wp - grudzien 2016

Czego pragną kobiety od...

Czego pragną kobiety od...

Brief.pl / Wiedza

... swojego telefonu? Okazuje się, że głównym kryterium, decydującym o zakupie telefonu jest jego cena.

-

Takiej odpowiedzi udzieliło w badaniu Nielsena aż 72 proc. badanych kobiet. To samo kryterium jest również na pierwszym miejscu wśród mężczyzn, ale już tylko z 67 proc. wskazań. Panie też zdecydowanie mniej interesują się tym, jaki system operacyjny będzie miał ich nowy telefon (41 proc. vs. 48 proc. u mężczyzn) i procesor (31 proc. vs. 41 proc. u mężczyzn).

Za to większą uwagę niż mężczyźni zwracają uwagę na takie rzeczy jak warunki umowy, aparat i wygląd telefonu. Dokładne statystyki przedstawia poniższy wykres:

Infographic: Price Remains a Key Factor When Deciding on a New Phone | Statista
You will find more statistics at Statista

::

Ciekawie też przedstawiają się różnice w wykorzystywaniu mediów społecznościowych w zależności od płci. Możliwość utrzymania kontaktów z rodziną i przyjaciółmi wskazało jako powód używania social media 65 proc. kobiet - o 12 proc. więcej niż mężczyzn. Panie częściej też wykorzystują social media w kreatywny sposób (udostępnianie zdjęć, blogowanie) - 28 proc. wskazań, o 5 proc. więcej niż u mężczyzn. 

Pomimo, że mężczyźni częściej wykorzystują media społecznościowe w celach biznesowych (27 roc. vs. 22 proc.), to panie przeważają jeśli chodzi szukanie w nich pomocy i poradników typu "zrób to sama" (37 proc. vs 30 proc.).

::

Zakładając, że telefon jest już naszym głównym łącznikiem z mediami społecznościowymi, możemy na podstawie powyższych danych dobrać odpowiedni telefon na prezent z okazji Dnia Kobiet.

Panowie - do dzieła!

Paniom natomiast życzymy wszystkiego nalepszego :-)

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.