The Digitals: zmiany w dziale social media

The Digitals: zmiany w dziale social media

Brief.pl / Ludzie

W lutym Mania Kostrzewska objęła stanowisko dyrektora działu mediów społecznościowych w agencji interaktywnej The Digitals. Obowiązki przejęła od Michała Sławińskiego, który pozostaje w relacji biznesowej z agencją, łącząc funkcję doradczą z zewnętrznymi projektami.

-

Kostrzewska od 4 lat pracuje w branży social media. Obsługiwała m.in. Klientów takich jak: AXA Polska, Warka, Desperados, Jean Luis David czy Wild Grass‏. Zespołem odpowiedzialnym za media społecznościowe kierowała wcześniej w Przeagencji. Jak sama mówi, Facebooka nauczyła się sama, obserwując jego rozwój jeszcze na rynku amerykańskim, gdy w Polsce wiedza o możliwości wykorzystania narzędzi społecznościowych w kontekście promocji marek praktycznie nie istniała.

Głównym wyzwaniem dla Kostrzewskiej jest pozyskanie nowych oraz rozwój współpracy z obecnymi kluczowymi klientami agencji, a dodatkowo zagospodarowywanie mało znanych w Polsce obszarów mediów społecznościowych, jak Social CRM. Wśród zadań postawionych przez Kostrzewską znajduje się również rozwój oraz wzmocnienie działu. W związku z tym, na początku roku, do zespołu social media The Digitals, dołączyło także dwóch doświadczonych Social Media Managerów – Małgorzata Mrozek oraz Kamil Mirowski.

Tagi:

The Digitals

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.