71. Tour de Pologne z nowym sponsorem

71. Tour de Pologne z nowym sponsorem

Brief.pl / Aktualności

Do grona sponsorów największego wyścigu kolarskiego w Polsce dołączyła marka Weber, producent chemii budowlanej. Weber wesprze zespół LangTeam w organizacji Tour de Pologne.

-

71. edycja Tour de Pologne odbędzie się w dniach od 3 do 9 sierpnia. Wyścig co roku cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem ze strony mediów: zarówno lokalnych, ogólnopolskich, jak i światowych. Bierze w nim udział 200 kolarzy z 40 krajów świata. Trasa wyścigu wyniesie ponad 1200 km. 3 kwietnia poznamy jej dokładny przebieg.

-Zależało nam na tym, aby wziąć udział w wydarzeniu najwyższej klasy – z jednej strony pokazującym siłę tradycji i ciągłość, z drugiej – dynamizm. Tour de Pologne zdecydowanie spełnia te warunki. Mimo upływu lat wyścig cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że będziemy brali udział w jego organizacji i promocji. - mówi Karol Pilarski, dyrektor marketingu firmy Weber. -

Po raz pierwszy wyścig zorganizowano w 1928 roku. Wówczas na starcie stanęło 71 kolarzy. Przez lata potencjał wyścigu znacznie urósł, a impreza stała się wydarzeniem światowego formatu. Obecnie Tour de Pologne widnieje w kalendarzu UCI World Tour skupiającego 14 największych wyścigów etapowych na świecie. W trakcie Tour de Pologne odbywają się również imprezy towarzyszące, na przykład wyścigi dla młodych adeptów kolarstwa. W ubiegłym roku na trasie wyścigu zawodników podziwiało ponad 2,5 mln kibiców.

-Imponuje nam rozmach tej imprezy i jej rozpoznawalność. Widzimy, że kolarstwo w Polsce się rozwija i chcemy być częścią tego procesu. Dzięki działaniom sponsorskim mamy okazję zaistnieć w świadomości uczestników –podsumowuje Karol Pilarski.

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.