Fotobudka - eventowe urozmaicenie

Fotobudka - eventowe urozmaicenie

Brief.pl / Inspiracje

Fotobudka Greenbox, stworzona przez studio fotografii reklamowej Maciaga.pl pomaga urozmaicić wydarzenie, pozwalając jego uczestnikom zabrać do domu pamiątkowe zdjęcie.

-
SPONSOROWANE

Fotobudka Greenbox swoją formą przypomina niewielkie studio fotograficzne, w którym bohater zdjęcia jest również jego wykonawcą. Greenbox znajdujący się za plecami użytkowników pozwala na nałożenie na zdjęcie tła, wybranego z interaktywnego panelu zainstalowanego w fotobudce. Tło, grafiki oraz tekst na zdjęciu można dowolnie modyfikować. Panel pozwala również na obserwowanie siebie podczas wykonywania zdjęcia. 

Fotobudka pozwala na zrobienie nieograniczonej liczby zdjęć, dzięki czemu jej użytkownicy mogą wybrać najbardziej satysfakcjonujące ich ujęcie. Po dokonaniu wyboru zdjęcie można wydrukować - fotografie dostępne są w formacie od 10x15cm do 20x30cm - lub przesłać mailem, przez Facebooka czy Twittera. 

Budka stojąca na Gali 50 kreatywnych w biznesie cieszyła się dużym zainteresowaniem.

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.