LUX MED z agencją OS3

LUX MED z agencją OS3

Brief.pl / Aktualności

Największa sieć medyczna w Polsce Lux Med rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę w mediach społecznościowych. Zwyciężyła agencja OS3. Początek działań zaplanowano na marzec 2014.

-

OS3 w ramach współpracy z Lux Med będzie odpowiadać za obsługę platform społecznościowych, m.in. Facebooka, YouTube w ramach zaplanowanej przez Lux Med strategii. Dodatkowym obszarem działań jest amplifying internetowy oraz kampania e-rzecznika na forach, za które odpowiadać będzie agencja Faster&Better (OS3 Group).

Grupa LUX MED to sieć medyczna, pod której opieką znajduje się ponad 1,2 mln pacjentów.

::

Wywiad z Adamem Szudrą, managing director agencji Faster&Better

Po co mi Facebook?

Tagi:

lux med

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.