Sukces Halowych Mistrzostw Świata w Lekkoatletyce w Sopocie

Sukces Halowych Mistrzostw Świata w Lekkoatletyce w Sopocie

Brief for Poland / Aktualności

W zakończonych w niedzielę Halowych Mistrzostwach Świata IAAF w Lekkoatletyce Polacy zdobyli trzy medale – złoty i dwa srebrne. W Ergo Arenie w Sopocie padł również jeden rekord świata – w biegu sztafetowym mężczyzn na 400 metrów. W najważniejszej imprezie lekkoatletycznej roku wzięło udział 600 sportowców z niemal 140 krajów. Partnerem narodowym imprezy była marka Lotto należąca do Totalizatora Sportowego, który wspiera polski sport już od 58 lat.

-

-To dla nas zaszczyt partnerować tak prestiżowemu, zarówno pod względem sportowym, jak i organizacyjnym, wydarzeniu. Zwłaszcza, że wielu naszych Graczy to fani lekkoatletyki, która jest królową sportu. Takie imprezy przyciągają na trybuny wspaniałych, potrafiących bawić się dopingiem kibiców. A Lotto chce być częścią tak wspaniałych imprez, jak Halowe Mistrzostwa Świata IAAF w Lekkoatletyce– mówił Wojciech Szpil, Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego.

Podczas perfekcyjnie zorganizowanych zawodów wspomniane medale dla Polski zdobyli: Kamila Lićwinko w skoku wzwyż, oraz Angelika Cichocka i Adam Kszczot – oboje w biegu na 800 metrów. Doskonałe czwarte miejsca zajęły również: Justyna Kasprzycka w skoku wzwyż, Justyna święty w biegu na 400 metrów oraz żeńska i męska sztafeta 4x400 metrów. Polscy zawodnicy wznosili się na szczyty swoich możliwości, zdobywając medale lub bijąc swoje rekordy życiowe.Ich sukces oklaskiwała kilkutysięczna widownia, która szczelnie wypełniła trybuny supernowoczesnej Ergo Areny w Sopocie podczas każdej z sesji. Zarówno przedstawiciele władz światowej lekkoatletyki, jak i sami zawodnicy nie szczędzili pochwał w kierunku organizatorów oraz polskich kibiców.

Zapraszamy do zapoznania się z załączoną infografiką podsumowującą Halowe Mistrzostwa Świata IAAF w Lekkoatletyce, Sopot 2014.

Halowe Mistrzostwa Świata IAAF w Lekkoatletyce, Sopot 2014

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.