Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Brief.pl / Aktualności

Oto pięć najchętniej czytanych wpisów mijającego tygodnia.

-

Gala 50 kreatywnych Brief: wyróżnienie dla Doroty Staniewskiej

 

Dorota Staniewska 50 kreatywnych

Dorota Staniewska, niesłysząca właścicielka rodzinnej piekarni i cukierni w Jaraczewie otrzymała specjalne wyróżnienie od magazynu Brief. W trakcie gali „50 kreatywnych w biznesie” Dorota Staniewska została doceniona za determinację i niezłomność w prowadzeniu własnego biznesu.

::

Era Blogera – co może zrobić bloger, żeby pisać lepiej?

 

Mikołaj Nowak

Możesz być erudytą, ale nie specjalistą od wszystkiego. Dziś przeczytasz o tym, co jest możliwe. Bo można dobrze pisać, gdy uświadomisz sobie, że jesteś swoim wydawcą. Jeżeli już piszesz bloga - dwój się i trój, by był tak unikatowy, jak Ty. I dobrze napisany. Komunikacja to sztuka.

::

Nowy wygląd fan page'y

 

Facebok

W poniedziałek Facebook ogłosił wprowadzenie kolejnych zmian - tym razem dotyczą one wyglądu stron na Facebooku i będą widoczne zarówno dla administratorów jak i dla odwiedzających fan page.

::

Najlepsi w bankowości 2013

 

Grzegorz Kiszluk mBank

40 tys. internautów wraz z gronem ekspertów wybrało najlepsze produkty i usługi bankowe 2013 roku. W największej liczbie kategorii wygrał mBank. W kategorii social media nagrodę wręczał Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu "Brief".

::

Kickstarter zebrał ponad miliard dolarów

Kickstarter logo

Najpopularniejszy, globalny serwis crowdfundingowy Kickstarter ogłosił niedawno, że dzięki wsparciu internautów udało im się zebrać łącznie miliard dolarów. Pieniądze pokryły koszty realizacji innowacyjnych projektów utworzonych przez autorów z całego świata.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.