Gala 50 kreatywnych Brief: wyróżnienie dla Doroty Staniewskiej

Brief.pl / Ludzie

Dorota Staniewska, niesłysząca właścicielka rodzinnej piekarni i cukierni w Jaraczewie otrzymała specjalne wyróżnienie od magazynu Brief. W trakcie gali „50 kreatywnych w biznesie” Dorota Staniewska została doceniona za determinację i niezłomność w prowadzeniu własnego biznesu.

-

Magazyn Brief już po raz czwarty zorganizował prestiżowy plebiscyt „50 kreatywnych w biznesie”, podczas którego wyróżnił osoby, które wykazały się największą kreatywnością w prowadzeniu biznesu. Uczestnicy rankingu oceniani byli pod kątem niesztampowego podejścia do biznesu, które pozwala im osiągać sukces bez względu na branżę, w której działają. W tym roku redakcja zdecydowała się wręczyć jedno wyróżnienie specjalne. Nagroda ta przypadła Dorocie Staniewskiej, którą od lutego można zobaczyć w spocie reklamowym programu „Duma Przedsiębiorcy”. Aby przekazać widzom swoją historię, właścicielka piekarni posługuje się w filmie językiem migowym.

Warto przy okazji wspomnieć, że Dorota Staniewska wręczała nagrodę laureatom drugiego miejsca rankingu, czyli startupowi Migam.pl, który jest skierowany do osób niesłyszących. 

Dorota Staniewska wręcza nagrodę Migam.pl

Dorota Staniewska, która od dziecka jest osobą niesłyszącą, zdecydowała się otworzyć piekarnię w bardzo młodym wieku. Jak sama podkreśla, pomysł na biznes nie był trudny, ponieważ zawód piekarza jest w jej rodzinie wykonywany od kilku pokoleń. Sukces jednak nie byłby możliwy bez odpowiedniego wsparcia i determinacji samej właścicielki - Tylko z odpowiednim wsparciem osoba niepełnosprawna może założyć własną firmę i osiągnąć sukces w biznesie – uważa właścicielka piekarni. Podkreśla, że w jej przypadku duże znaczenie miała pomoc najbliższych, odpowiednie finansowanie i możliwość udziału w takim programie jak „Duma Przedsiębiorcy” - Występ w profesjonalnym spocie reklamowym był dla mnie dużym wyzwaniem, ale też niezapomnianą przygodą – zaznacza pani Dorota.

Dorota Staniewska odebrała nagrodę z rąk Grzegorza Kiszluka, redaktora naczelnego magazynu Brief, który podczas uroczystości podkreślał wkład młodych, przedsiębiorczych Polaków w budowanie polskiej gospodarki określając ich mianem „bohaterów narodowych”.

::

Zobacz też pełną listę laureatów rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.