Nagroda dla polskiego stoiska narodowego na targach ITB

Nagroda dla polskiego stoiska narodowego na targach ITB

Brief for Poland / Aktualności

Polskie stoisko narodowe zajęło drugie miejsce w konkursie na najlepszą ekspozycję podczas największych międzynarodowych targów turystycznych w Europie - ITB w Berlinie. Nagrodę Second Best Exhibitor ITB 2014 w kategorii Europa odebrał Jan Wawrzyniak, Dyrektor Polskiego Ośrodka Informacji Turystycznej w Berlinie.

-

Tegoroczne stoisko poświęcone było tematyce wellness & spa, turystyce uzdrowiskowej oraz medycznej. W związku z Mistrzostwami Świata w Siatkówce Mężczyzn, które odbędą się w tym roku w Polsce, w polskiej hali pojawiły się także akcenty sportowe nawiązujące do tego wydarzenia. Dla zwiedzających przygotowane było specjalne urządzenie, dzięki któremu można było zmierzyć siłę swojego serwu. Jedną z pierwszych osób, które podjęły wyzwanie, była Katarzyna Sobierajska, podsekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki, która swoim wynikiem podniosła wysoko poprzeczkę.

„Wyspa wellness & spa” sprzyjała relaksowi, a także regeneracji po ciężkiej rywalizacji sportowej. Na stoisku można było między innymi nawilżyć oczy aerozolem fluorkowo-krzemowym, zbadać skład ciała oraz wykonać kompleksowy przegląd dentystyczny. Do dyspozycji gości pozostawały także specjalne łóżka do masażu, a także masażyści specjalizujący się w masażu leczniczym. Ofertę przygotowały podmioty, z powołanego przez Polską Organizację Turystyczną, konsorcjum „Zdrowie i Uroda”.

Tagi:

ITB

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.