wp - grudzien 2016

Nagroda dla polskiego stoiska narodowego na targach ITB

Nagroda dla polskiego stoiska narodowego na targach ITB

Brief for Poland / Aktualności

Polskie stoisko narodowe zajęło drugie miejsce w konkursie na najlepszą ekspozycję podczas największych międzynarodowych targów turystycznych w Europie - ITB w Berlinie. Nagrodę Second Best Exhibitor ITB 2014 w kategorii Europa odebrał Jan Wawrzyniak, Dyrektor Polskiego Ośrodka Informacji Turystycznej w Berlinie.

-

Tegoroczne stoisko poświęcone było tematyce wellness & spa, turystyce uzdrowiskowej oraz medycznej. W związku z Mistrzostwami Świata w Siatkówce Mężczyzn, które odbędą się w tym roku w Polsce, w polskiej hali pojawiły się także akcenty sportowe nawiązujące do tego wydarzenia. Dla zwiedzających przygotowane było specjalne urządzenie, dzięki któremu można było zmierzyć siłę swojego serwu. Jedną z pierwszych osób, które podjęły wyzwanie, była Katarzyna Sobierajska, podsekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki, która swoim wynikiem podniosła wysoko poprzeczkę.

„Wyspa wellness & spa” sprzyjała relaksowi, a także regeneracji po ciężkiej rywalizacji sportowej. Na stoisku można było między innymi nawilżyć oczy aerozolem fluorkowo-krzemowym, zbadać skład ciała oraz wykonać kompleksowy przegląd dentystyczny. Do dyspozycji gości pozostawały także specjalne łóżka do masażu, a także masażyści specjalizujący się w masażu leczniczym. Ofertę przygotowały podmioty, z powołanego przez Polską Organizację Turystyczną, konsorcjum „Zdrowie i Uroda”.

Tagi:

ITB

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.