Sektor lotniczy z Polski Wschodniej z misją w Kanadzie

Sektor lotniczy z Polski Wschodniej z misją w Kanadzie

Brief for Poland / Technologie

W dniach 23-25 kwietnia br. 10 firm z Polski Wschodniej reprezentujących branżę lotniczą wzięło udział w konferencji „Aeromart Montreal - International Business Convention for the aerospace industry”.

-

W misji wzięła udział Specjalna Strefa Ekonomiczna Euro-Park Mielec oraz REMOG Polska, Firma Projektowo-Usługowa Waldrex, Polskie Zakłady Lotnicze z Mielca, Iwamet, Thoni Alutec ze Stalowej Woli, Ultratech z Sędziszowa Małopolskiego, Royal-Star z Dębicy, Parasnake z Kielc i AIR RES Aviation z Jasionki.

Uczestnictwo w targach zostało zorganizowane przez PAIiIZ w ramach Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej, Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej, Działanie I.4 Promocja i Współpraca.

W konferencji potencjał polskiego sektora lotniczego prezentowało także Ministerstwo Gospodarki w ramach prowadzonego programu promocji o charakterze ogólnym na terenie Kanady.

Źródło: PAIiIZ

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?