PKN Orlen wyróżniony jako etyczna firma

PKN Orlen wyróżniony jako etyczna firma

Brief.pl / Aktualności

PKN Orlen otrzymał tytuł The World’s Most Ethical Company, przyznawany przez międzynarodowy zespół ekspertów amerykańskiego Ethisphere Institute. Koncern jest jedyną firmą z naszego regionu, która znalazła się w gronie laureatów.

-

Wyróżnienie The World’s Most Ethical Company przyznawane jest firmom w oparciu o Ethics Quotient™ Framework, kompleksową metodologię wypracowaną przez Ethisphere Institute przy wsparciu zespołu międzynarodowych doradców, specjalizujących się w kwestiach związanych z etyką biznesu i uczciwymi praktykami handlowymi. Kluczowe kryterium przy doborze laureatów stanowi umiejętność wdrożenia etyki w codziennej działalności firmy i wyznaczania standardów etycznego przywództwa.

- Przyznany tytuł jest dla nas ważnym, niezależnym potwierdzeniem, że nasze rozwiązania z zakresu etyki biznesu wprowadzone na poziomie całej Grupy Kapitałowej są zgodne z najwyższymi standardami światowymi. To ważne zarówno ze względu na skomplikowanie naszej działalności jak i jej globalny zasięg. Udowadniamy przy tym, że trudności rynkowe nigdy nie mogą zwalniać Zarządu i pracowników z codziennej odpowiedzialności za etyczne prowadzenie biznesu – powiedział Jacek Krawiec, prezes zarządu PKN Orlen.

 The World’s Most Ethical Company

Nagroda The World’s Most Ethical Company przyznawana jest od 2006 roku. Wśród wyróżnionych w tym roku firm, obok PKN Orlen, znalazły się m.in.: amerykański General Electric Company, kanadyjska Encana, indyjski TATA Power Company czy szwajcarski SwissRe.

Ethisphere Institute The Ethisphere Institute to niezależny ośrodek badawczy, promujący dobre praktyki i etykę w biznesie, a także zarządzanie z poszanowaniem najwyższych standardów w relacjach z pracownikami, partnerami biznesowymi, inwestorami i regulatorami rynku. Instytut Ethisphere przeprowadza analizy porównawcze zasad ładu korporacyjnego i w ramach  programu World’s Most Ethical Companies® przyznaje wyróżnienia najbardziej etycznym firmom na świecie, których pełna lista publikowana jest w magazynie Ethisphere. Ponadto, Instytut jest wiodącym ośrodkiem weryfikującym zgodność prowadzonych działań z zasadami etyki korporacyjnej w ramach przyznawanych certyfikatów: Ethics Inside® Certification, Compliance Leader Verification™ and Anti-Corruption Program Verification™.

Więcej o nagrodzie oraz pełna lista laureatów: http://ethisphere.com/worlds-most-ethical/

Tagi:

PKN Orlen

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.