Mężczyźni w sieci – czego szukają?

Mężczyźni w sieci – czego szukają?

Brief.pl / Aktualności

Okazuje się, że erotyka jest najczęstszą kategorią tematyczną stron WWW wśród mężczyzn z Polski i Węgier. Mężczyźni z Czech, Słowacji, Mołdawii, Turcji, Bułgarii i Ukrainy wyszukują w sieci treści na temat sportu, motoryzacji oraz aktualnych wydarzeń (newsy).

-

Gemius sprawdził, jakie kategorie tematyczne stron www cieszą się największym zainteresowaniem płci męskiej. Okazało się, że w polskiej sieci wygrywa erotyka (62 proc. użytkowników portali erotycznych to mężczyźni). Podobną sympatię mężczyzn zyskały serwisy dla miłośników gier komputerowych (61 proc.) oraz portale poświęcone męskim „sprawom” (60 proc.). Erotyka to także kategoria tematyczna numer jeden na Węgrzech, gdzie 69 proc. użytkowników stron erotycznych to mężczyźni.

Strony sportowe cieszą się największym zainteresowaniem wśród mężczyzn w Turcji (74 proc. internautów odwiedzających te portale to mężczyźni), na Ukrainie (73 proc.) i w Bułgarii (64 proc.). Motoryzacja to z kolei temat numer jeden wśród czeskich (67 proc.) i słowackich (66 proc.) internautów płci męskiej. Tymczasem w Mołdawii wśród użytkowników sieci płci męskiej najpopularniejsze są serwisy informacyjne (56 proc.).

W celu sprawdzenia, które kategorie tematyczne stron www przyciągają najwięcej mężczyzn przeanalizowano płeć ich użytkowników (uwzględniono wskaźnik prezentujący dopasowanie, a więc stosunek liczby użytkowników grupy celowej do liczby wszystkich użytkowników w wybranej kategorii tematycznej stron www w wybranym okresie). Analizą objęto kraje, w których badanie prowadzone przez Gemius uwzględnia kategoryzację stron www.

Dane pochodzą z międzynarodowego badania realizowanego w firmie Gemius w ponad 30 krajach w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej (gemiusAudience). Jego celem jest poznanie liczby i profilu demograficznego użytkowników Internetu oraz sposobu, w jaki korzystają z sieci. Badanie jest prowadzone zgodnie z zasadami międzynarodowego kodeksu ICC/ESOMAR. W Polsce jest realizowane pod nazwą Megapanel PBI/Gemius.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.