Sport, biznes, sponsoring - debata

Brief TV / Wiedza

Tym razem rozmawiamy o zaletach sponsoringu sportu oraz o problemach związanych z tą sferą aktywności biznesowej.

-

Co do powiedzenia o modelach współpracy między klubami i firmami oraz o roli sportu w strategiach marketingowych mają: Bartosz Dobrzyński, sponsorship manager, Kompania Piwowarska; Dorota Haller, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej, BNP Paribas Polska; Leszek Kurnicki, dyrektor wykonawczy ds. marketingu, PKN Orlen; Tomasz Marszałł, dyrektor departamentu marketingu, PKO Bank Polski; Wojciech Szpil, prezes, Totalizator Sportowy; Jakub Szumielewicz, dyrektor wykonawczy, członek zarządu, Legia Warszawa; Tomasz Zahorski, dyrektor ds. partnerstw korporacyjnych, PL.2012+? Debatę moderuje Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu „Brief“.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.