PKN Orlen wyróżniony jako etyczna firma

PKN Orlen wyróżniony jako etyczna firma

Brief.pl / Aktualności

PKN Orlen otrzymał tytuł The World’s Most Ethical Company, przyznawany przez międzynarodowy zespół ekspertów amerykańskiego Ethisphere Institute. Koncern jest jedyną firmą z naszego regionu, która znalazła się w gronie laureatów.

-

Wyróżnienie The World’s Most Ethical Company przyznawane jest firmom w oparciu o Ethics Quotient™ Framework, kompleksową metodologię wypracowaną przez Ethisphere Institute przy wsparciu zespołu międzynarodowych doradców, specjalizujących się w kwestiach związanych z etyką biznesu i uczciwymi praktykami handlowymi. Kluczowe kryterium przy doborze laureatów stanowi umiejętność wdrożenia etyki w codziennej działalności firmy i wyznaczania standardów etycznego przywództwa.

- Przyznany tytuł jest dla nas ważnym, niezależnym potwierdzeniem, że nasze rozwiązania z zakresu etyki biznesu wprowadzone na poziomie całej Grupy Kapitałowej są zgodne z najwyższymi standardami światowymi. To ważne zarówno ze względu na skomplikowanie naszej działalności jak i jej globalny zasięg. Udowadniamy przy tym, że trudności rynkowe nigdy nie mogą zwalniać Zarządu i pracowników z codziennej odpowiedzialności za etyczne prowadzenie biznesu – powiedział Jacek Krawiec, prezes zarządu PKN Orlen.

 The World’s Most Ethical Company

Nagroda The World’s Most Ethical Company przyznawana jest od 2006 roku. Wśród wyróżnionych w tym roku firm, obok PKN Orlen, znalazły się m.in.: amerykański General Electric Company, kanadyjska Encana, indyjski TATA Power Company czy szwajcarski SwissRe.

Ethisphere Institute The Ethisphere Institute to niezależny ośrodek badawczy, promujący dobre praktyki i etykę w biznesie, a także zarządzanie z poszanowaniem najwyższych standardów w relacjach z pracownikami, partnerami biznesowymi, inwestorami i regulatorami rynku. Instytut Ethisphere przeprowadza analizy porównawcze zasad ładu korporacyjnego i w ramach  programu World’s Most Ethical Companies® przyznaje wyróżnienia najbardziej etycznym firmom na świecie, których pełna lista publikowana jest w magazynie Ethisphere. Ponadto, Instytut jest wiodącym ośrodkiem weryfikującym zgodność prowadzonych działań z zasadami etyki korporacyjnej w ramach przyznawanych certyfikatów: Ethics Inside® Certification, Compliance Leader Verification™ and Anti-Corruption Program Verification™.

Więcej o nagrodzie oraz pełna lista laureatów: http://ethisphere.com/worlds-most-ethical/

Tagi:

PKN Orlen

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?