San Markos i LUBelskie zdobywają III miejsce

Brief for Poland / Aktualności

Spot reklamowy „Lubelskie na chwilę lub na dłużej”, zrealizowany przez agencję San Markos dla województwa lubelskiego, zajął III miejsce podczas festiwalu Tourism Media Awards w Berlinie.

-

Kolejna, trzynasta już odsłona międzynarodowego festiwalu filmów turystycznych – Tourism Media Awards w Berlinie, jak co roku, cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród uczestników. Do udziału w konkursie zgłoszonych zostało ponad 100 projektów w 13 kategoriach.

Polską produkcją, która zdobyła uznanie jury, okazał się spot reklamowy „Lubelskie na chwilę lub na dłużej”, zrealizowany przez agencję San Markos na rzecz województwa lubelskiego. Projekt został uhonorowany statuetką „Bronze city gate” za zajęcie III miejsca.

Spot reklamowy „Lubelskie na chwilę lub na dłużej” jest efektem ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej województwa lubelskiego pilotowanej przez San Markos. Agencja do produkcji filmu wykorzystała zdjęcia przedstawiające unikalne, charakterystyczne dla regionu miejsca, takie jak rezerwat Tanwii czy najstarsza stadnina koni w Janowie Podlaskim.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.