SUPERSMOKER BLUETOOTH

Brief.pl / Technologie

Dla tych, którzy są nierozerwalnie związani ze swoim e-papierosem, firma SuperSmoker stworzyła wielofunkcyjny gadżet. Dzięki niemu dokarmiając swój nałóg mogą wykonać kilka telefonów, a nawet zrelaksować się, słuchając ulubionego utworu.

-

W ostatnich latach nastąpiła rewolucja w kulturze palenia tytoniu, a wszystko za sprawą popularyzacji e-papierosów. Firmy oferujące „zdrowsze” palenie powstają jak grzyby po deszczu, a najprostsze modele są w zasięgu możliwości finansowych każdego palacza. SuperSmoker Bluetooth oferuje synchronizację e-papierosa ze smartfonem. Ma wbudowany mikrofon i głośnik, umożliwiający odebranie połączenia za pomocą jednego przycisku. Dwa pozostałe przyciski odpowiadają za sterowanie odtwarzaczem muzyki. Regulują one głośność dźwięków dobiegających z głośnika. Przytrzymanie guzika spowoduje zmianę utworu na kolejny z listy odtwarzania. Minusem jest brak możliwości podłączenia do urządzenia słuchawek, co dość mocno ogranicza korzystanie z jego dodatkowych funkcji w miejscach publicznych.

 

 

 

SuperSmoker Bluetooth jest kompatybilny zarówno z systemem iOS, jak i Android na wszystkich smartfonach i tabletach. Jeśli chodzi o muzykę to e-papieros zsynchronizowany jest z serwisem Spotify i Youtube. Koszt produktu to obecnie około 80 euro i jest on dostępny w pięciu różnych kolorach: czarnym , białym , żółtym , niebieskim i różowym. Jest także możliwość wyboru smaku swojego e-papierosa m.in spośród takich jak: czekolada, truskawka, jabłko lub kawa. Biorąc pod uwagę, jak dużym powodzeniem cieszą się spersonalizowane, multifunkcyjne gadżety, SuperSmoker Bluetooth na pewno znajdzie swoich miłośników.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.