Szeriszeri - nowość w blogosferze

Szeriszeri - nowość w blogosferze

Brief.pl / Inspiracje

Szeriszeri to podmiot, który z jednej strony otwiera blogerom nowe sposoby i możliwości współpracy z markami, z drugiej ułatwia klientom kontakt z blogerami. Szeriszeri powstało w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie strategicznymi i kompleksowymi działaniami w blogosferze.

-

Zauważyliśmy wiele cech wspólnych świata dyskusji, po łacinie blogosfery z cechami miasta. Mamy nadzieję, że wszyscy zainteresowani znajdą na tym planie swoje miejsce, a Ci, którzy obserwują środowisko z boku zauważą, że umieściliśmy tu podstawowe zasady rządzące tą dynamicznie rozwijającą się branżą.

Blogosfera ma wiele definicji - dla jednych to ogół blogów, vlogów i innych kanałów prezentujących opinie, myśli i twórczość w Internecie. Dla innych to jedynie zbiór stron internetowych z autorskimi tekstami. Blogi skupiają wokół siebie wiele różnych elementów i podmiotów, które się przenikają - platformy blogowe, tematy, kanały social media, narzędzia usprawniające prace, marki komercyjne, media, ale to przede wszystkim ludzie. Blogosfera to niezaprzeczalnie zjawisko społeczne, które ulega ciągłym zmianom.

Miasto zostało podzielone na dzielnice, które symbolizują najbardziej popularne platformy, na których działają twórcy internetowi. Rolę środków transportu pełnią portale społecznościowe. Jest też centrum, w którym znajdują się najważniejsze inicjatywy kształtujące to środowisko, a także tematy, które wywołują wiele emocji. To podstawowe słownictwo używane w tym środowisku. Budynki reprezentują kategorie tematyczne.

 

Ściągnij mapę polskiej blogosfery

 

O Szeriszeri

W styczniu br. Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Support Media, broker reklamy prasowej i internetowej stworzyli szeriszeri, nowy podmiot wyspecjalizowany w działaniach marketingowych w blogosferze. Główną kompetencją szeriszeri jest planowanie i plasowanie długofalowych strategii obecności marek w blogosferze.

- W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie kampaniami w blogosferze, szczególnie po stronie domów mediowych, uruchomiliśmy podmiot wyspecjalizowany w tego typu działaniach. Mamy doświadczenia czołowej agencji PR oraz brokera reklamowego, zatrudniamy osoby od początku kształtujące blogosferę i potrafiące ocenić jej potencjał w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Dzięki temu łączymy interesy marketerów z interesami blogerów i vlogerów. Zdajemy sobie sprawę, że jest to wciąż eksplorowany i dynamicznie rozwijający się obszar, a my oferuje zupełnie nowe podejście i kompleksowe kampanie. Już dziś widzimy, że istnieje duże zainteresowanie i oddźwięk na naszą ofertę jest bardzo pozytywny – mówi Mateusz Krogulec, business development director Szeriszeri.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.