Sektor lotniczy z Polski Wschodniej z misją w Kanadzie

Sektor lotniczy z Polski Wschodniej z misją w Kanadzie

Brief for Poland / Technologie

W dniach 23-25 kwietnia br. 10 firm z Polski Wschodniej reprezentujących branżę lotniczą wzięło udział w konferencji „Aeromart Montreal - International Business Convention for the aerospace industry”.

-

W misji wzięła udział Specjalna Strefa Ekonomiczna Euro-Park Mielec oraz REMOG Polska, Firma Projektowo-Usługowa Waldrex, Polskie Zakłady Lotnicze z Mielca, Iwamet, Thoni Alutec ze Stalowej Woli, Ultratech z Sędziszowa Małopolskiego, Royal-Star z Dębicy, Parasnake z Kielc i AIR RES Aviation z Jasionki.

Uczestnictwo w targach zostało zorganizowane przez PAIiIZ w ramach Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej, Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej, Działanie I.4 Promocja i Współpraca.

W konferencji potencjał polskiego sektora lotniczego prezentowało także Ministerstwo Gospodarki w ramach prowadzonego programu promocji o charakterze ogólnym na terenie Kanady.

Źródło: PAIiIZ

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.