Sukces Halowych Mistrzostw Świata w Lekkoatletyce w Sopocie

Sukces Halowych Mistrzostw Świata w Lekkoatletyce w Sopocie

Brief for Poland / Aktualności

W zakończonych w niedzielę Halowych Mistrzostwach Świata IAAF w Lekkoatletyce Polacy zdobyli trzy medale – złoty i dwa srebrne. W Ergo Arenie w Sopocie padł również jeden rekord świata – w biegu sztafetowym mężczyzn na 400 metrów. W najważniejszej imprezie lekkoatletycznej roku wzięło udział 600 sportowców z niemal 140 krajów. Partnerem narodowym imprezy była marka Lotto należąca do Totalizatora Sportowego, który wspiera polski sport już od 58 lat.

-

-To dla nas zaszczyt partnerować tak prestiżowemu, zarówno pod względem sportowym, jak i organizacyjnym, wydarzeniu. Zwłaszcza, że wielu naszych Graczy to fani lekkoatletyki, która jest królową sportu. Takie imprezy przyciągają na trybuny wspaniałych, potrafiących bawić się dopingiem kibiców. A Lotto chce być częścią tak wspaniałych imprez, jak Halowe Mistrzostwa Świata IAAF w Lekkoatletyce– mówił Wojciech Szpil, Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego.

Podczas perfekcyjnie zorganizowanych zawodów wspomniane medale dla Polski zdobyli: Kamila Lićwinko w skoku wzwyż, oraz Angelika Cichocka i Adam Kszczot – oboje w biegu na 800 metrów. Doskonałe czwarte miejsca zajęły również: Justyna Kasprzycka w skoku wzwyż, Justyna święty w biegu na 400 metrów oraz żeńska i męska sztafeta 4x400 metrów. Polscy zawodnicy wznosili się na szczyty swoich możliwości, zdobywając medale lub bijąc swoje rekordy życiowe.Ich sukces oklaskiwała kilkutysięczna widownia, która szczelnie wypełniła trybuny supernowoczesnej Ergo Areny w Sopocie podczas każdej z sesji. Zarówno przedstawiciele władz światowej lekkoatletyki, jak i sami zawodnicy nie szczędzili pochwał w kierunku organizatorów oraz polskich kibiców.

Zapraszamy do zapoznania się z załączoną infografiką podsumowującą Halowe Mistrzostwa Świata IAAF w Lekkoatletyce, Sopot 2014.

Halowe Mistrzostwa Świata IAAF w Lekkoatletyce, Sopot 2014

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.