WWF: aplikacja mobilna

WWF: aplikacja mobilna

Brief.pl / Inspiracje

Aplikację przygotowała agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine. Celem nowo powstałej aplikacji jest edukacja ekologiczna Polaków.

-

Aplikacja jest lifestylowym narzędziem, które ma zachęcić ludzi do bardziej świadomego i ekologicznego trybu życia, ułatwiając im codzienne wybory. Użytkownik aplikacji ma dostęp do wielu ciekawostek i porad dotyczących zakupów, ekologicznego sposobu prowadzenia domu czy przyjaznych środowisku zachowań w podróży. Rozbudowane poradniki i przewodniki podpowiedzą między innymi jakie ryby powinniśmy wybierać podczas zakupów, aby nie przyczyniać się do wymierania gatunków, które owoce i warzywa wybierać w danym miesiącu oraz czego nie należy przywozić z egzotycznych podróży.

WWF aplikacja mobilna

- Zadaniem nowej aplikacji WWF będzie przede wszystkim przekonanie ludzi do podejmowania ekologicznych wyborów na co dzień. - mówiMagdalena Kuflińska z WWF Polska. Poprzez łatwy dostęp do porad w telefonie, użytkownik aplikacji będzie mógł z niej korzystać w każdym miejscu – w sklepie, w podróży, gdziekolwiek się znajdzie. Aplikacja jest przy okazji podziękowaniem od WWF dla każdej z osób, która co roku dołącza do akcji Godzina dla Ziemi WWF. Chcemy w ten sposób pokazać, że nasze działania nie powinny kończyć się na symbolicznym zgaszeniu światła podczas akcji, ale stać się stylem życia każdego z nas. Chcemy to wszystkim ułatwić, udostępniając aplikację mobilną z ekologicznymi poradami.

Aplikacja umożliwia ponadto przekazanie darowizny na rzecz WWF Polska i wsparcie jej działań dla przyrody przy wykorzystaniu szybkich, mobilnych przelewów. W przyszłości aplikacja umożliwi użytkownikom także włączenie się do inicjatyw WWF takich jak zostawienie podpisu pod ważną dla przyrody petycją. W ramach planowanego rozwoju narzędzia, dodatkowym modułem proponowanym użytkownikom, będzie zakładka z ekologicznymi przepisami.

Agencja GoldenSubmarine wspiera WWF Polska również w innych działaniach interaktywnych m.in. przygotowała serwis http://www.1procent.wwf.pl/ .

Aplikacja została przygotowana na smartfony z systemem Android oraz iOS.

WWF mobilna aplikacja

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.