Czego pragną kobiety od...

Czego pragną kobiety od...

Brief.pl / Wiedza

... swojego telefonu? Okazuje się, że głównym kryterium, decydującym o zakupie telefonu jest jego cena.

-

Takiej odpowiedzi udzieliło w badaniu Nielsena aż 72 proc. badanych kobiet. To samo kryterium jest również na pierwszym miejscu wśród mężczyzn, ale już tylko z 67 proc. wskazań. Panie też zdecydowanie mniej interesują się tym, jaki system operacyjny będzie miał ich nowy telefon (41 proc. vs. 48 proc. u mężczyzn) i procesor (31 proc. vs. 41 proc. u mężczyzn).

Za to większą uwagę niż mężczyźni zwracają uwagę na takie rzeczy jak warunki umowy, aparat i wygląd telefonu. Dokładne statystyki przedstawia poniższy wykres:

Infographic: Price Remains a Key Factor When Deciding on a New Phone | Statista
You will find more statistics at Statista

::

Ciekawie też przedstawiają się różnice w wykorzystywaniu mediów społecznościowych w zależności od płci. Możliwość utrzymania kontaktów z rodziną i przyjaciółmi wskazało jako powód używania social media 65 proc. kobiet - o 12 proc. więcej niż mężczyzn. Panie częściej też wykorzystują social media w kreatywny sposób (udostępnianie zdjęć, blogowanie) - 28 proc. wskazań, o 5 proc. więcej niż u mężczyzn. 

Pomimo, że mężczyźni częściej wykorzystują media społecznościowe w celach biznesowych (27 roc. vs. 22 proc.), to panie przeważają jeśli chodzi szukanie w nich pomocy i poradników typu "zrób to sama" (37 proc. vs 30 proc.).

::

Zakładając, że telefon jest już naszym głównym łącznikiem z mediami społecznościowymi, możemy na podstawie powyższych danych dobrać odpowiedni telefon na prezent z okazji Dnia Kobiet.

Panowie - do dzieła!

Paniom natomiast życzymy wszystkiego nalepszego :-)

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.