OS3 Group).

Grupa LUX MED to sieć medyczna, pod której opieką znajduje się ponad 1,2 mln pacjentów.

::

Wywiad z Adamem Szudrą, managing director agencji Faster&Better

Po co mi Facebook?

Tagi:

lux med

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.