wp - grudzien 2016

Rusza Infolinia Badawcza

Rusza Infolinia Badawcza

Brief.pl / Aktualności

Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia uruchomił Infolinię Badawczą, w ramach której oferuje bezpłatny konsulting badawczy wszystkim firmom komercyjnym, instytucjom publicznym i innym podmiotom zainteresowanym badaniami.

-

Poprzez kontakt telefoniczny bądź mailowy można uzyskać wskazówki dotyczące planowania i realizacji badań marketingowych. Na maile i telefony odpowiadają doświadczeni badacze ARC Rynek i Opinia. Infolinia powstała z chęci szerzenia wiedzy z zakresu badań marketingowych. Dzięki niej podmioty zainteresowane badaniami będą mogły uzyskać poradę w sprawie badań. Badacze ARC Rynek i Opinia przekażą m.in. wskazówki dotyczące budowy profesjonalnego briefu badawczego, pomogą ustalić cel badawczy i wybrać odpowiednią metodę badawczą. 

-Infolinia Badawcza ARC Rynek i Opinia jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie badaniami wśród firm mniejszych, które do tej pory badań nie robiły, chciałyby je robić, jednak mają pewne obawy. Obawy te wynikają w dużej mierze z nieznajomości tematu, braku doświadczeń na tym polu. Dlatego postanowiliśmy stworzyć narzędzie pozwalające każdej firmie uzyskać rzetelną informację na temat badań i możliwości, jakie one dają, już na etapie, kiedy myśl o badaniu zakiełkuje w głowie przedsiębiorcy. Mamy nadzieję, że nasza infolinia badawcza przyczyni się do większej świadomości roli badań w planowaniu strategicznym – mówi dr Adam Czarnecki z ARC Rynek i Opinia

Z Infolini Badawczej można skorzystać od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 17.00 poprzez kontakt telefoniczny: 502 177 882 oraz mailowy: info@arc.com.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.