wp - grudzien 2016

5. Targi CSR na Stadionie Narodowym

5. Targi CSR na Stadionie Narodowym

Brief.pl / CSR

Co robi biznes, aby być odpowiedzialny? Jak może chronić środowisko i wspierać społeczności lokalne? Jakie innowacyjne rozwiązania i projekty podejmują firmy i organizacje? Jak poznać, która firma postępuje uczciwie i transparentnie? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziesz na 5. Targach CSR, organizowanych przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, które odbędą się 1 kwietnia na Stadionie Narodowym w Warszawie. Dla wszystkich zwiedzających wstęp wolny.

-

Podczas tegorocznych 5. Targów CSR ponad 50 wystawców zaprezentuje swoje projekty ekologiczne, wolontariackie oraz programy zaangażowania społecznego. Obecni na wydarzeniu przedstawiciele firm z branż m. in. FMCG, finansowej, budowlanej czy farmaceutycznej, a także organizacje pozarządowe i instytucje, przedstawią swoje dotychczasowe i planowane działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, a także przybliżą uczestnikom spotkania znaczenie CSR w ich organizacjach. Dzięki temu zwiedzający będą mogli dowiedzieć się, jak biznes rozumie swoją odpowiedzialność za ludzi i środowisko.

Duży wybór materiałów i publikacji, konsultacje z ekspertami, różnorodność usług z obszaru CSR dla biznesu, najnowsze narzędzia do budowania kultury etycznej w miejscu pracy oraz konkursy z nagrodami i liczne niespodzianki – wszystko to czeka na uczestników wydarzenia. Dodatkowo, zwiedzający będą mogli wziąć udział w warsztatach z sitodruku, zbadać wiek serca oraz uzyskać informacje na temat bazy dawców szpiku kostnego i odbyć podstawowe szkolenie z pierwszej pomocy przedmedycznej.

5. Targi CSR zostaną otwarte o godzinie 10.00 przez wicepremiera, ministra gospodarki Janusza Piechocińskiego oraz Mirellę Panek-Owsiańską, Prezeskę Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Punktem kulminacyjnym targów będzie ogłoszenie wyników Raportu „Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2013. Dobre Praktyki”, przedstawiającego zbiór dobrych przykładów działań CSR wdrażanych przez polski biznes w minionym roku. W trakcie spotkania rozstrzygnięty zostanie także konkurs „Pióro odpowiedzialności” kierowany do dziennikarzy i ekspertów, propagujących ideę społecznej odpowiedzialności biznesu. Całość wydarzenia będzie można śledzić na żywo w uruchomionej tego dnia TV CSR dostępnej m. in. na stronach: odpowiedzialnybiznes.pl, targiCSR.pl i biznes.pl. Tematami przewodnimi będą: zrównoważone miasta oraz CSR w branżach.

Targi CSR są bezpłatne dla uczestników i uczestniczek oraz otwarte (nie obowiązuje rejestracja) dla różnych grup odbiorców: przedstawicieli/ek firm zainteresowanych rozwijaniem i wdrażaniem rozwiązań z zakresu CSR, dziennikarzy, konsumentów, studentów, przedstawicieli/ek organizacji pozarządowych, osób zainteresowanych tematem zrównoważonych miast oraz wszystkich, którym bliska jest odpowiedzialność społeczna i zrównoważony rozwój.

 

Więcej informacji na stronach wydarzenia:

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.