Fotobudka - eventowe urozmaicenie

Fotobudka - eventowe urozmaicenie

Brief.pl / Inspiracje

Fotobudka Greenbox, stworzona przez studio fotografii reklamowej Maciaga.pl pomaga urozmaicić wydarzenie, pozwalając jego uczestnikom zabrać do domu pamiątkowe zdjęcie.

-
SPONSOROWANE

Fotobudka Greenbox swoją formą przypomina niewielkie studio fotograficzne, w którym bohater zdjęcia jest również jego wykonawcą. Greenbox znajdujący się za plecami użytkowników pozwala na nałożenie na zdjęcie tła, wybranego z interaktywnego panelu zainstalowanego w fotobudce. Tło, grafiki oraz tekst na zdjęciu można dowolnie modyfikować. Panel pozwala również na obserwowanie siebie podczas wykonywania zdjęcia. 

Fotobudka pozwala na zrobienie nieograniczonej liczby zdjęć, dzięki czemu jej użytkownicy mogą wybrać najbardziej satysfakcjonujące ich ujęcie. Po dokonaniu wyboru zdjęcie można wydrukować - fotografie dostępne są w formacie od 10x15cm do 20x30cm - lub przesłać mailem, przez Facebooka czy Twittera. 

Budka stojąca na Gali 50 kreatywnych w biznesie cieszyła się dużym zainteresowaniem.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.