San Markos i LUBelskie zdobywają III miejsce

Brief for Poland / Aktualności

Spot reklamowy „Lubelskie na chwilę lub na dłużej”, zrealizowany przez agencję San Markos dla województwa lubelskiego, zajął III miejsce podczas festiwalu Tourism Media Awards w Berlinie.

-

Kolejna, trzynasta już odsłona międzynarodowego festiwalu filmów turystycznych – Tourism Media Awards w Berlinie, jak co roku, cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród uczestników. Do udziału w konkursie zgłoszonych zostało ponad 100 projektów w 13 kategoriach.

Polską produkcją, która zdobyła uznanie jury, okazał się spot reklamowy „Lubelskie na chwilę lub na dłużej”, zrealizowany przez agencję San Markos na rzecz województwa lubelskiego. Projekt został uhonorowany statuetką „Bronze city gate” za zajęcie III miejsca.

Spot reklamowy „Lubelskie na chwilę lub na dłużej” jest efektem ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej województwa lubelskiego pilotowanej przez San Markos. Agencja do produkcji filmu wykorzystała zdjęcia przedstawiające unikalne, charakterystyczne dla regionu miejsca, takie jak rezerwat Tanwii czy najstarsza stadnina koni w Janowie Podlaskim.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.