Targi Usług dla MSP

Targi Usług dla MSP

Brief.pl / Patronaty

5 tys. przedsiębiorców w jednym miejscu i czasie. Jest to niepowtarzalna okazja dotarcia do małych i średnich firm.

-

Pierwszy raz w Polsce, 29 maja 2014 roku, w warszawskim centrum Expo XXI odbędą się targi dedykowane sektorowi mikro, małych i średnich przedsiębiorstw – Targi Usług dla MSP, organizowane przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców. Wydarzenie jest doskonałym miejscem, aby zaprezentować nowe i atrakcyjne oferty dla sektora.

Grupa docelowa jest ściśle określona. Jedną z głównych barier w dotarciu do MSP jest rozproszenie i brak pewnych kanałów komunikacji. Targi dedykowane dla sektora MSP tworzą środowisko do nawiązania kontaktów handlowych z dużą grupą reprezentującą sektor.

Targi to także dogodne miejsce do zaproszenia potencjalnych klientów (hosted buyers). Otwarta formuła Targów jest atrakcyjną ofertą dla przyszłych klientów, do których poprzez wspólne uczestnictwo w imprezie można skutecznie dotrzeć.

Podczas Targów, Partnerzy będą mieli możliwość organizacji własnych prezentacji produktowych, co zwiększa skuteczność komunikacji oferty.

Spodziewamy się 5 tysięcy przedsiębiorców! Zaprezentuj im swoją ofertę!

Targi Usług dla MSP 29 maja 2014 r., czwartek, godzina 10:00-17:00 Expo XXI, ul. Prądzyńskiego12/14, Warszawa

::

Magazyn "Brief" jest patronem medialnym wydarzenia.

 

Więcej informacji: Hubert Lach Email/ h.lach@zpp.net.pl

Tel/ 516 031 006

Tagi:

MSP

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.