wp - grudzien 2016

Sektor lotniczy z Polski Wschodniej z misją w Kanadzie

Sektor lotniczy z Polski Wschodniej z misją w Kanadzie

Brief for Poland / Technologie

W dniach 23-25 kwietnia br. 10 firm z Polski Wschodniej reprezentujących branżę lotniczą wzięło udział w konferencji „Aeromart Montreal - International Business Convention for the aerospace industry”.

-

W misji wzięła udział Specjalna Strefa Ekonomiczna Euro-Park Mielec oraz REMOG Polska, Firma Projektowo-Usługowa Waldrex, Polskie Zakłady Lotnicze z Mielca, Iwamet, Thoni Alutec ze Stalowej Woli, Ultratech z Sędziszowa Małopolskiego, Royal-Star z Dębicy, Parasnake z Kielc i AIR RES Aviation z Jasionki.

Uczestnictwo w targach zostało zorganizowane przez PAIiIZ w ramach Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej, Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej, Działanie I.4 Promocja i Współpraca.

W konferencji potencjał polskiego sektora lotniczego prezentowało także Ministerstwo Gospodarki w ramach prowadzonego programu promocji o charakterze ogólnym na terenie Kanady.

Źródło: PAIiIZ

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.