Najlepsze produkty 2014 roku

Najlepsze produkty 2014 roku

Brief.pl / Aktualności

Już po raz dziesiąty konsumenci wybrali, ich zdaniem, najlepsze produkty z branży FMCG jakie pojawiły się na polskim rynku w minionym roku. 4 marca 2014 r. w Warszawie uhonorowani zostali laureaci jubileuszowej, polskiej edycji projektu marketingowego „Produkt Roku. Wybór Konsumentów - 2014”. Zwycięskie produkty wyłoniono na podstawie badania, przeprowadzonego za zlecenie firmy Produkt Roku Polska, przez Instytut Badawczy Ipsos.

-

W badaniu wzięło udział 5000 polskich konsumentów, którzy na podstawie wywiadu internetowego, wskazali ich zdaniem najlepsze i najbardziej innowacyjne nowości rynkowe. Produktami Roku 2014 zostały te, które w badaniu mogły pochwalić się najwyższymi wskaźnikami atrakcyjności i zadowolenia w swoich kategoriach. Nowością tej edycji było uruchomienie nowego projektu pod nazwą „Produkt Roku. Wybór Konsumentów – Marka Własna 2014”.

Zwycięzcy wyróżnieni w danych kategoriach będą mogli posługiwać się znakiem „Produkt Roku. Wybór Konsumentów” we wszystkich kanałach komunikacji w odniesieniu do nagrodzonego produktu lub jego linii. Czerwone logo to znak jakości i gwarancja zadowolenia z użytkowanego produktu, potwierdzona przez tysiące konsumentów.

Jak przystało na jubileusz, nie zabrakło dodatkowych atrakcji. Gościem gali był znany jazzman Lothar Dziwoki z Orkiestrą. Całość brawurowo poprowadził Bożydar Iwanow.

 Produkt roku

Laureatami X edycji projektu „Produkt Roku. Wybór Konsumentów - 2014” zostali:

 

  • „Produkt Roku. Wybór Konsumentów - Innowacja Roku 2014”:

Fixy do makaronów: Knorr Fix Rurki Arrabiata z kurczakiem

Ściereczki nasączane do czyszczenia: Jan Niezbędny Ściereczki nasączane

Męskie żele pod prysznic: Axe Deep Space

Kapsułki do prania: Ariel Power Mountain Spring, Color & Style

Ketchupy: Kotlin Ketchup Pomidory Malinowe

Kwaśne żelki: Frugo Mocno Białe

Pianko – żelki: Haribo Pandas, Funny Cubes

Pielęgnacja ciała – regeneracja: Evrēe Max Repair, Home Sp

Sery żółte w kawałkach: Ser Rotmistrz w parafinie

Wody butelkowane 1L: Primavera

Sosy do sałatek: Knorr Sosy do warzyw na ciepło

 

  • „Produkt Roku. Wybór Konsumentów - Marka Własna 2014”

Szynki: Lidl - linia szynek Pikok

Kabanosy: Lidl - linia kabanosów Pikok

Serki twarogowe i do smarowania: Lidl - linia serków i twarożków Pilos

 

Z okazji jubileuszowego charakteru wydarzenia, w tym roku zarząd firmy Produkt Roku Polska postanowił uhonorować wybranych partnerów Nagrodami Dziesięciolecia. Otrzymały je firmy i instytucje, które znacząco wpłynęły na obecny kształt projektu „Produkt Roku. Wybór Konsumentów” przez ostatnią dekadę.

Nagrodzeni zostali:

Sieć handlowa: Carrefour, za długoletnią współpracę na rzecz promowania innowacji produktowych; Prasa branżowa: "Media & Marketing", za wkład w promowanie innowacji produktowych;

Praca kobieca: "Tina", za wkład w promowanie innowacji produktowych;

Instytucja: Samorząd Studentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie,za wkład w rozwój branży FMCG.

Jak pokazują badania, ponad połowa Polaków zna logo „Produkt Roku. Wybór Konsumentów” i prawie 70% z tej grupy przyznaje, że dokonując wyboru przy półce sklepowej kieruje się obecnością czerwonego znaku na produkcie (TNS Polska dla Produkt Roku Polska, pomiar: 2013). Jest to jedyny projekt na polskim rynku realizowany na grupie aż 5000 konsumentów, co w rzetelny sposób pozwala wybrać najlepsze nowości. Produkty oznaczone logo „Produkt Roku. Wybór Konsumentów” odnotowują wzrost sprzedaży bazowej marki nawet do 33%. Ze względu na międzynarodowy charakter projektu, logo „Produkt Roku. Wybór Konsumentów” znane jest milionom ludzi na całym świecie.

 

Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.produktroku.pl.

Tagi:

FMCG

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.