Rusza Infolinia Badawcza

Rusza Infolinia Badawcza

Brief.pl / Aktualności

Instytut badawczy ARC Rynek i Opinia uruchomił Infolinię Badawczą, w ramach której oferuje bezpłatny konsulting badawczy wszystkim firmom komercyjnym, instytucjom publicznym i innym podmiotom zainteresowanym badaniami.

-

Poprzez kontakt telefoniczny bądź mailowy można uzyskać wskazówki dotyczące planowania i realizacji badań marketingowych. Na maile i telefony odpowiadają doświadczeni badacze ARC Rynek i Opinia. Infolinia powstała z chęci szerzenia wiedzy z zakresu badań marketingowych. Dzięki niej podmioty zainteresowane badaniami będą mogły uzyskać poradę w sprawie badań. Badacze ARC Rynek i Opinia przekażą m.in. wskazówki dotyczące budowy profesjonalnego briefu badawczego, pomogą ustalić cel badawczy i wybrać odpowiednią metodę badawczą. 

-Infolinia Badawcza ARC Rynek i Opinia jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie badaniami wśród firm mniejszych, które do tej pory badań nie robiły, chciałyby je robić, jednak mają pewne obawy. Obawy te wynikają w dużej mierze z nieznajomości tematu, braku doświadczeń na tym polu. Dlatego postanowiliśmy stworzyć narzędzie pozwalające każdej firmie uzyskać rzetelną informację na temat badań i możliwości, jakie one dają, już na etapie, kiedy myśl o badaniu zakiełkuje w głowie przedsiębiorcy. Mamy nadzieję, że nasza infolinia badawcza przyczyni się do większej świadomości roli badań w planowaniu strategicznym – mówi dr Adam Czarnecki z ARC Rynek i Opinia

Z Infolini Badawczej można skorzystać od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 17.00 poprzez kontakt telefoniczny: 502 177 882 oraz mailowy: info@arc.com.pl

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.