TEDx w Pałacu Prezydenckim

TEDx w Pałacu Prezydenckim

Brief.pl / Inspiracje

29 maja br. zespół TEDxWarsaw zaprasza po raz kolejny, tym razem do Pałacu Prezydenckiego. TEDx działa niezależnie, na poziomie lokalnym, ale pozostając w duchu idei znanej na całym świecie. Wielu inspirujących ludzi i nurtujących tematów, a każda idea przedstawiona w maksymalnie 18-minutowym wystąpieniu. Wystąpieniu, które znacznie odbiega od standardowej, nużącej prezentacji.

-

Pierwsza konferencja TED odbyła się w 1984 roku w Kalifornii i w zamierzeniu miała być wydarzeniem jednorazowym. Pomysłodawcą był Richard Wurman, amerykański architekt i projektant. Nazwa TED to akronim trzech słów:  technology, entertainment, design. Tych właśnie dziedzin dotyczyły prezentacje przygotowane przez ludzi, chcących podzielić się ze światem swoimi innowacyjnymi pomysłami. Dziś podczas konferencji poruszane są zagadnienia z niemalże wszystkich obszarów nauki. TED może pochwalić się takimi prelegentami jak Bill Gates, Bill Clinton, Bono, Stephen Hawking, czy Nelson Mandela.

Od 2009 roku wykłady udostępniane są online na stronie www.ted.com oraz na kanale Yotube. W ciągu zaledwie czterech lat, upublicznionych zostało ponad 700 prezentacji, a każda z nich została przetłumaczona na wiele języków. W 2005 roku została po raz pierwszy przyznana nagroda za najlepszy wykład. Nagrody pieniężne mają wspomóc realizację nowatorskich pomysłów.

Ogromna popularność TEDów skutkowała przeniesieniem ich na polski grunt przez TEDx. Konferencje odbyły się już m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Gdyni, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu i Szczecinie.

Relację z warszawskiej konferencji w Złotych Tarasach z 13 marca można przeczytać tutaj:

::

TEDX WARSZAWA: RELACJA

::

Polski TEDx stawia dopiero pierwsze kroki, więc warto dać mu szansę. Nawet jeśli poziom prezentacji odbiega jeszcze od poziomu wykładów prezentowanych przez prelegentów amerykańskiego TED-a, to najważniejsze są nowatorskie pomysły, a ich Polakom nie brakuje.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.