Wenusjanki w Warszawie

Wenusjanki w Warszawie

Brief.pl / Patronaty

Po raz siódmy w Warszawie odbędzie się konferencja Wenusjanek. 17 marca panie spotkają się w Hotelu Sofitel aby porozmawiać na temat nowych technologii, marketingu i trendów w kosmetyce.

-

Tym razem dla wszystkich uczestniczek organizatorzy przygotowali mnóstwo niespodzianek i konkursów oraz jak zawsze ciekawych prelegentów.

Jako pierwsza wystąpi Dorota Rakowska, kierująca działem marketingu usług mobilnych w Samsung Polska. Rakowska będzie opowiadać o zarządzaniu zespołem, kampaniami promocyjnymi i o kobietach w świecie technologii.

Tuż po niej rozmówcą będzie Rafał Agnieszczak, przedsiębiorca internetowy, który opowie o biznesie w sieci, modzie na startupy i ciekawych modelach biznesowych.

Na koniec zobaczymy Katarzynę Niemiec z firmy Sally Hansen. Swoją prezentacją wprowadzi słuchających w świat idealnego manicure, odkryje receptę na piękne dłonie i paznokcie i opowie jakie są najnowsze trendy w kolorystyce.

Na wszystkie panie czekać będą upominki od partnerów wydarzenia oraz kawa i łakocie od firmy Coffee Express i Princessy, a Pizza Portal zapewni poczęstunek naszym uczestniczkom. Dodatkowo, każda chętna pani będzie miała wykonany manicure w specjalnie przygotowanych na ten dzień stoiskach Sally Hansen.

Organizatorem wydarzenia jest firma Com Creation zajmująca się komunikacją adresowaną do kobiet.

Wydarzenie rozpocznie się o godzinie 19:00 w Sofitel Victoria przy ul. Królewskiej 11 w Warszawie.

Koszt udziału w wydarzeniu – 50 zł, szczegóły znajdziecie na www.wenusjanki.com.pl

Partnerami wydarzenia są: Pizza portal, Coffee Express, Princessa, Izaar Repechage, Manufaktura owocu.

Tagi:

wenusjanki

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.