X-Trade Brokers nagrodzone

X-Trade Brokers nagrodzone

Brief.pl / Aktualności

19 marca podczas uroczystej gali na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie rozdano nagrody „Byki i Niedźwiedzie” przyznawane przez Gazetę Giełdy „Parkiet”. Dom Maklerski X-Trade Brokers zwyciężył w kategorii „Platforma foreksowa roku 2013”.

-

„Byki i Niedźwiedzie” to nagrody uznane w polskim środowisku rynku kapitałowego i cieszące się już długą tradycją. Tegoroczna gala odbyła się przy okazji 20. urodzin Gazety Giełdy Parkiet. X-Trade Brokers okazał się najlepszy w kategorii „Platforma foreksowa roku 2013”, pokonując m.in. Dom Maklerski BOŚ, TMS Brokers czy City Index.

- Ta nagroda dla nas ogromne wyróżnienie. Jest potwierdzeniem nie tylko kompleksowości naszej oferty, ale przede wszystkim technologii platform inwestycyjnych, które tworzymy. Obecnie XTB to nie tylko znany w Polsce dom maklerski oferujący możliwość inwestycji Klientom, ale przede wszystkim Grupa XTB, w której powstają najnowsze technologie inwestycyjne wdrażane w instytucjach finansowych na terenie całej Europy. Po ostatnich targach w Macau, mamy również nadzieję na wdrożenia poza Europą- mówi Izabela Kozakiewicz, dyrektor XTB na Polskę.

Oferta XTB obejmuje kilkaset instrumentów finansowych - waluty, surowce i towary, a także indeksy giełdowe. Oferuje również dostęp do kontraktów CFD na akcje największych giełd światowych – Nowy Jork, Londyn, Paryż, Frankfurt, Madryt, Lizbona, Pra­ga, Warszawa, Mediolan, Budapeszt, jak również możliwość zarabiania na opcjach.

Elementem istotnie wyróżniającym XTB na tle konkurencji jest Complete Trading Solution, kompleksowe rozwiązanie inwestycyjne składające się z webowej platformy transakcyjnej xStation, rozwiązania xSocial umożliwiającego śledzenie i kopiowanie najlepszych inwestorów oraz xStore – sklep on-line z aplikacjami tradingowymi.

X-Trade Brokers aktywnie uczestniczy również w procesie edukacji polskich inwestorów w zakresie rynków pozagiełdowych i giełdy. XTB oferuje bezpłatne szkolenia stacjonarne w wielu miastach oraz webinaria – bezpłatne szkolenia internetowe, organizowane codziennie. W ostatnim czasie, w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie inwestorów na kompleksową wiedzę z zakresu rynków kapitałowych, XTB uruchomił portal analityczno-informacyjny xPuls oraz platformę edukacyjną Trading Academy.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.