Nagroda dla polskiego stoiska narodowego na targach ITB

Nagroda dla polskiego stoiska narodowego na targach ITB

Brief for Poland / Aktualności

Polskie stoisko narodowe zajęło drugie miejsce w konkursie na najlepszą ekspozycję podczas największych międzynarodowych targów turystycznych w Europie - ITB w Berlinie. Nagrodę Second Best Exhibitor ITB 2014 w kategorii Europa odebrał Jan Wawrzyniak, Dyrektor Polskiego Ośrodka Informacji Turystycznej w Berlinie.

-

Tegoroczne stoisko poświęcone było tematyce wellness & spa, turystyce uzdrowiskowej oraz medycznej. W związku z Mistrzostwami Świata w Siatkówce Mężczyzn, które odbędą się w tym roku w Polsce, w polskiej hali pojawiły się także akcenty sportowe nawiązujące do tego wydarzenia. Dla zwiedzających przygotowane było specjalne urządzenie, dzięki któremu można było zmierzyć siłę swojego serwu. Jedną z pierwszych osób, które podjęły wyzwanie, była Katarzyna Sobierajska, podsekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki, która swoim wynikiem podniosła wysoko poprzeczkę.

„Wyspa wellness & spa” sprzyjała relaksowi, a także regeneracji po ciężkiej rywalizacji sportowej. Na stoisku można było między innymi nawilżyć oczy aerozolem fluorkowo-krzemowym, zbadać skład ciała oraz wykonać kompleksowy przegląd dentystyczny. Do dyspozycji gości pozostawały także specjalne łóżka do masażu, a także masażyści specjalizujący się w masażu leczniczym. Ofertę przygotowały podmioty, z powołanego przez Polską Organizację Turystyczną, konsorcjum „Zdrowie i Uroda”.

Tagi:

ITB

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.