SUPERSMOKER BLUETOOTH

Brief.pl / Technologie

Dla tych, którzy są nierozerwalnie związani ze swoim e-papierosem, firma SuperSmoker stworzyła wielofunkcyjny gadżet. Dzięki niemu dokarmiając swój nałóg mogą wykonać kilka telefonów, a nawet zrelaksować się, słuchając ulubionego utworu.

-

W ostatnich latach nastąpiła rewolucja w kulturze palenia tytoniu, a wszystko za sprawą popularyzacji e-papierosów. Firmy oferujące „zdrowsze” palenie powstają jak grzyby po deszczu, a najprostsze modele są w zasięgu możliwości finansowych każdego palacza. SuperSmoker Bluetooth oferuje synchronizację e-papierosa ze smartfonem. Ma wbudowany mikrofon i głośnik, umożliwiający odebranie połączenia za pomocą jednego przycisku. Dwa pozostałe przyciski odpowiadają za sterowanie odtwarzaczem muzyki. Regulują one głośność dźwięków dobiegających z głośnika. Przytrzymanie guzika spowoduje zmianę utworu na kolejny z listy odtwarzania. Minusem jest brak możliwości podłączenia do urządzenia słuchawek, co dość mocno ogranicza korzystanie z jego dodatkowych funkcji w miejscach publicznych.

 

 

 

SuperSmoker Bluetooth jest kompatybilny zarówno z systemem iOS, jak i Android na wszystkich smartfonach i tabletach. Jeśli chodzi o muzykę to e-papieros zsynchronizowany jest z serwisem Spotify i Youtube. Koszt produktu to obecnie około 80 euro i jest on dostępny w pięciu różnych kolorach: czarnym , białym , żółtym , niebieskim i różowym. Jest także możliwość wyboru smaku swojego e-papierosa m.in spośród takich jak: czekolada, truskawka, jabłko lub kawa. Biorąc pod uwagę, jak dużym powodzeniem cieszą się spersonalizowane, multifunkcyjne gadżety, SuperSmoker Bluetooth na pewno znajdzie swoich miłośników.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.