Rusza Infolinia Badawcza

Rusza Infolinia Badawcza

Brief.pl / Aktualności

Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia uruchomił Infolinię Badawczą, w ramach której oferuje bezpłatny konsulting badawczy wszystkim firmom komercyjnym, instytucjom publicznym i innym podmiotom zainteresowanym badaniami.

-

Poprzez kontakt telefoniczny bądź mailowy można uzyskać wskazówki dotyczące planowania i realizacji badań marketingowych. Na maile i telefony odpowiadają doświadczeni badacze ARC Rynek i Opinia. Infolinia powstała z chęci szerzenia wiedzy z zakresu badań marketingowych. Dzięki niej podmioty zainteresowane badaniami będą mogły uzyskać poradę w sprawie badań. Badacze ARC Rynek i Opinia przekażą m.in. wskazówki dotyczące budowy profesjonalnego briefu badawczego, pomogą ustalić cel badawczy i wybrać odpowiednią metodę badawczą. 

-Infolinia Badawcza ARC Rynek i Opinia jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie badaniami wśród firm mniejszych, które do tej pory badań nie robiły, chciałyby je robić, jednak mają pewne obawy. Obawy te wynikają w dużej mierze z nieznajomości tematu, braku doświadczeń na tym polu. Dlatego postanowiliśmy stworzyć narzędzie pozwalające każdej firmie uzyskać rzetelną informację na temat badań i możliwości, jakie one dają, już na etapie, kiedy myśl o badaniu zakiełkuje w głowie przedsiębiorcy. Mamy nadzieję, że nasza infolinia badawcza przyczyni się do większej świadomości roli badań w planowaniu strategicznym – mówi dr Adam Czarnecki z ARC Rynek i Opinia

Z Infolini Badawczej można skorzystać od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 17.00 poprzez kontakt telefoniczny: 502 177 882 oraz mailowy: info@arc.com.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.