Sektor lotniczy z Polski Wschodniej z misją w Kanadzie

Sektor lotniczy z Polski Wschodniej z misją w Kanadzie

Brief for Poland / Technologie

W dniach 23-25 kwietnia br. 10 firm z Polski Wschodniej reprezentujących branżę lotniczą wzięło udział w konferencji „Aeromart Montreal - International Business Convention for the aerospace industry”.

-

W misji wzięła udział Specjalna Strefa Ekonomiczna Euro-Park Mielec oraz REMOG Polska, Firma Projektowo-Usługowa Waldrex, Polskie Zakłady Lotnicze z Mielca, Iwamet, Thoni Alutec ze Stalowej Woli, Ultratech z Sędziszowa Małopolskiego, Royal-Star z Dębicy, Parasnake z Kielc i AIR RES Aviation z Jasionki.

Uczestnictwo w targach zostało zorganizowane przez PAIiIZ w ramach Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej, Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej, Działanie I.4 Promocja i Współpraca.

W konferencji potencjał polskiego sektora lotniczego prezentowało także Ministerstwo Gospodarki w ramach prowadzonego programu promocji o charakterze ogólnym na terenie Kanady.

Źródło: PAIiIZ

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.