Szeriszeri - nowość w blogosferze

Szeriszeri - nowość w blogosferze

Brief.pl / Inspiracje

Szeriszeri to podmiot, który z jednej strony otwiera blogerom nowe sposoby i możliwości współpracy z markami, z drugiej ułatwia klientom kontakt z blogerami. Szeriszeri powstało w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie strategicznymi i kompleksowymi działaniami w blogosferze.

-

Zauważyliśmy wiele cech wspólnych świata dyskusji, po łacinie blogosfery z cechami miasta. Mamy nadzieję, że wszyscy zainteresowani znajdą na tym planie swoje miejsce, a Ci, którzy obserwują środowisko z boku zauważą, że umieściliśmy tu podstawowe zasady rządzące tą dynamicznie rozwijającą się branżą.

Blogosfera ma wiele definicji - dla jednych to ogół blogów, vlogów i innych kanałów prezentujących opinie, myśli i twórczość w Internecie. Dla innych to jedynie zbiór stron internetowych z autorskimi tekstami. Blogi skupiają wokół siebie wiele różnych elementów i podmiotów, które się przenikają - platformy blogowe, tematy, kanały social media, narzędzia usprawniające prace, marki komercyjne, media, ale to przede wszystkim ludzie. Blogosfera to niezaprzeczalnie zjawisko społeczne, które ulega ciągłym zmianom.

Miasto zostało podzielone na dzielnice, które symbolizują najbardziej popularne platformy, na których działają twórcy internetowi. Rolę środków transportu pełnią portale społecznościowe. Jest też centrum, w którym znajdują się najważniejsze inicjatywy kształtujące to środowisko, a także tematy, które wywołują wiele emocji. To podstawowe słownictwo używane w tym środowisku. Budynki reprezentują kategorie tematyczne.

 

Ściągnij mapę polskiej blogosfery

 

O Szeriszeri

W styczniu br. Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Support Media, broker reklamy prasowej i internetowej stworzyli szeriszeri, nowy podmiot wyspecjalizowany w działaniach marketingowych w blogosferze. Główną kompetencją szeriszeri jest planowanie i plasowanie długofalowych strategii obecności marek w blogosferze.

- W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie kampaniami w blogosferze, szczególnie po stronie domów mediowych, uruchomiliśmy podmiot wyspecjalizowany w tego typu działaniach. Mamy doświadczenia czołowej agencji PR oraz brokera reklamowego, zatrudniamy osoby od początku kształtujące blogosferę i potrafiące ocenić jej potencjał w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Dzięki temu łączymy interesy marketerów z interesami blogerów i vlogerów. Zdajemy sobie sprawę, że jest to wciąż eksplorowany i dynamicznie rozwijający się obszar, a my oferuje zupełnie nowe podejście i kompleksowe kampanie. Już dziś widzimy, że istnieje duże zainteresowanie i oddźwięk na naszą ofertę jest bardzo pozytywny – mówi Mateusz Krogulec, business development director Szeriszeri.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.