wp - grudzien 2016

WWF: aplikacja mobilna

WWF: aplikacja mobilna

Brief.pl / Inspiracje

Aplikację przygotowała agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine. Celem nowo powstałej aplikacji jest edukacja ekologiczna Polaków.

-

Aplikacja jest lifestylowym narzędziem, które ma zachęcić ludzi do bardziej świadomego i ekologicznego trybu życia, ułatwiając im codzienne wybory. Użytkownik aplikacji ma dostęp do wielu ciekawostek i porad dotyczących zakupów, ekologicznego sposobu prowadzenia domu czy przyjaznych środowisku zachowań w podróży. Rozbudowane poradniki i przewodniki podpowiedzą między innymi jakie ryby powinniśmy wybierać podczas zakupów, aby nie przyczyniać się do wymierania gatunków, które owoce i warzywa wybierać w danym miesiącu oraz czego nie należy przywozić z egzotycznych podróży.

WWF aplikacja mobilna

- Zadaniem nowej aplikacji WWF będzie przede wszystkim przekonanie ludzi do podejmowania ekologicznych wyborów na co dzień. - mówiMagdalena Kuflińska z WWF Polska. Poprzez łatwy dostęp do porad w telefonie, użytkownik aplikacji będzie mógł z niej korzystać w każdym miejscu – w sklepie, w podróży, gdziekolwiek się znajdzie. Aplikacja jest przy okazji podziękowaniem od WWF dla każdej z osób, która co roku dołącza do akcji Godzina dla Ziemi WWF. Chcemy w ten sposób pokazać, że nasze działania nie powinny kończyć się na symbolicznym zgaszeniu światła podczas akcji, ale stać się stylem życia każdego z nas. Chcemy to wszystkim ułatwić, udostępniając aplikację mobilną z ekologicznymi poradami.

Aplikacja umożliwia ponadto przekazanie darowizny na rzecz WWF Polska i wsparcie jej działań dla przyrody przy wykorzystaniu szybkich, mobilnych przelewów. W przyszłości aplikacja umożliwi użytkownikom także włączenie się do inicjatyw WWF takich jak zostawienie podpisu pod ważną dla przyrody petycją. W ramach planowanego rozwoju narzędzia, dodatkowym modułem proponowanym użytkownikom, będzie zakładka z ekologicznymi przepisami.

Agencja GoldenSubmarine wspiera WWF Polska również w innych działaniach interaktywnych m.in. przygotowała serwis http://www.1procent.wwf.pl/ .

Aplikacja została przygotowana na smartfony z systemem Android oraz iOS.

WWF mobilna aplikacja

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.