Pesa wyróżniona przez Financial Times

Pesa wyróżniona przez Financial Times

Brief for Poland / Aktualności

Bydgoska Pesa, jako pierwsza firma z Polski, a nawet całej Europy Środkowo-Wschodniej, zdobyła nagrodę ekonomiczną "Financial Times". Pokonała takie firmy jak Twitter czy światowy gigant naftowy Continental Resources.

-

Była to już szósta edycja konkursu, który swoim zasięgiem obejmuje Europę, obie Ameryki, Bliski Wschód oraz rejon Azji i Pacyfiku. Zwycięzcy są wybierani przez panel ekspertów, któremu przewodniczył Lionel Barber, redaktor "Financial Times".

Kandydaturę bydgoskiego producenta zaproponował Jan Cieński, korespondent FT na Polskę, Czechy, Białoruś i Słowację. Konkurentami Pesy były firmy o ugruntowanej pozycji na rynku: Airbnb, Continental Resources, Splunk, Twitter oraz Uber.

- To wielki sukces całej załogi Pesa. Kilkanaście lat temu byliśmy prawie bankrutem, dzisiaj odbieramy nagrodę w towarzystwie wielkich światowych firm w Londynie. Nagrodę dedykuję pracownikom naszej firmy, jestem z Was dumny - mówił Tomasz Zaboklicki, prezes Pesy.

::

Źródło: Pesa.pl

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.