wp - grudzien 2016

LUX MED z agencją OS3

LUX MED z agencją OS3

Brief.pl / Aktualności

Największa sieć medyczna w Polsce Lux Med rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę w mediach społecznościowych. Zwyciężyła agencja OS3. Początek działań zaplanowano na marzec 2014.

-

OS3 w ramach współpracy z Lux Med będzie odpowiadać za obsługę platform społecznościowych, m.in. Facebooka, YouTube w ramach zaplanowanej przez Lux Med strategii. Dodatkowym obszarem działań jest amplifying internetowy oraz kampania e-rzecznika na forach, za które odpowiadać będzie agencja Faster&Better (OS3 Group).

Grupa LUX MED to sieć medyczna, pod której opieką znajduje się ponad 1,2 mln pacjentów.

::

Wywiad z Adamem Szudrą, managing director agencji Faster&Better

Po co mi Facebook?

Tagi:

lux med

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.