Pesa wyróżniona przez Financial Times

Pesa wyróżniona przez Financial Times

Brief for Poland / Aktualności

Bydgoska Pesa, jako pierwsza firma z Polski, a nawet całej Europy Środkowo-Wschodniej, zdobyła nagrodę ekonomiczną "Financial Times". Pokonała takie firmy jak Twitter czy światowy gigant naftowy Continental Resources.

-

Była to już szósta edycja konkursu, który swoim zasięgiem obejmuje Europę, obie Ameryki, Bliski Wschód oraz rejon Azji i Pacyfiku. Zwycięzcy są wybierani przez panel ekspertów, któremu przewodniczył Lionel Barber, redaktor "Financial Times".

Kandydaturę bydgoskiego producenta zaproponował Jan Cieński, korespondent FT na Polskę, Czechy, Białoruś i Słowację. Konkurentami Pesy były firmy o ugruntowanej pozycji na rynku: Airbnb, Continental Resources, Splunk, Twitter oraz Uber.

- To wielki sukces całej załogi Pesa. Kilkanaście lat temu byliśmy prawie bankrutem, dzisiaj odbieramy nagrodę w towarzystwie wielkich światowych firm w Londynie. Nagrodę dedykuję pracownikom naszej firmy, jestem z Was dumny - mówił Tomasz Zaboklicki, prezes Pesy.

::

Źródło: Pesa.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.