Mężczyźni w sieci – czego szukają?

Mężczyźni w sieci – czego szukają?

Brief.pl / Aktualności

Okazuje się, że erotyka jest najczęstszą kategorią tematyczną stron WWW wśród mężczyzn z Polski i Węgier. Mężczyźni z Czech, Słowacji, Mołdawii, Turcji, Bułgarii i Ukrainy wyszukują w sieci treści na temat sportu, motoryzacji oraz aktualnych wydarzeń (newsy).

-

Gemius sprawdził, jakie kategorie tematyczne stron www cieszą się największym zainteresowaniem płci męskiej. Okazało się, że w polskiej sieci wygrywa erotyka (62 proc. użytkowników portali erotycznych to mężczyźni). Podobną sympatię mężczyzn zyskały serwisy dla miłośników gier komputerowych (61 proc.) oraz portale poświęcone męskim „sprawom” (60 proc.). Erotyka to także kategoria tematyczna numer jeden na Węgrzech, gdzie 69 proc. użytkowników stron erotycznych to mężczyźni.

Strony sportowe cieszą się największym zainteresowaniem wśród mężczyzn w Turcji (74 proc. internautów odwiedzających te portale to mężczyźni), na Ukrainie (73 proc.) i w Bułgarii (64 proc.). Motoryzacja to z kolei temat numer jeden wśród czeskich (67 proc.) i słowackich (66 proc.) internautów płci męskiej. Tymczasem w Mołdawii wśród użytkowników sieci płci męskiej najpopularniejsze są serwisy informacyjne (56 proc.).

W celu sprawdzenia, które kategorie tematyczne stron www przyciągają najwięcej mężczyzn przeanalizowano płeć ich użytkowników (uwzględniono wskaźnik prezentujący dopasowanie, a więc stosunek liczby użytkowników grupy celowej do liczby wszystkich użytkowników w wybranej kategorii tematycznej stron www w wybranym okresie). Analizą objęto kraje, w których badanie prowadzone przez Gemius uwzględnia kategoryzację stron www.

Dane pochodzą z międzynarodowego badania realizowanego w firmie Gemius w ponad 30 krajach w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej (gemiusAudience). Jego celem jest poznanie liczby i profilu demograficznego użytkowników Internetu oraz sposobu, w jaki korzystają z sieci. Badanie jest prowadzone zgodnie z zasadami międzynarodowego kodeksu ICC/ESOMAR. W Polsce jest realizowane pod nazwą Megapanel PBI/Gemius.

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.