Najlepsze produkty 2014 roku

Najlepsze produkty 2014 roku

Brief.pl / Aktualności

Już po raz dziesiąty konsumenci wybrali, ich zdaniem, najlepsze produkty z branży FMCG jakie pojawiły się na polskim rynku w minionym roku. 4 marca 2014 r. w Warszawie uhonorowani zostali laureaci jubileuszowej, polskiej edycji projektu marketingowego „Produkt Roku. Wybór Konsumentów - 2014”. Zwycięskie produkty wyłoniono na podstawie badania, przeprowadzonego za zlecenie firmy Produkt Roku Polska, przez Instytut Badawczy Ipsos.

-

W badaniu wzięło udział 5000 polskich konsumentów, którzy na podstawie wywiadu internetowego, wskazali ich zdaniem najlepsze i najbardziej innowacyjne nowości rynkowe. Produktami Roku 2014 zostały te, które w badaniu mogły pochwalić się najwyższymi wskaźnikami atrakcyjności i zadowolenia w swoich kategoriach. Nowością tej edycji było uruchomienie nowego projektu pod nazwą „Produkt Roku. Wybór Konsumentów – Marka Własna 2014”.

Zwycięzcy wyróżnieni w danych kategoriach będą mogli posługiwać się znakiem „Produkt Roku. Wybór Konsumentów” we wszystkich kanałach komunikacji w odniesieniu do nagrodzonego produktu lub jego linii. Czerwone logo to znak jakości i gwarancja zadowolenia z użytkowanego produktu, potwierdzona przez tysiące konsumentów.

Jak przystało na jubileusz, nie zabrakło dodatkowych atrakcji. Gościem gali był znany jazzman Lothar Dziwoki z Orkiestrą. Całość brawurowo poprowadził Bożydar Iwanow.

 Produkt roku

Laureatami X edycji projektu „Produkt Roku. Wybór Konsumentów - 2014” zostali:

 

  • „Produkt Roku. Wybór Konsumentów - Innowacja Roku 2014”:

Fixy do makaronów: Knorr Fix Rurki Arrabiata z kurczakiem

Ściereczki nasączane do czyszczenia: Jan Niezbędny Ściereczki nasączane

Męskie żele pod prysznic: Axe Deep Space

Kapsułki do prania: Ariel Power Mountain Spring, Color & Style

Ketchupy: Kotlin Ketchup Pomidory Malinowe

Kwaśne żelki: Frugo Mocno Białe

Pianko – żelki: Haribo Pandas, Funny Cubes

Pielęgnacja ciała – regeneracja: Evrēe Max Repair, Home Sp

Sery żółte w kawałkach: Ser Rotmistrz w parafinie

Wody butelkowane 1L: Primavera

Sosy do sałatek: Knorr Sosy do warzyw na ciepło

 

  • „Produkt Roku. Wybór Konsumentów - Marka Własna 2014”

Szynki: Lidl - linia szynek Pikok

Kabanosy: Lidl - linia kabanosów Pikok

Serki twarogowe i do smarowania: Lidl - linia serków i twarożków Pilos

 

Z okazji jubileuszowego charakteru wydarzenia, w tym roku zarząd firmy Produkt Roku Polska postanowił uhonorować wybranych partnerów Nagrodami Dziesięciolecia. Otrzymały je firmy i instytucje, które znacząco wpłynęły na obecny kształt projektu „Produkt Roku. Wybór Konsumentów” przez ostatnią dekadę.

Nagrodzeni zostali:

Sieć handlowa: Carrefour, za długoletnią współpracę na rzecz promowania innowacji produktowych; Prasa branżowa: "Media & Marketing", za wkład w promowanie innowacji produktowych;

Praca kobieca: "Tina", za wkład w promowanie innowacji produktowych;

Instytucja: Samorząd Studentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie,za wkład w rozwój branży FMCG.

Jak pokazują badania, ponad połowa Polaków zna logo „Produkt Roku. Wybór Konsumentów” i prawie 70% z tej grupy przyznaje, że dokonując wyboru przy półce sklepowej kieruje się obecnością czerwonego znaku na produkcie (TNS Polska dla Produkt Roku Polska, pomiar: 2013). Jest to jedyny projekt na polskim rynku realizowany na grupie aż 5000 konsumentów, co w rzetelny sposób pozwala wybrać najlepsze nowości. Produkty oznaczone logo „Produkt Roku. Wybór Konsumentów” odnotowują wzrost sprzedaży bazowej marki nawet do 33%. Ze względu na międzynarodowy charakter projektu, logo „Produkt Roku. Wybór Konsumentów” znane jest milionom ludzi na całym świecie.

 

Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.produktroku.pl.

Tagi:

FMCG

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.