Fotobudka - eventowe urozmaicenie

Fotobudka - eventowe urozmaicenie

Brief.pl / Inspiracje

Fotobudka Greenbox, stworzona przez studio fotografii reklamowej Maciaga.pl pomaga urozmaicić wydarzenie, pozwalając jego uczestnikom zabrać do domu pamiątkowe zdjęcie.

-
SPONSOROWANE

Fotobudka Greenbox swoją formą przypomina niewielkie studio fotograficzne, w którym bohater zdjęcia jest również jego wykonawcą. Greenbox znajdujący się za plecami użytkowników pozwala na nałożenie na zdjęcie tła, wybranego z interaktywnego panelu zainstalowanego w fotobudce. Tło, grafiki oraz tekst na zdjęciu można dowolnie modyfikować. Panel pozwala również na obserwowanie siebie podczas wykonywania zdjęcia. 

Fotobudka pozwala na zrobienie nieograniczonej liczby zdjęć, dzięki czemu jej użytkownicy mogą wybrać najbardziej satysfakcjonujące ich ujęcie. Po dokonaniu wyboru zdjęcie można wydrukować - fotografie dostępne są w formacie od 10x15cm do 20x30cm - lub przesłać mailem, przez Facebooka czy Twittera. 

Budka stojąca na Gali 50 kreatywnych w biznesie cieszyła się dużym zainteresowaniem.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

(Marketingowe) Rozgrywki poza boiskiem
. Rozmowa z Grzegorzem Krychowiakiem

Magazyn / Aktualności

(Marketingowe) Rozgrywki poza boiskiem
. Rozmowa z Grzegorzem Krychowiakiem
(Marketingowe) Rozgrywki poza boiskiem
. Rozmowa z Grzegorzem Krychowiakiem

Na pierwszym miejscu jest to, co dzieje się na boisku, ale zaraz za grą, jeśli mowa o zawodzie piłkarza, liczy się jego wizerunek. Marketing sportowy ma ogromne znaczenie, bo wpływa zarówno na medialny odbiór, jak i wycenę zawodnika. O marketingu w sporcie i wykorzystywaniu social media w budowaniu wizerunku opowiada Grzegorz Krychowiak, piłkarz Reprezentacji Polski oraz francuskiego klubu Paris Saint Germain.