San Markos i LUBelskie zdobywają III miejsce

Brief for Poland / Aktualności

Spot reklamowy „Lubelskie na chwilę lub na dłużej”, zrealizowany przez agencję San Markos dla województwa lubelskiego, zajął III miejsce podczas festiwalu Tourism Media Awards w Berlinie.

-

Kolejna, trzynasta już odsłona międzynarodowego festiwalu filmów turystycznych – Tourism Media Awards w Berlinie, jak co roku, cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród uczestników. Do udziału w konkursie zgłoszonych zostało ponad 100 projektów w 13 kategoriach.

Polską produkcją, która zdobyła uznanie jury, okazał się spot reklamowy „Lubelskie na chwilę lub na dłużej”, zrealizowany przez agencję San Markos na rzecz województwa lubelskiego. Projekt został uhonorowany statuetką „Bronze city gate” za zajęcie III miejsca.

Spot reklamowy „Lubelskie na chwilę lub na dłużej” jest efektem ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej województwa lubelskiego pilotowanej przez San Markos. Agencja do produkcji filmu wykorzystała zdjęcia przedstawiające unikalne, charakterystyczne dla regionu miejsca, takie jak rezerwat Tanwii czy najstarsza stadnina koni w Janowie Podlaskim.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.