Twitter testuje nową opcję

Twitter testuje nową opcję

Brief.pl / Aktualności

Chodzi o dodanie do ulubionych ("Favourite") profili osób. Do tej pory użytkownicy serwisu mogli w ten sposób oznaczać wyłącznie konkretne wpisy.

-

Zmiana ta jest podyktowana zbyt dużą liczbą kont, które są śledzone przez użytkowników Twittera. Skutkuje to sytuacją, w której umykają im treści zamieszczane przez profile, które są dla nich najważniejsze. Dodanie profilu do ulubionych można również wesprzeć notyfikacjami, które poinformują użytkownika za każdym razem, gdy obserwowany profil zamieści wpis.

Podobną funkcję oferuje już od kilkunastu miesięcy Facebook. Czy to oznacza, że Twitter przekracza "masę krytyczną" zamieszczanych treści i wprowadzi w przyszłości algorytm wzorowany na facebookowym edgeranku? Zobaczymy.

Twitter favourite

Photo: techcrunch.com

 

Przypomnijmy, że w lutym tego roku Twitter testował nowy wygląd profili, który przypomina swoją konstrukcją profile z Facebooka i Google Plus.

Funkcja dodawania profili do ulubionych również jest w fazie testów i nie wiadomo czy, i kiedy zostanie wprowadzona.

::

Przeczytaj też historię twórców Twittera:

Twitter: Było ich czterech...

::

Zarówno Facebook jak i Twitter umożliwia tworzenie list zainteresowań, które pomagają zarządzać nadmierną ilością treści na tych serwisach. Zazwyczaj wystarczy kilka minut, aby je skonfigurować, co wydaje się bardzo dobrą inwestycją czasu patrząc na to ile godzin w miesiącu tracimy na filtrowanie i czytanie treści, które nie są dla nas istotne w mediach społecznościowych.

Tworzycie listy zainteresowań na serwisach społecznościowych?

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.