Targi Usług dla MSP

Targi Usług dla MSP

Brief.pl / Patronaty

5 tys. przedsiębiorców w jednym miejscu i czasie. Jest to niepowtarzalna okazja dotarcia do małych i średnich firm.

-

Pierwszy raz w Polsce, 29 maja 2014 roku, w warszawskim centrum Expo XXI odbędą się targi dedykowane sektorowi mikro, małych i średnich przedsiębiorstw – Targi Usług dla MSP, organizowane przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców. Wydarzenie jest doskonałym miejscem, aby zaprezentować nowe i atrakcyjne oferty dla sektora.

Grupa docelowa jest ściśle określona. Jedną z głównych barier w dotarciu do MSP jest rozproszenie i brak pewnych kanałów komunikacji. Targi dedykowane dla sektora MSP tworzą środowisko do nawiązania kontaktów handlowych z dużą grupą reprezentującą sektor.

Targi to także dogodne miejsce do zaproszenia potencjalnych klientów (hosted buyers). Otwarta formuła Targów jest atrakcyjną ofertą dla przyszłych klientów, do których poprzez wspólne uczestnictwo w imprezie można skutecznie dotrzeć.

Podczas Targów, Partnerzy będą mieli możliwość organizacji własnych prezentacji produktowych, co zwiększa skuteczność komunikacji oferty.

Spodziewamy się 5 tysięcy przedsiębiorców! Zaprezentuj im swoją ofertę!

Targi Usług dla MSP 29 maja 2014 r., czwartek, godzina 10:00-17:00 Expo XXI, ul. Prądzyńskiego12/14, Warszawa

::

Magazyn "Brief" jest patronem medialnym wydarzenia.

 

Więcej informacji: Hubert Lach Email/ h.lach@zpp.net.pl

Tel/ 516 031 006

Tagi:

MSP

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.