Kampania społeczna roku 2013 - przedłużony termin zgłoszeń

Kampania społeczna roku 2013 - przedłużony termin zgłoszeń

Brief.pl / Patronaty

Do 10 marca organizatorzy konkursu Kampania Społeczna Roku 2013 czekają na zgłoszenia od organizacji pozarządowych, agencji reklamowych i PR, instytucji rządowych i firm, a także innych nadawców kampanii społecznych.

-

Kampanie społeczne można zgłaszać za pośrednictwem strony internetowej konkurs.kampaniespoleczne.pl. W ramach konkursu, Jury, w skład którego wchodzą specjaliści z dziedziny marketingu, reklamy i public relations, wybiorą najlepsze kampanie w 8 kategoriach:

  • Kampanie organizacji pozarządowych
  • Kampanie instytucji publicznych
  • Kampanie lokalne
  • Kampanie o tematyce zdrowotnej
  • Kampanie 1%
  • Kampanie firm i fundacji firm
  • Marketing Zaangażowany Społecznie (CRM)
  • Akcje zaangażowane społecznie

Konkurs adresowany jest do organizacji pozarządowych, stowarzyszeń, instytucji publicznych, firm, agencji reklamowych i public relations, i osób prywatnych, czyli wszystkich, którzy w 2013 roku zrealizowali kampanię społeczną. Konkurs przewiduje też udział internautów – za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl będą mogli głosować na zgłoszenia z kategorii Akcje zaangażowane społecznie.

Partnerem strategicznym konkursu jest Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA, natomiast patronat honorowy objęła Małżonka Prezydenta RP Pani Anna Komorowska.

Dodatkowe informacje:

Dla zgłaszających kampanie: Aleksandra Postek a.postek@marketingspoleczny.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.