71. Tour de Pologne z nowym sponsorem

71. Tour de Pologne z nowym sponsorem

Brief.pl / Aktualności

Do grona sponsorów największego wyścigu kolarskiego w Polsce dołączyła marka Weber, producent chemii budowlanej. Weber wesprze zespół LangTeam w organizacji Tour de Pologne.

-

71. edycja Tour de Pologne odbędzie się w dniach od 3 do 9 sierpnia. Wyścig co roku cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem ze strony mediów: zarówno lokalnych, ogólnopolskich, jak i światowych. Bierze w nim udział 200 kolarzy z 40 krajów świata. Trasa wyścigu wyniesie ponad 1200 km. 3 kwietnia poznamy jej dokładny przebieg.

-Zależało nam na tym, aby wziąć udział w wydarzeniu najwyższej klasy – z jednej strony pokazującym siłę tradycji i ciągłość, z drugiej – dynamizm. Tour de Pologne zdecydowanie spełnia te warunki. Mimo upływu lat wyścig cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że będziemy brali udział w jego organizacji i promocji. - mówi Karol Pilarski, dyrektor marketingu firmy Weber. -

Po raz pierwszy wyścig zorganizowano w 1928 roku. Wówczas na starcie stanęło 71 kolarzy. Przez lata potencjał wyścigu znacznie urósł, a impreza stała się wydarzeniem światowego formatu. Obecnie Tour de Pologne widnieje w kalendarzu UCI World Tour skupiającego 14 największych wyścigów etapowych na świecie. W trakcie Tour de Pologne odbywają się również imprezy towarzyszące, na przykład wyścigi dla młodych adeptów kolarstwa. W ubiegłym roku na trasie wyścigu zawodników podziwiało ponad 2,5 mln kibiców.

-Imponuje nam rozmach tej imprezy i jej rozpoznawalność. Widzimy, że kolarstwo w Polsce się rozwija i chcemy być częścią tego procesu. Dzięki działaniom sponsorskim mamy okazję zaistnieć w świadomości uczestników –podsumowuje Karol Pilarski.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.