Targi Usług dla MSP

Targi Usług dla MSP

Brief.pl / Patronaty

5 tys. przedsiębiorców w jednym miejscu i czasie. Jest to niepowtarzalna okazja dotarcia do małych i średnich firm.

-

Pierwszy raz w Polsce, 29 maja 2014 roku, w warszawskim centrum Expo XXI odbędą się targi dedykowane sektorowi mikro, małych i średnich przedsiębiorstw – Targi Usług dla MSP, organizowane przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców. Wydarzenie jest doskonałym miejscem, aby zaprezentować nowe i atrakcyjne oferty dla sektora.

Grupa docelowa jest ściśle określona. Jedną z głównych barier w dotarciu do MSP jest rozproszenie i brak pewnych kanałów komunikacji. Targi dedykowane dla sektora MSP tworzą środowisko do nawiązania kontaktów handlowych z dużą grupą reprezentującą sektor.

Targi to także dogodne miejsce do zaproszenia potencjalnych klientów (hosted buyers). Otwarta formuła Targów jest atrakcyjną ofertą dla przyszłych klientów, do których poprzez wspólne uczestnictwo w imprezie można skutecznie dotrzeć.

Podczas Targów, Partnerzy będą mieli możliwość organizacji własnych prezentacji produktowych, co zwiększa skuteczność komunikacji oferty.

Spodziewamy się 5 tysięcy przedsiębiorców! Zaprezentuj im swoją ofertę!

Targi Usług dla MSP 29 maja 2014 r., czwartek, godzina 10:00-17:00 Expo XXI, ul. Prądzyńskiego12/14, Warszawa

::

Magazyn "Brief" jest patronem medialnym wydarzenia.

 

Więcej informacji: Hubert Lach Email/ h.lach@zpp.net.pl

Tel/ 516 031 006

Tagi:

MSP

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.