Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Brief.pl / Aktualności

Oto pięć najchętniej czytanych wpisów mijającego tygodnia.

-

Gala 50 kreatywnych Brief: wyróżnienie dla Doroty Staniewskiej

 

Dorota Staniewska 50 kreatywnych

Dorota Staniewska, niesłysząca właścicielka rodzinnej piekarni i cukierni w Jaraczewie otrzymała specjalne wyróżnienie od magazynu Brief. W trakcie gali „50 kreatywnych w biznesie” Dorota Staniewska została doceniona za determinację i niezłomność w prowadzeniu własnego biznesu.

::

Era Blogera – co może zrobić bloger, żeby pisać lepiej?

 

Mikołaj Nowak

Możesz być erudytą, ale nie specjalistą od wszystkiego. Dziś przeczytasz o tym, co jest możliwe. Bo można dobrze pisać, gdy uświadomisz sobie, że jesteś swoim wydawcą. Jeżeli już piszesz bloga - dwój się i trój, by był tak unikatowy, jak Ty. I dobrze napisany. Komunikacja to sztuka.

::

Nowy wygląd fan page'y

 

Facebok

W poniedziałek Facebook ogłosił wprowadzenie kolejnych zmian - tym razem dotyczą one wyglądu stron na Facebooku i będą widoczne zarówno dla administratorów jak i dla odwiedzających fan page.

::

Najlepsi w bankowości 2013

 

Grzegorz Kiszluk mBank

40 tys. internautów wraz z gronem ekspertów wybrało najlepsze produkty i usługi bankowe 2013 roku. W największej liczbie kategorii wygrał mBank. W kategorii social media nagrodę wręczał Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu "Brief".

::

Kickstarter zebrał ponad miliard dolarów

Kickstarter logo

Najpopularniejszy, globalny serwis crowdfundingowy Kickstarter ogłosił niedawno, że dzięki wsparciu internautów udało im się zebrać łącznie miliard dolarów. Pieniądze pokryły koszty realizacji innowacyjnych projektów utworzonych przez autorów z całego świata.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.