Biznesowy poker

Biznesowy poker

Brief.pl / Inspiracje

Twojemu zespołowi brakuje pomysłów? Nie wiedzą jakie działania podjąć, aby zwiększyć efektywność firmy? Pozwól im zagrać w biznesowego pokera.

-

"Business Model Poker" to gra karciana, która ma za zadanie stymulować graczy do szukania nowych rozwiązań biznesowych. Zasady są bardzo proste.

Gracze spotykają się w 3-6 osobowych zespołach. Następnie osoba prowadząca grę stawia przed graczami zadanie/problem biznesowy, który będą musieli rozwiązać i rozdaje po 5 kart. Każdy z graczy zapoznaje się ze swoimi kartami i na podstawie ich treści szuka pomysłów oraz inspiracji. Trzy razy w ciągu gry moża wymienić dowolną liczbę otrzymanych kart. Na zakończeni rozgrywki każdy z graczy przedstawia swoje pomysły na rozwiązanie wcześniej postanowionego zadania biznesowego. 

Pomysły, które powstały w trakcie gry mogą być wykorzystane w realnym biznesie.

Kart w talii jest 110. Każda z nich jest unikatowa - nie powtarza się w talii. Karty podzielone są na 9 kategorii:

  • koszty
  • partnerzy
  • segmenty klientów
  • kanały
  • relacje
  • zasoby
  • źródła przychodów
  • propozycja wartości
  • procesy

Business model poker

 

Więcej informacji na temat gry znajdziecie na stronie: www.businessmodelpoker.pl

Pomysłodawcą kart jest Tomasz Rudolf, Innovatika - laureat zeszłorocznego rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie Brief.

::

Czy uważacie, że takie karty mogą pomóc Wam lub Waszemu zespołowi?

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.