Biznesowy poker

Biznesowy poker

Brief.pl / Inspiracje

Twojemu zespołowi brakuje pomysłów? Nie wiedzą jakie działania podjąć, aby zwiększyć efektywność firmy? Pozwól im zagrać w biznesowego pokera.

-

"Business Model Poker" to gra karciana, która ma za zadanie stymulować graczy do szukania nowych rozwiązań biznesowych. Zasady są bardzo proste.

Gracze spotykają się w 3-6 osobowych zespołach. Następnie osoba prowadząca grę stawia przed graczami zadanie/problem biznesowy, który będą musieli rozwiązać i rozdaje po 5 kart. Każdy z graczy zapoznaje się ze swoimi kartami i na podstawie ich treści szuka pomysłów oraz inspiracji. Trzy razy w ciągu gry moża wymienić dowolną liczbę otrzymanych kart. Na zakończeni rozgrywki każdy z graczy przedstawia swoje pomysły na rozwiązanie wcześniej postanowionego zadania biznesowego. 

Pomysły, które powstały w trakcie gry mogą być wykorzystane w realnym biznesie.

Kart w talii jest 110. Każda z nich jest unikatowa - nie powtarza się w talii. Karty podzielone są na 9 kategorii:

  • koszty
  • partnerzy
  • segmenty klientów
  • kanały
  • relacje
  • zasoby
  • źródła przychodów
  • propozycja wartości
  • procesy

Business model poker

 

Więcej informacji na temat gry znajdziecie na stronie: www.businessmodelpoker.pl

Pomysłodawcą kart jest Tomasz Rudolf, Innovatika - laureat zeszłorocznego rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie Brief.

::

Czy uważacie, że takie karty mogą pomóc Wam lub Waszemu zespołowi?

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.