71. Tour de Pologne z nowym sponsorem

71. Tour de Pologne z nowym sponsorem

Brief.pl / Aktualności

Do grona sponsorów największego wyścigu kolarskiego w Polsce dołączyła marka Weber, producent chemii budowlanej. Weber wesprze zespół LangTeam w organizacji Tour de Pologne.

-

71. edycja Tour de Pologne odbędzie się w dniach od 3 do 9 sierpnia. Wyścig co roku cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem ze strony mediów: zarówno lokalnych, ogólnopolskich, jak i światowych. Bierze w nim udział 200 kolarzy z 40 krajów świata. Trasa wyścigu wyniesie ponad 1200 km. 3 kwietnia poznamy jej dokładny przebieg.

-Zależało nam na tym, aby wziąć udział w wydarzeniu najwyższej klasy – z jednej strony pokazującym siłę tradycji i ciągłość, z drugiej – dynamizm. Tour de Pologne zdecydowanie spełnia te warunki. Mimo upływu lat wyścig cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że będziemy brali udział w jego organizacji i promocji. - mówi Karol Pilarski, dyrektor marketingu firmy Weber. -

Po raz pierwszy wyścig zorganizowano w 1928 roku. Wówczas na starcie stanęło 71 kolarzy. Przez lata potencjał wyścigu znacznie urósł, a impreza stała się wydarzeniem światowego formatu. Obecnie Tour de Pologne widnieje w kalendarzu UCI World Tour skupiającego 14 największych wyścigów etapowych na świecie. W trakcie Tour de Pologne odbywają się również imprezy towarzyszące, na przykład wyścigi dla młodych adeptów kolarstwa. W ubiegłym roku na trasie wyścigu zawodników podziwiało ponad 2,5 mln kibiców.

-Imponuje nam rozmach tej imprezy i jej rozpoznawalność. Widzimy, że kolarstwo w Polsce się rozwija i chcemy być częścią tego procesu. Dzięki działaniom sponsorskim mamy okazję zaistnieć w świadomości uczestników –podsumowuje Karol Pilarski.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.