Szeriszeri - nowość w blogosferze

Szeriszeri - nowość w blogosferze

Brief.pl / Inspiracje

Szeriszeri to podmiot, który z jednej strony otwiera blogerom nowe sposoby i możliwości współpracy z markami, z drugiej ułatwia klientom kontakt z blogerami. Szeriszeri powstało w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie strategicznymi i kompleksowymi działaniami w blogosferze.

-

Zauważyliśmy wiele cech wspólnych świata dyskusji, po łacinie blogosfery z cechami miasta. Mamy nadzieję, że wszyscy zainteresowani znajdą na tym planie swoje miejsce, a Ci, którzy obserwują środowisko z boku zauważą, że umieściliśmy tu podstawowe zasady rządzące tą dynamicznie rozwijającą się branżą.

Blogosfera ma wiele definicji - dla jednych to ogół blogów, vlogów i innych kanałów prezentujących opinie, myśli i twórczość w Internecie. Dla innych to jedynie zbiór stron internetowych z autorskimi tekstami. Blogi skupiają wokół siebie wiele różnych elementów i podmiotów, które się przenikają - platformy blogowe, tematy, kanały social media, narzędzia usprawniające prace, marki komercyjne, media, ale to przede wszystkim ludzie. Blogosfera to niezaprzeczalnie zjawisko społeczne, które ulega ciągłym zmianom.

Miasto zostało podzielone na dzielnice, które symbolizują najbardziej popularne platformy, na których działają twórcy internetowi. Rolę środków transportu pełnią portale społecznościowe. Jest też centrum, w którym znajdują się najważniejsze inicjatywy kształtujące to środowisko, a także tematy, które wywołują wiele emocji. To podstawowe słownictwo używane w tym środowisku. Budynki reprezentują kategorie tematyczne.

 

Ściągnij mapę polskiej blogosfery

 

O Szeriszeri

W styczniu br. Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Support Media, broker reklamy prasowej i internetowej stworzyli szeriszeri, nowy podmiot wyspecjalizowany w działaniach marketingowych w blogosferze. Główną kompetencją szeriszeri jest planowanie i plasowanie długofalowych strategii obecności marek w blogosferze.

- W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie kampaniami w blogosferze, szczególnie po stronie domów mediowych, uruchomiliśmy podmiot wyspecjalizowany w tego typu działaniach. Mamy doświadczenia czołowej agencji PR oraz brokera reklamowego, zatrudniamy osoby od początku kształtujące blogosferę i potrafiące ocenić jej potencjał w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Dzięki temu łączymy interesy marketerów z interesami blogerów i vlogerów. Zdajemy sobie sprawę, że jest to wciąż eksplorowany i dynamicznie rozwijający się obszar, a my oferuje zupełnie nowe podejście i kompleksowe kampanie. Już dziś widzimy, że istnieje duże zainteresowanie i oddźwięk na naszą ofertę jest bardzo pozytywny – mówi Mateusz Krogulec, business development director Szeriszeri.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.