Gala 50 kreatywnych Brief: wyróżnienie dla Doroty Staniewskiej

Brief.pl / Ludzie

Dorota Staniewska, niesłysząca właścicielka rodzinnej piekarni i cukierni w Jaraczewie otrzymała specjalne wyróżnienie od magazynu Brief. W trakcie gali „50 kreatywnych w biznesie” Dorota Staniewska została doceniona za determinację i niezłomność w prowadzeniu własnego biznesu.

-

Magazyn Brief już po raz czwarty zorganizował prestiżowy plebiscyt „50 kreatywnych w biznesie”, podczas którego wyróżnił osoby, które wykazały się największą kreatywnością w prowadzeniu biznesu. Uczestnicy rankingu oceniani byli pod kątem niesztampowego podejścia do biznesu, które pozwala im osiągać sukces bez względu na branżę, w której działają. W tym roku redakcja zdecydowała się wręczyć jedno wyróżnienie specjalne. Nagroda ta przypadła Dorocie Staniewskiej, którą od lutego można zobaczyć w spocie reklamowym programu „Duma Przedsiębiorcy”. Aby przekazać widzom swoją historię, właścicielka piekarni posługuje się w filmie językiem migowym.

Warto przy okazji wspomnieć, że Dorota Staniewska wręczała nagrodę laureatom drugiego miejsca rankingu, czyli startupowi Migam.pl, który jest skierowany do osób niesłyszących. 

Dorota Staniewska wręcza nagrodę Migam.pl

Dorota Staniewska, która od dziecka jest osobą niesłyszącą, zdecydowała się otworzyć piekarnię w bardzo młodym wieku. Jak sama podkreśla, pomysł na biznes nie był trudny, ponieważ zawód piekarza jest w jej rodzinie wykonywany od kilku pokoleń. Sukces jednak nie byłby możliwy bez odpowiedniego wsparcia i determinacji samej właścicielki - Tylko z odpowiednim wsparciem osoba niepełnosprawna może założyć własną firmę i osiągnąć sukces w biznesie – uważa właścicielka piekarni. Podkreśla, że w jej przypadku duże znaczenie miała pomoc najbliższych, odpowiednie finansowanie i możliwość udziału w takim programie jak „Duma Przedsiębiorcy” - Występ w profesjonalnym spocie reklamowym był dla mnie dużym wyzwaniem, ale też niezapomnianą przygodą – zaznacza pani Dorota.

Dorota Staniewska odebrała nagrodę z rąk Grzegorza Kiszluka, redaktora naczelnego magazynu Brief, który podczas uroczystości podkreślał wkład młodych, przedsiębiorczych Polaków w budowanie polskiej gospodarki określając ich mianem „bohaterów narodowych”.

::

Zobacz też pełną listę laureatów rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie.

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.