Biznesowy poker

Biznesowy poker

Brief.pl / Inspiracje

Twojemu zespołowi brakuje pomysłów? Nie wiedzą jakie działania podjąć, aby zwiększyć efektywność firmy? Pozwól im zagrać w biznesowego pokera.

-

"Business Model Poker" to gra karciana, która ma za zadanie stymulować graczy do szukania nowych rozwiązań biznesowych. Zasady są bardzo proste.

Gracze spotykają się w 3-6 osobowych zespołach. Następnie osoba prowadząca grę stawia przed graczami zadanie/problem biznesowy, który będą musieli rozwiązać i rozdaje po 5 kart. Każdy z graczy zapoznaje się ze swoimi kartami i na podstawie ich treści szuka pomysłów oraz inspiracji. Trzy razy w ciągu gry moża wymienić dowolną liczbę otrzymanych kart. Na zakończeni rozgrywki każdy z graczy przedstawia swoje pomysły na rozwiązanie wcześniej postanowionego zadania biznesowego. 

Pomysły, które powstały w trakcie gry mogą być wykorzystane w realnym biznesie.

Kart w talii jest 110. Każda z nich jest unikatowa - nie powtarza się w talii. Karty podzielone są na 9 kategorii:

  • koszty
  • partnerzy
  • segmenty klientów
  • kanały
  • relacje
  • zasoby
  • źródła przychodów
  • propozycja wartości
  • procesy

Business model poker

 

Więcej informacji na temat gry znajdziecie na stronie: www.businessmodelpoker.pl

Pomysłodawcą kart jest Tomasz Rudolf, Innovatika - laureat zeszłorocznego rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie Brief.

::

Czy uważacie, że takie karty mogą pomóc Wam lub Waszemu zespołowi?

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.