Sport, biznes, sponsoring - debata

Brief TV / Wiedza

Tym razem rozmawiamy o zaletach sponsoringu sportu oraz o problemach związanych z tą sferą aktywności biznesowej.

-

Co do powiedzenia o modelach współpracy między klubami i firmami oraz o roli sportu w strategiach marketingowych mają: Bartosz Dobrzyński, sponsorship manager, Kompania Piwowarska; Dorota Haller, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej, BNP Paribas Polska; Leszek Kurnicki, dyrektor wykonawczy ds. marketingu, PKN Orlen; Tomasz Marszałł, dyrektor departamentu marketingu, PKO Bank Polski; Wojciech Szpil, prezes, Totalizator Sportowy; Jakub Szumielewicz, dyrektor wykonawczy, członek zarządu, Legia Warszawa; Tomasz Zahorski, dyrektor ds. partnerstw korporacyjnych, PL.2012+? Debatę moderuje Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu „Brief“.

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.