Nowy wygląd fan page'y

Nowy wygląd fan page'y

Brief.pl / Aktualności

W poniedziałek Facebook ogłosił wprowadzenie kolejnych zmian - tym razem dotyczą one wyglądu stron na Facebooku i będą widoczne zarówno dla administratorów jak i dla odwiedzających fan page.

-

Zgodnie z nowym projektem, każdy fan page będzie zawierał dwie kolumny. Po prawej stronie odnaleźć będzie można oś czasu, na której widoczne będą posty umieszczane przez adminstratora. Lewa kolumna będzie prezentowała informacje o marce czy właścicielu fan page'a.

facebook timeline fan page

W nowej wersji przycisk "Zaproś znajomych" znajduje się po lewej stronie, zaś pole tekstowe, umożliwiające umieszczanie postów na fan page'u, przesunięto na prawą część ekranu.

::

Przeczytaj też:

Facebook: zwiększony zasięg fan page'y

::

Nowy projekt ma również ułatwić zarządzanie stronami. Dostęp do informacji na temat reklam na fan page'u, nowych polubień oraz powiadomień będzie szybszy dzięki nowej sekcji z metryką. Na górze strony dodano również sekcję ułatwiającą nawigację, dzięki której administratorzy będą mogli uzyskać natychmiastowy dostęp do informacji na temat aktywności czy ustawień fan page'a. Dodatkowym udogodnieniem będzie opcja "Pages to Watch", dzięki której administratorzy będą mogli stworzyć listę podobnych tematycznie fan page'y i porównać ich wyniki z osiągnięciami własnej strony.

Jak Wam podoba się nowy wygląd Facebook Pages?

::

Źródło: www.facebook.com/business

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.