Czego pragną kobiety od...

Czego pragną kobiety od...

Brief.pl / Wiedza

... swojego telefonu? Okazuje się, że głównym kryterium, decydującym o zakupie telefonu jest jego cena.

-

Takiej odpowiedzi udzieliło w badaniu Nielsena aż 72 proc. badanych kobiet. To samo kryterium jest również na pierwszym miejscu wśród mężczyzn, ale już tylko z 67 proc. wskazań. Panie też zdecydowanie mniej interesują się tym, jaki system operacyjny będzie miał ich nowy telefon (41 proc. vs. 48 proc. u mężczyzn) i procesor (31 proc. vs. 41 proc. u mężczyzn).

Za to większą uwagę niż mężczyźni zwracają uwagę na takie rzeczy jak warunki umowy, aparat i wygląd telefonu. Dokładne statystyki przedstawia poniższy wykres:

Infographic: Price Remains a Key Factor When Deciding on a New Phone | Statista
You will find more statistics at Statista

::

Ciekawie też przedstawiają się różnice w wykorzystywaniu mediów społecznościowych w zależności od płci. Możliwość utrzymania kontaktów z rodziną i przyjaciółmi wskazało jako powód używania social media 65 proc. kobiet - o 12 proc. więcej niż mężczyzn. Panie częściej też wykorzystują social media w kreatywny sposób (udostępnianie zdjęć, blogowanie) - 28 proc. wskazań, o 5 proc. więcej niż u mężczyzn. 

Pomimo, że mężczyźni częściej wykorzystują media społecznościowe w celach biznesowych (27 roc. vs. 22 proc.), to panie przeważają jeśli chodzi szukanie w nich pomocy i poradników typu "zrób to sama" (37 proc. vs 30 proc.).

::

Zakładając, że telefon jest już naszym głównym łącznikiem z mediami społecznościowymi, możemy na podstawie powyższych danych dobrać odpowiedni telefon na prezent z okazji Dnia Kobiet.

Panowie - do dzieła!

Paniom natomiast życzymy wszystkiego nalepszego :-)

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.