WWF: aplikacja mobilna

WWF: aplikacja mobilna

Brief.pl / Inspiracje

Aplikację przygotowała agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine. Celem nowo powstałej aplikacji jest edukacja ekologiczna Polaków.

-

Aplikacja jest lifestylowym narzędziem, które ma zachęcić ludzi do bardziej świadomego i ekologicznego trybu życia, ułatwiając im codzienne wybory. Użytkownik aplikacji ma dostęp do wielu ciekawostek i porad dotyczących zakupów, ekologicznego sposobu prowadzenia domu czy przyjaznych środowisku zachowań w podróży. Rozbudowane poradniki i przewodniki podpowiedzą między innymi jakie ryby powinniśmy wybierać podczas zakupów, aby nie przyczyniać się do wymierania gatunków, które owoce i warzywa wybierać w danym miesiącu oraz czego nie należy przywozić z egzotycznych podróży.

WWF aplikacja mobilna

- Zadaniem nowej aplikacji WWF będzie przede wszystkim przekonanie ludzi do podejmowania ekologicznych wyborów na co dzień. - mówiMagdalena Kuflińska z WWF Polska. Poprzez łatwy dostęp do porad w telefonie, użytkownik aplikacji będzie mógł z niej korzystać w każdym miejscu – w sklepie, w podróży, gdziekolwiek się znajdzie. Aplikacja jest przy okazji podziękowaniem od WWF dla każdej z osób, która co roku dołącza do akcji Godzina dla Ziemi WWF. Chcemy w ten sposób pokazać, że nasze działania nie powinny kończyć się na symbolicznym zgaszeniu światła podczas akcji, ale stać się stylem życia każdego z nas. Chcemy to wszystkim ułatwić, udostępniając aplikację mobilną z ekologicznymi poradami.

Aplikacja umożliwia ponadto przekazanie darowizny na rzecz WWF Polska i wsparcie jej działań dla przyrody przy wykorzystaniu szybkich, mobilnych przelewów. W przyszłości aplikacja umożliwi użytkownikom także włączenie się do inicjatyw WWF takich jak zostawienie podpisu pod ważną dla przyrody petycją. W ramach planowanego rozwoju narzędzia, dodatkowym modułem proponowanym użytkownikom, będzie zakładka z ekologicznymi przepisami.

Agencja GoldenSubmarine wspiera WWF Polska również w innych działaniach interaktywnych m.in. przygotowała serwis http://www.1procent.wwf.pl/ .

Aplikacja została przygotowana na smartfony z systemem Android oraz iOS.

WWF mobilna aplikacja

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.