Szeriszeri - nowość w blogosferze

Szeriszeri - nowość w blogosferze

Brief.pl / Inspiracje

Szeriszeri to podmiot, który z jednej strony otwiera blogerom nowe sposoby i możliwości współpracy z markami, z drugiej ułatwia klientom kontakt z blogerami. Szeriszeri powstało w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie strategicznymi i kompleksowymi działaniami w blogosferze.

-

Zauważyliśmy wiele cech wspólnych świata dyskusji, po łacinie blogosfery z cechami miasta. Mamy nadzieję, że wszyscy zainteresowani znajdą na tym planie swoje miejsce, a Ci, którzy obserwują środowisko z boku zauważą, że umieściliśmy tu podstawowe zasady rządzące tą dynamicznie rozwijającą się branżą.

Blogosfera ma wiele definicji - dla jednych to ogół blogów, vlogów i innych kanałów prezentujących opinie, myśli i twórczość w Internecie. Dla innych to jedynie zbiór stron internetowych z autorskimi tekstami. Blogi skupiają wokół siebie wiele różnych elementów i podmiotów, które się przenikają - platformy blogowe, tematy, kanały social media, narzędzia usprawniające prace, marki komercyjne, media, ale to przede wszystkim ludzie. Blogosfera to niezaprzeczalnie zjawisko społeczne, które ulega ciągłym zmianom.

Miasto zostało podzielone na dzielnice, które symbolizują najbardziej popularne platformy, na których działają twórcy internetowi. Rolę środków transportu pełnią portale społecznościowe. Jest też centrum, w którym znajdują się najważniejsze inicjatywy kształtujące to środowisko, a także tematy, które wywołują wiele emocji. To podstawowe słownictwo używane w tym środowisku. Budynki reprezentują kategorie tematyczne.

 

Ściągnij mapę polskiej blogosfery

 

O Szeriszeri

W styczniu br. Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Support Media, broker reklamy prasowej i internetowej stworzyli szeriszeri, nowy podmiot wyspecjalizowany w działaniach marketingowych w blogosferze. Główną kompetencją szeriszeri jest planowanie i plasowanie długofalowych strategii obecności marek w blogosferze.

- W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie kampaniami w blogosferze, szczególnie po stronie domów mediowych, uruchomiliśmy podmiot wyspecjalizowany w tego typu działaniach. Mamy doświadczenia czołowej agencji PR oraz brokera reklamowego, zatrudniamy osoby od początku kształtujące blogosferę i potrafiące ocenić jej potencjał w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Dzięki temu łączymy interesy marketerów z interesami blogerów i vlogerów. Zdajemy sobie sprawę, że jest to wciąż eksplorowany i dynamicznie rozwijający się obszar, a my oferuje zupełnie nowe podejście i kompleksowe kampanie. Już dziś widzimy, że istnieje duże zainteresowanie i oddźwięk na naszą ofertę jest bardzo pozytywny – mówi Mateusz Krogulec, business development director Szeriszeri.

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.