SUPERSMOKER BLUETOOTH

Brief.pl / Technologie

Dla tych, którzy są nierozerwalnie związani ze swoim e-papierosem, firma SuperSmoker stworzyła wielofunkcyjny gadżet. Dzięki niemu dokarmiając swój nałóg mogą wykonać kilka telefonów, a nawet zrelaksować się, słuchając ulubionego utworu.

-

W ostatnich latach nastąpiła rewolucja w kulturze palenia tytoniu, a wszystko za sprawą popularyzacji e-papierosów. Firmy oferujące „zdrowsze” palenie powstają jak grzyby po deszczu, a najprostsze modele są w zasięgu możliwości finansowych każdego palacza. SuperSmoker Bluetooth oferuje synchronizację e-papierosa ze smartfonem. Ma wbudowany mikrofon i głośnik, umożliwiający odebranie połączenia za pomocą jednego przycisku. Dwa pozostałe przyciski odpowiadają za sterowanie odtwarzaczem muzyki. Regulują one głośność dźwięków dobiegających z głośnika. Przytrzymanie guzika spowoduje zmianę utworu na kolejny z listy odtwarzania. Minusem jest brak możliwości podłączenia do urządzenia słuchawek, co dość mocno ogranicza korzystanie z jego dodatkowych funkcji w miejscach publicznych.

 

 

 

SuperSmoker Bluetooth jest kompatybilny zarówno z systemem iOS, jak i Android na wszystkich smartfonach i tabletach. Jeśli chodzi o muzykę to e-papieros zsynchronizowany jest z serwisem Spotify i Youtube. Koszt produktu to obecnie około 80 euro i jest on dostępny w pięciu różnych kolorach: czarnym , białym , żółtym , niebieskim i różowym. Jest także możliwość wyboru smaku swojego e-papierosa m.in spośród takich jak: czekolada, truskawka, jabłko lub kawa. Biorąc pod uwagę, jak dużym powodzeniem cieszą się spersonalizowane, multifunkcyjne gadżety, SuperSmoker Bluetooth na pewno znajdzie swoich miłośników.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.